Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerhjelpere

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

magnolia - sluttet

Innlegg av magnolia - sluttet »

smokken skrev:Min mor har gjort den dumme tingen å forhåndsbetale Kenneth Thon,og hun har ventet siden oktober i fjor på at han skal hjelpe henne.. Men er det noen som har linker eller tlf-nr til noen andre seriøse?
Dette var ikke oppløftende. Jeg skal ringe eller sende en mail til ham! Da får vi se åssen han responderer, og det blir ikke tale om noe forhåndsbetaling fra meg i allfall!
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7982
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1721 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

At Kenneth Thon er kjent - er ikke noe nytt her på Paranormal.
Som enkelte andre - som og er kjent - har disse karene sterk vilje.
Når det gjelder evner og tjenester, kan jeg hverken anbefale eller fraråde kontakt med kjente folk. Noen av de er veldig flinke, andre kan litt og lever resten på ryktet.

Jeg vil for øvrig anbefale å være litt forsiktig med forskuddsbetaling uansett hvem det er dere tar kontakt med.

Det er og ofte folk i ens eget nærmiljø som har kunnskaper, det burde ikke være nødvendig å reise milevidt får å få assistanse.
Jeg kjenner til folk rundt omkring som har kunnskaper - iallfall til å påvise Hjelpere .

Men man kan ofte gjøre det selv også, ved det enkle hjelpemiddelet som heter peilepinner;

Denne artikkelen : http://aa-mot.no/ppvorg/content/view/82/2/ vil kunne gi litt informasjon !

Hvordan pinnen ser ut har mindre betydning, det som er viktig er at de kan svinge lett fra side til side.
Jeg bruker gjerne tynn streng, og så etpar sugerør å holde de i, slik at de glir lett.

Det som er viktig er å fokusere på HVA man ser etter.
Det er som å gå på stranda, og se etter smykkesten...
Hvis du ikke spesifiserer hva du ser etter, vil du få inn ALT som er der, og aner ikke om det er drivved, småstein, sand, skjell, tang, en krabbe, eller....
ALT dette slår gjerne ut.
Sier du klart og tydelig HVA du ser etter, vil du og oppdage om DET er der.
jeg har lært opp endel folk med pinner, noen med kjøpte og noen selvlagede.
Kvaliteten spiller ingen rolle, bare de beveger seg lett sideveis. ( svinger ).

Litt øvelse, så ser du om DU klarer det eller ikke.
ca 3 av 5 personer etter min erfaring, vil kunne få resultater av søkepinner.
Ta det rolig, og gå sakte frem, slik at pinnene får tid til å reagere.
Litt skjelving i pinnene betyr ingenting, dersom du får utslag, så SER du det tydelig, da svinger de mer enn 5 cm til siden.

Selv krysser de for JA, eller at jeg er "over" noe jeg ser etter,
nøytrale ( ingen svar ) peker begge rett frem,
spriker de ut til sidene betyr det nei, ( kan og bety "her er en grense du ser etter - f.ex kanten på aura )
og peker de begge til en av sidene - kan det bety retning, ELLER "tvetydighet".

For å finne retning, bruker man gjerne bare 1 pinne.

Ps; SPØR pinnene om hva som er Ja, Nei, vet ikke, osv, FØR en begynner å gå på selve jakta.
Det er ikke sikkert DINE pinner reagerer likt med MINE....

Lykke til ; og får dere det ikke til, så ta kontakt med noen som kan... ;-)

mvh Asbjørn
Antall ord: 472

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
tessy68
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 18 Aug 2007 15:24
17

hjelpere

Innlegg av tessy68 »

Kanskje var innlegget mitt litt kort skrevet, og dermed litt vanskelig å forstå. Synd om mr, Thon driver useriøst. Jeg kan bare si at jeg ble positivt overrasket over det han fortalte. Han kan ikke, slik jeg ser det, på noe vis kunne gjette seg til det han fortalte. Leit at noen har dårlig erfaring med han. Jeg er i utgangspunktet selv skeptisk til de som driver med slikt, men han overrasket meg veldig. :)
Antall ord: 75
tessy68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
magnolia - sluttet

Innlegg av magnolia - sluttet »

smokken skrev:Min mor har gjort den dumme tingen å forhåndsbetale Kenneth Thon,og hun har ventet siden oktober i fjor på at han skal hjelpe henne.. Men er det noen som har linker eller tlf-nr til noen andre seriøse?
Har din forsøkt å kontakte ham igjen, mener purret på ham? Kan hende han har glemt henne.
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Viking-gutt skrev:
smokken skrev:Min mor har gjort den dumme tingen å forhåndsbetale Kenneth Thon,og hun har ventet siden oktober i fjor på at han skal hjelpe henne.. Men er det noen som har linker eller tlf-nr til noen andre seriøse?
Se der ja :x Enda en person som har blitt lurt av han. Han kan være glad det ikke var meg han svindla.

Jeg skal ta å sjekke i et blad jeg har liggenes...tror det står noe register bakerst der.
Er det healer hu skal ha kontakt med, eller hva er det?

I det nyeste bladet av Medium, så er det 3 sider om ei dame som kanaliserer, healer, holder kurs og seanser. Her er hjemmesiden hennes: http://home.no.net/naomisol

Kjære vene. Er ikke dette en tråd om hjelpere da? Spekulasjoner rundt KT hører vel ikke hjemme her.

Dessuten vet jeg ikke om denne anbefalingen virker særlig mer seriøs. Da home.no ettertrykkelig informerer om at de er for privatpersoner og IKKE bedrifter. Så... ja, hva kan man si. Dette lyder falskt i mine ører. Og det er trist for Naomi Sol hvis hun ikke er innvolvert i diskusjonen.
Antall ord: 202

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Smack
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 48
Startet: 16 Aug 2007 08:28
17

Re: hjelpere

Innlegg av Smack »

smokken skrev:
Viking-gutt skrev:
smokken skrev:
tessy68 skrev:Hadde for en liten stund siden en telefonprat med en ang. hjelperene mine. svært innholdsrik samtale. Ikke noe tvil om sannheten i det.
Hvordan skal man skjønne det innlegget her?Er det bare jeg som ikke skjønte denne?
Hehe...mulig det er mr.thon som sitter bak navnet tessy68 :-) La inn et innlegg så folk kunne bli nysgjerrig og spørre.

Enig at det er litt rart innlegg.


TAKK :D
Signerer på dette jeg å :)
Antall ord: 85
FY

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Viking-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 263
Startet: 19 Nov 2006 01:58
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nes i Akershus

Innlegg av Viking-gutt »

Globeline skrev: Dessuten vet jeg ikke om denne anbefalingen virker særlig mer seriøs. Da home.no ettertrykkelig informerer om at de er for privatpersoner og IKKE bedrifter. Så... ja, hva kan man si. Dette lyder falskt i mine ører. Og det er trist for Naomi Sol hvis hun ikke er innvolvert i diskusjonen.
Globeline da...det er vel det samma om man har en "home" adresse som sitt nettsted. Hehe..kan da ikke dømme folk etter det. :mozilla_smile:
Antall ord: 82
Bilde

For hver dag, og på alle måter, blir man bedre,bedre og bedre. Det gjelder alle!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Om noen har dårlig erfaring med KT det siste året vil jeg anbefale
å ta ny kontakt for å ordne opp i det nå. Han er tilbake i landet
og så godt som frisk igjen.

En kan si mye om denne mannen, men han kan det han driver med.
Antall ord: 48
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Viking-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 263
Startet: 19 Nov 2006 01:58
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nes i Akershus

Innlegg av Viking-gutt »

kaja43 skrev:Om noen har dårlig erfaring med KT det siste året vil jeg anbefale
å ta ny kontakt for å ordne opp i det nå. Han er tilbake i landet
og så godt som frisk igjen.

En kan si mye om denne mannen, men han kan det han driver med.
Javel, så han var syk når han bare mottok penger, og ikke ga noe tilbake altså...hmm
Så lenge han er frisk nå, så regner jeg med HAN tar kontakt med de han ikke har gjort opp med.
Antall ord: 89
Bilde

For hver dag, og på alle måter, blir man bedre,bedre og bedre. Det gjelder alle!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
smokken
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 201
Startet: 12 Apr 2006 13:30
18
Kjønn (valgfri): Kar
Lokalisering: Telemark

Innlegg av smokken »

magnolia skrev:
smokken skrev:Min mor har gjort den dumme tingen å forhåndsbetale Kenneth Thon,og hun har ventet siden oktober i fjor på at han skal hjelpe henne.. Men er det noen som har linker eller tlf-nr til noen andre seriøse?
Har din forsøkt å kontakte ham igjen, mener purret på ham? Kan hende han har glemt henne.
Min mor er en meget tålmodig dame..Hun har sendt KT mail regelmesig,og fortsatt ingen hjelp å få...Mulig han har glemt henne,ikke vet jeg :)
Antall ord: 88
Enlighten your mind...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Viking-gutt skrev:
Globeline skrev: Dessuten vet jeg ikke om denne anbefalingen virker særlig mer seriøs. Da home.no ettertrykkelig informerer om at de er for privatpersoner og IKKE bedrifter. Så... ja, hva kan man si. Dette lyder falskt i mine ører. Og det er trist for Naomi Sol hvis hun ikke er innvolvert i diskusjonen.
Globeline da...det er vel det samma om man har en "home" adresse som sitt nettsted. Hehe..kan da ikke dømme folk etter det. :mozilla_smile:
Selvfølgelig. Som seriøs åndelig regner jeg respekt for andre og det man får som ekstremt viktig. Og om man da misligholder en "gave" så er det ikke særlig åndelig. Men om det er en veldig alvorlig ting, nei... det er ikke det. Likevel blir det et paradoks i den sammenhengen her.
Antall ord: 140

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
smokken
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 201
Startet: 12 Apr 2006 13:30
18
Kjønn (valgfri): Kar
Lokalisering: Telemark

Innlegg av smokken »

Viking-gutt skrev:
smokken skrev:Min mor har gjort den dumme tingen å forhåndsbetale Kenneth Thon,og hun har ventet siden oktober i fjor på at han skal hjelpe henne.. Men er det noen som har linker eller tlf-nr til noen andre seriøse?
Se der ja :x Enda en person som har blitt lurt av han. Han kan være glad det ikke var meg han svindla.

Jeg skal ta å sjekke i et blad jeg har liggenes...tror det står noe register bakerst der.
Er det healer hu skal ha kontakt med, eller hva er det?

I det nyeste bladet av Medium, så er det 3 sider om ei dame som kanaliserer, healer, holder kurs og seanser. Her er hjemmesiden hennes: http://home.no.net/naomisol
Tusen takk,sendt henne mail nå :)
Antall ord: 134
Enlighten your mind...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Viking-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 263
Startet: 19 Nov 2006 01:58
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nes i Akershus

Innlegg av Viking-gutt »

smokken skrev:
Viking-gutt skrev:
smokken skrev:Min mor har gjort den dumme tingen å forhåndsbetale Kenneth Thon,og hun har ventet siden oktober i fjor på at han skal hjelpe henne.. Men er det noen som har linker eller tlf-nr til noen andre seriøse?
Se der ja :x Enda en person som har blitt lurt av han. Han kan være glad det ikke var meg han svindla.

Jeg skal ta å sjekke i et blad jeg har liggenes...tror det står noe register bakerst der.
Er det healer hu skal ha kontakt med, eller hva er det?

I det nyeste bladet av Medium, så er det 3 sider om ei dame som kanaliserer, healer, holder kurs og seanser. Her er hjemmesiden hennes: http://home.no.net/naomisol
Tusen takk,sendt henne mail nå :)
Bare hyggelig :-)

Får håpe moren din får hjelp denne gangen, hvis hun bestemmer seg for å prøve henne.

Hyggelig hvis du gir meg noe tilbakemelding om Naomi.
Antall ord: 166
Bilde

For hver dag, og på alle måter, blir man bedre,bedre og bedre. Det gjelder alle!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links