Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerhjelpere

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

tessy68
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 18 Aug 2007 15:24
17

Ang. hjelpere

Innlegg av tessy68 »

Om dere har lyst til å finne ut mer om hjelperene deres skal dere ta kontakt med Kenneth Thon. Over en samtale på telefon som varer i 1 time forteller han dere om deres hjelpere. Han fortalte meg ting om meg selv som han aldri kunne visst om. Det er ingen tvil hos meg om sannheten i det han fortalte. Jeg har 7 hjelpere hvor 3 av de er mine hovedhjelpere. Denne timen koster kr 400 og betales i ettertid.Anbefales.Lykke til! :)
Antall ord: 82
tessy68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Maa22
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 02 Jun 2007 18:16
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Re: Ang. hjelpere

Innlegg av Maa22 »

tessy68 skrev:Om dere har lyst til å finne ut mer om hjelperene deres skal dere ta kontakt med Kenneth Thon. Over en samtale på telefon som varer i 1 time forteller han dere om deres hjelpere. Han fortalte meg ting om meg selv som han aldri kunne visst om. Det er ingen tvil hos meg om sannheten i det han fortalte. Jeg har 7 hjelpere hvor 3 av de er mine hovedhjelpere. Denne timen koster kr 400 og betales i ettertid.Anbefales.Lykke til! :)
Tusen takk! :D skal se om jeg ringer han! høres veldig spennende ut.. takker igjen..
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
tessy68
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 18 Aug 2007 15:24
17

Hjelpere

Innlegg av tessy68 »

I september skal jeg til Oslo til Mr. Thon og ha en regresjonstime. Han har overbevist meg om at han driver seriøst. Jeg har vært undrene til dette i flere år så det er kjekt å gjøre noe aktivt med det. :D
Antall ord: 43
tessy68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
magnolia - sluttet

Re: Ang. hjelpere

Innlegg av magnolia - sluttet »

tessy68 skrev:Om dere har lyst til å finne ut mer om hjelperene deres skal dere ta kontakt med Kenneth Thon. Over en samtale på telefon som varer i 1 time forteller han dere om deres hjelpere. Han fortalte meg ting om meg selv som han aldri kunne visst om. Det er ingen tvil hos meg om sannheten i det han fortalte. Jeg har 7 hjelpere hvor 3 av de er mine hovedhjelpere. Denne timen koster kr 400 og betales i ettertid.Anbefales.Lykke til! :)
Dette var interessant. Takk for tipset, jeg vare på navnet hans.
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
tessy68
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 18 Aug 2007 15:24
17

poenget?

Innlegg av tessy68 »

smokken skrev:Og poenget er?
Om du ikke tok poenget så lurer jeg på hvike andre ting du ikke tar..........
Antall ord: 20
tessy68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Maa22
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 02 Jun 2007 18:16
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Maa22 »

så kult at du skal besøke han... jeg tar vare på navnet også ;)
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pianisten
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 70
Startet: 08 Jan 2007 20:19
17
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 1 gang

Innlegg av Pianisten »

Hmmm, vi hadde ikke noe ståltråd her hjemme, så jeg må nok kjøpe meg noe i morgen å heller prøve da.. ;)
Så kult at Maa22 vil prøve og!:) Skriv om du har fått noe respons da? :D
Antall ord: 41
Det du glemmer i morgen kan være det jeg husker aller best

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Maa22
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 02 Jun 2007 18:16
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Maa22 »

IdaSofie skrev:Hmmm, vi hadde ikke noe ståltråd her hjemme, så jeg må nok kjøpe meg noe i morgen å heller prøve da.. ;)
Så kult at Maa22 vil prøve og!:) Skriv om du har fått noe respons da? :D
Det skal jeg ;) skal bare finne tingene og kjøpe noe, så skal jeg sette i gang.... gleder meg nå....
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Viking-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 263
Startet: 19 Nov 2006 01:58
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nes i Akershus

Re: Ang. hjelpere

Innlegg av Viking-gutt »

tessy68 skrev:Om dere har lyst til å finne ut mer om hjelperene deres skal dere ta kontakt med Kenneth Thon. Over en samtale på telefon som varer i 1 time forteller han dere om deres hjelpere. Han fortalte meg ting om meg selv som han aldri kunne visst om. Det er ingen tvil hos meg om sannheten i det han fortalte. Jeg har 7 hjelpere hvor 3 av de er mine hovedhjelpere. Denne timen koster kr 400 og betales i ettertid.Anbefales.Lykke til! :)
Pass på at du faktisk BETALER I ETTERTID, vet om flere som har blitt svindlet av den kar`n. Betalt på forhånd og ikke fått en dritt. Og siden han svindler enkelte folk, ville ikke jeg anbefalt å kontakte han. Det finnes andre.
Antall ord: 128
Bilde

For hver dag, og på alle måter, blir man bedre,bedre og bedre. Det gjelder alle!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
smokken
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 201
Startet: 12 Apr 2006 13:30
18
Kjønn (valgfri): Kar
Lokalisering: Telemark

Re: hjelpere

Innlegg av smokken »

tessy68 skrev:Hadde for en liten stund siden en telefonprat med en ang. hjelperene mine. svært innholdsrik samtale. Ikke noe tvil om sannheten i det.
Hvordan skal man skjønne det innlegget her?Er det bare jeg som ikke skjønte denne?
Antall ord: 43
Enlighten your mind...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Viking-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 263
Startet: 19 Nov 2006 01:58
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nes i Akershus

Re: hjelpere

Innlegg av Viking-gutt »

smokken skrev:
tessy68 skrev:Hadde for en liten stund siden en telefonprat med en ang. hjelperene mine. svært innholdsrik samtale. Ikke noe tvil om sannheten i det.
Hvordan skal man skjønne det innlegget her?Er det bare jeg som ikke skjønte denne?
Hehe...mulig det er mr.thon som sitter bak navnet tessy68 :-) La inn et innlegg så folk kunne bli nysgjerrig og spørre.

Enig at det er litt rart innlegg.
Sist redigert av Viking-gutt på 19 Aug 2007 21:12, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 75
Bilde

For hver dag, og på alle måter, blir man bedre,bedre og bedre. Det gjelder alle!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Viking-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 263
Startet: 19 Nov 2006 01:58
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nes i Akershus

Re: hjelpere

Innlegg av Viking-gutt »

..
Antall ord: 0
Bilde

For hver dag, og på alle måter, blir man bedre,bedre og bedre. Det gjelder alle!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
smokken
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 201
Startet: 12 Apr 2006 13:30
18
Kjønn (valgfri): Kar
Lokalisering: Telemark

Re: hjelpere

Innlegg av smokken »

Viking-gutt skrev:
smokken skrev:
tessy68 skrev:Hadde for en liten stund siden en telefonprat med en ang. hjelperene mine. svært innholdsrik samtale. Ikke noe tvil om sannheten i det.
Hvordan skal man skjønne det innlegget her?Er det bare jeg som ikke skjønte denne?
Hehe...mulig det er mr.thon som sitter bak navnet tessy68 :-) La inn et innlegg så folk kunne bli nysgjerrig og spørre.

Enig at det er litt rart innlegg.


TAKK :D
Antall ord: 79
Enlighten your mind...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
smokken
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 201
Startet: 12 Apr 2006 13:30
18
Kjønn (valgfri): Kar
Lokalisering: Telemark

Innlegg av smokken »

Min mor har gjort den dumme tingen å forhåndsbetale Kenneth Thon,og hun har ventet siden oktober i fjor på at han skal hjelpe henne.. Men er det noen som har linker eller tlf-nr til noen andre seriøse?
Antall ord: 40
Enlighten your mind...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Viking-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 263
Startet: 19 Nov 2006 01:58
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nes i Akershus

Innlegg av Viking-gutt »

smokken skrev:Min mor har gjort den dumme tingen å forhåndsbetale Kenneth Thon,og hun har ventet siden oktober i fjor på at han skal hjelpe henne.. Men er det noen som har linker eller tlf-nr til noen andre seriøse?
Se der ja :x Enda en person som har blitt lurt av han. Han kan være glad det ikke var meg han svindla.

Jeg skal ta å sjekke i et blad jeg har liggenes...tror det står noe register bakerst der.
Er det healer hu skal ha kontakt med, eller hva er det?

I det nyeste bladet av Medium, så er det 3 sider om ei dame som kanaliserer, healer, holder kurs og seanser. Her er hjemmesiden hennes: http://home.no.net/naomisol
Antall ord: 125
Bilde

For hver dag, og på alle måter, blir man bedre,bedre og bedre. Det gjelder alle!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links