Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ hjelpere
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Aug 2007 15:24
- 17
hjelpere
Hadde for en liten stund siden en telefonprat med en ang. hjelperene mine. svært innholdsrik samtale. Ikke noe tvil om sannheten i det han fortalte. Jeg ble i alle fall overbevist om at jeg hadde kontakt med mine hjelpere.Var det lettere å forstå nå? Jeg la det nok litt kort frem.
Sist redigert av tessy68 på 20 Aug 2007 02:10, redigert 3 ganger totalt. Antall ord: 52
tessy68
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Apr 2006 13:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kar
- Lokalisering: Telemark
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Aug 2007 21:40
- 17
Sikkert sannheten om at hjelperne finssmokken skrev:Og poenget er?
Antall ord: 11
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...
Hide post links |
Jeg har aldri klart å oppnå kontakt med hjelperne mine. Har ikke følt at de er i nærheten av meg en gang. O. Moldestad prøvde å hjelpe meg,men han klarte det ikke. Han mener at jeg har noen usedvanlig sterke energier rundt meg, og at jeg i besittelse av en veldig sterk personlighet, men kunne ikke fortelle meg noe mer. Han syntes det var merkelig, men kunne som nevnt ikke si mer. Betyr dette at ikke alle har hjelpere?
Antall ord: 81
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Okt 2006 15:07
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Hei Magnolia
Jeg kan selvfølgelig ikke gi deg ett fasit svar på om alle har hjelpere, men jeg er av den oppfatning av at alle blir tildelt en hjelper ved fødselen, å eventuelt får flere senere i livet. Gjerne en slektining som går bort å deretter tar rolle som hjelper. Men jeg kan anbefale å bruke søke pinner, det letteste er å få en venn til å hjelpe deg med dette, men er også mulig å gjøre dette selv. Hvis du leser Vi er ikke alene av Margit Sandemo tror jeg du får svar på en del ting du kanskje lurer på i forhold til hjelpere.
Mvh
Viking
Jeg kan selvfølgelig ikke gi deg ett fasit svar på om alle har hjelpere, men jeg er av den oppfatning av at alle blir tildelt en hjelper ved fødselen, å eventuelt får flere senere i livet. Gjerne en slektining som går bort å deretter tar rolle som hjelper. Men jeg kan anbefale å bruke søke pinner, det letteste er å få en venn til å hjelpe deg med dette, men er også mulig å gjøre dette selv. Hvis du leser Vi er ikke alene av Margit Sandemo tror jeg du får svar på en del ting du kanskje lurer på i forhold til hjelpere.
Mvh
Viking
Antall ord: 109
Mer mellom himmel å jord enn vi vet
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Aug 2007 21:40
- 17
Nei for hjelpere har alle, det varierer litt hvor mange en har etter behov og livssituasjon en er i...
Antall ord: 19
Alt er grenseløst.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hei Magnolia
Dette med at du har fått hjelp til å finne hjelperen men ikke lykkes høres litt rart ut. Har lest mye om dette temaet, å hitill har jeg aldri lest at noen som prøver ikke har funnet en eller flere hjelpere. Men de kan være vanskelig å oppdage. Ett eksempel er en kvinne fra sverige som prøvde å prøvde men ikke fant noen. Til slutt prøvde den personen som hjalp henne å søke over hodet på personen, å der var hjelperen. Normalt står de enten til høyre eller venstre for personen, noen har de bak seg, å i veldig skjeldne tilfeller over seg.
Jeg anbefaler deg som sagt å finne en som behersker å bruke søke staver til å hjelpe deg. Jeg har selv brukt disse til å finne avvik rundt personer, faktisk også til å finne vann og strøm ledninger for folk som skal grave på eiendommene sine å ikke har kart over rør systemer.
Mvh
Viking
Dette med at du har fått hjelp til å finne hjelperen men ikke lykkes høres litt rart ut. Har lest mye om dette temaet, å hitill har jeg aldri lest at noen som prøver ikke har funnet en eller flere hjelpere. Men de kan være vanskelig å oppdage. Ett eksempel er en kvinne fra sverige som prøvde å prøvde men ikke fant noen. Til slutt prøvde den personen som hjalp henne å søke over hodet på personen, å der var hjelperen. Normalt står de enten til høyre eller venstre for personen, noen har de bak seg, å i veldig skjeldne tilfeller over seg.
Jeg anbefaler deg som sagt å finne en som behersker å bruke søke staver til å hjelpe deg. Jeg har selv brukt disse til å finne avvik rundt personer, faktisk også til å finne vann og strøm ledninger for folk som skal grave på eiendommene sine å ikke har kart over rør systemer.
Mvh
Viking
Antall ord: 160
Hide post links |
Jeg skal lese den boken. Men innerst inne tror jeg at jeg også har noen, og jeg tror det fordi jeg ofte drømmer om "lysvesener" som kommer til meg med forskjellige budskap. Kanskje er det disse energier O. Moldestad har tatt opp?Viking skrev:Hei Magnolia
Mvh
Viking
Antall ord: 154
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hei
For meg høres disse lysvesnene du får beskjeder av ut som hjelpere. Vet ikke om du får konkrete beskjeder, men hvis du gjør det så er det jo flott. Da kommuniserer du jo med hjelperne dine, å det er ikke alle som får til dette. Jeg har jevlig kontakt med min hjelper, han viser seg for meg, men sliter med å skjønne hva han vil meddele. Så hvis du klarer å kommunisere så er det flott.
Mvh
Viking
For meg høres disse lysvesnene du får beskjeder av ut som hjelpere. Vet ikke om du får konkrete beskjeder, men hvis du gjør det så er det jo flott. Da kommuniserer du jo med hjelperne dine, å det er ikke alle som får til dette. Jeg har jevlig kontakt med min hjelper, han viser seg for meg, men sliter med å skjønne hva han vil meddele. Så hvis du klarer å kommunisere så er det flott.
Mvh
Viking
Antall ord: 82
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 17:27
- 17
Men det kan jeg fortelle deg. Du har en stor, sterk kvinne på din venstre side. Englelignende. Så stor og sterk at jeg et øyeblikk var usikker på om det var mann eller kvinne. Høy, blond, langt hår - kjole eller noe annet lignende.magnolia skrev:Jeg har aldri klart å oppnå kontakt med hjelperne mine. Har ikke følt at de er i nærheten av meg en gang. O. Moldestad prøvde å hjelpe meg,men han klarte det ikke. Han mener at jeg har noen usedvanlig sterke energier rundt meg, og at jeg i besittelse av en veldig sterk personlighet, men kunne ikke fortelle meg noe mer. Han syntes det var merkelig, men kunne som nevnt ikke si mer. Betyr dette at ikke alle har hjelpere?
Sterk, sterk, sterk - minner mye om justice i tarotkortene. Hvit kvinne. (må vel kanskje være det med lyst hår da, når jeg tenker etter)
Det er som om hun holder på noe, en lykt eller noe. Merkelig. Kanskje det sier noe om hvem hun er, jeg vet ikke. Du har ellers flere hjelpere bak deg og over på høyre siden,. men de blir små i forhold. kan ikke si noe om hvor mange eller hvem osv.
Antall ord: 208
Hide post links |
Globeline skrev:Men det kan jeg fortelle deg. Du har en stor, sterk kvinne på din venstre side. Englelignende. Så stor og sterk at jeg et øyeblikk var usikker på om det var mann eller kvinne. Høy, blond, langt hår - kjole eller noe annet lignende.magnolia skrev:Jeg har aldri klart å oppnå kontakt med hjelperne mine. Har ikke følt at de er i nærheten av meg en gang. O. Moldestad prøvde å hjelpe meg,men han klarte det ikke. Han mener at jeg har noen usedvanlig sterke energier rundt meg, og at jeg i besittelse av en veldig sterk personlighet, men kunne ikke fortelle meg noe mer. Han syntes det var merkelig, men kunne som nevnt ikke si mer. Betyr dette at ikke alle har hjelpere?
Sterk, sterk, sterk - minner mye om justice i tarotkortene. Hvit kvinne. (må vel kanskje være det med lyst hår da, når jeg tenker etter)
Hvordan kan du vite dette? Er det en engel, for lysvesnene ligner engler, men den ene er mye støre og mektigere enn de andre.
Det er som om hun holder på noe, en lykt eller noe. Merkelig. Kanskje det sier noe om hvem hun er, jeg vet ikke. Du har ellers flere hjelpere bak deg og over på høyre siden,. men de blir små i forhold. kan ikke si noe om hvor mange eller hvem osv.
Antall ord: 235
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Nei si det. Jeg "ser" henne... Det hender innimellom. Kan godt være hun er lysvesen - hun er spesiell. Sterk. det er et navn der også, eller et ord i hvert fall - men jeg får det ikke til. Noe på A kanskje, hvis det sier deg noe. Men jeg er usikker. ai.... nei - vet ikkemagnolia skrev:Globeline skrev:Men det kan jeg fortelle deg. Du har en stor, sterk kvinne på din venstre side. Englelignende. Så stor og sterk at jeg et øyeblikk var usikker på om det var mann eller kvinne. Høy, blond, langt hår - kjole eller noe annet lignende.magnolia skrev:Jeg har aldri klart å oppnå kontakt med hjelperne mine. Har ikke følt at de er i nærheten av meg en gang. O. Moldestad prøvde å hjelpe meg,men han klarte det ikke. Han mener at jeg har noen usedvanlig sterke energier rundt meg, og at jeg i besittelse av en veldig sterk personlighet, men kunne ikke fortelle meg noe mer. Han syntes det var merkelig, men kunne som nevnt ikke si mer. Betyr dette at ikke alle har hjelpere?
Hvordan kan du vite dette? Er det en engel, for lysvesnene ligner engler, men den ene er mye støre og mektigere enn de andre.
Antall ord: 293
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Aug 2007 08:28
- 17
-
- Standard bruker
- 17
Nei. Dessverre - og sånn sett, heldivis for det. Det er bare noen ganger.2k skrev:omg...Globeline...ser du mine hjelpere å?
Eller, ok da - du har en på høyre siden, en... mer vanlig hjelper vil jeg si. En mann av normal størrelse med mørke normale klær på seg. Kanskje en avdød eller noe slik. Mann, mørk eller blond i håret - si gjerne kommunefarget. Kort, men langt ved ørene. Ikke sikkert han er kortvokst, men han er en kraftig fyr. Egentlig tror jeg han er litt liten faktisk.... haha kanskje eskimo - men nå .. nei, vet ikke.
Jeg kan ikke drive i det der med mindre det kommer av seg selv. blir så rotete. men han er fremtredende uansett
Antall ord: 125
Hide post links |
Flink du er da Globeline. Skjulte egenskaper as..
Prøv deg på meg da
Prøv deg på meg da
Antall ord: 14
Hide post links |