Når jeg dør, skal jeg også hjemmsøke røykpakker, for da kan det jo ikke bli verre, for jeg da jeg jo allerede død :mozilla_laughing:Rine skrev:Jeg opplever stadig vekk noe som er helt borti natta, jeg aner ikke hva det er eller betyr.. Men etter å ha opplevd det gjentatte ganger er jeg sikker på at det ikke bare er innbildning! Jeg røyker (jeje,fy på meg osv), og hver gang jeg har røykpakken på bordet eller ved siden av meg, så skjer det noe rart. Hver gang jeg har den i øyekroken (aldri når jeg ser direkte på den), så er det som om små, sølvfargede ting, vesener, småkryp(?) kravler ut og inn. Dette skjer bare når pakken er åpen..
Første gang trodde jeg det var lysrefleksjoner eller noe i den dur, men det skjer hele tiden og overalt. Så jeg har tilslutt bare godtatt at jeg i øyekroken ser små "demoner" i røykpakken min... Det er jo utrolig hva man kan venne seg til!
Men er jeg alene om dette?? Antagligvis, men vil bare sjekke. Har dere noen gang opplevd et eller annet helt vilt, noe som liksom ikke stemmer overens med noe av det man leser om paranormale fenomener? For tro meg, jeg har lett, men ingenting om sigarettdemonene mine har jeg funnet! Er nesten blitt litt glad i dem jeg:-)
Men fra spøk til alvor.... Er dere klar over å vansklig det er å slutte å røyke? Det er som å be en som har vandret i ørkenen i timesvis om å ikke drikke det glasset med vann som står foran han.... Og forskning sier det er like avhengighetsdannenende som narkotika. Og fleste parten av de som har sluttet, starter igjen innen to år... All ære til de som klarer det...