Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerIntervju Med Märtha Louise

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
H
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 582
Startet: 24 Jan 2004 12:04
20
Lokalisering: oslo

Innlegg av H »

Hecate skrev:Hahaha dette var dagens latterkick!
Jeg har ikke trodd så ille om deg, men det virker som du vet hva du snakker om...hvordan funket det? Ble det ei pen jente eller måtte du ta til takke med promplukta?...Jeg minnes du skrev et sted at du ville gladelig betale 24000.- for å lukte på håret til prinsessen ;)

men du vet jo kanskje det at at på barneskolen, så var man fæle mot de som mangla ting utseendemessig, men så er nå naturen slik at det er de som vokser opp og blir innmari pene.
og de som var attraktive på barneskolen, er nå det motsatte.

og man går jo for di som er pene vettu jo ;)

ja om jeg hadde råd sku jeg gladelig betalt for å lukte håret hennes :P
kan man skrive engleskole av på skatten mon tro ?
Antall ord: 146

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

madjava skrev:Prinsessa framstår som flåsete...som om ho tviler på det ho sjølv seie...litt sånn behn-vokabular som ikkje passer inn...seie litt pynta at ho var klar over kva som kom i media...beviset med engler er bare andre ord for det å kunne fantasere...pluss at ho bruker aktivt stemmeleie i "beviset" sitt --> suggesjon...slår fast at engler bare er fantasi og etter kvart som presset aukar beskriver ho engler som lysvesen...framstår meget usikker rundt deler av intervjuet...varme hender delen viser tegn til løgn(kroppsspråket)...hadde ho ikkje vore så respektløs overfor Hegnar(ber om respekt sjølv men kan ikkje ta Hegnar seriøst), så ville prinsessa scora maks på sympati-spillet sitt...skjønt etter dette intervjuet vil prinsessa score minst 70-80 % i desse spørreundersøkelsane som media har klare over helga...
Hva i helvete har Trygve Hegnar å gjøre i en slik debatt?hehehe....Å ja...det var visst nok noe med penger å gjøre.......LOL.....Faktisk så tar hennes skole ganske det samme for et år - halvår som andre åndelige skoler....
Antall ord: 191
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Asbjørn skrev:Vi blir nok ikke enige om det som gjelder prinsessen, som alt annet som diskuteres her , til det er det for mange meninger.

Men : Jeg merker meg at det hun kaller Engler / Lysvesner, er noe andre gjerne kaller Hjelpere !

Jeg tror at begrepene kansje forvirrer, fordi man hele tiden snakker om forskjellige betegnelser på samme sak ;
De som er med oss og påser at vi kommer oss dit vi skal i følge livsplanen vår.

Og som kan hjelpe, og påvirke livet vårt om vi ber om det.

At hun har evner, ; det jeg har "plukket opp " på Märtha er :
Empat, ( evnene til å "føle" andre menneskers situasjon / smerter ,
Clairvoyante tendenser ( av og til plukker hun opp informasjon hun ikke skal vite )
Healer - varme hender som lindrer / healer.
Dyre-kommunikasjon ( dette med å "samtale med hester" )
Om hun og har andre egenskaper / evner, vet jeg ikke, men det skulle ikke forundre meg.

Hun opplever iallfall det alle andre som har mer eller mindre evner :
En massiv kritikk fra de som ikke vet hvordan dette er,
og Støtte og support fra de som vet det / kjenner til hva dette egentlig er.

Ps; Diskusjonen om evner finnes eller ikke har blitt tatt så mange andre plasser, at der vet vi hva de fleste mener...
Vi er i hovedsak 3 grupperinger :

De som VET / Kjenner til at disse tingene eksisterer,
De som kansje tror at det muligens....osv
og tilslutt de som IKKE tror, og benekter at det i det heletatt finnes mulighet for at slikt kan finnes.

Vel, Jeg tror hun (Märtha ) HAR litt evner, men om hun kan "kontrollere" de - slik som f.ex "eksperter" som Marcello Haugen f.ex , det er en annen sak.
Jeg er ikke enig i alle valgene hun har tatt, men hun er tross alt bare et menneske hun også, samma hvilken "tittel" de setter på henne.
Hun og har lov å forsøke seg frem på "upløyet mark" ! Og steinene som stopper plogen, finner man først når man treffer på de...

mvh Asbjørn
Veldig bra innlegg. En som er bra tunet!
Antall ord: 358
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Mariann66 skrev:Martha Louise er eit godt menneske som er trygg på seg selv, mange misunner henne nok det og må difor kritisere ho og. Her er det mye ego som styrer, prøv å se det gode i ho istedenfor. .
Ja, mye speiling av seg selv når de kritiserer så gjør det egentlig mot sitt eget indre - sin bevissthet .- det er jo de ikke helt klar over....når man kritiserer ofte andre ensidig for noe eller er vant med hele tiden å kritisere andre så kan det fort være noe de mangler i seg selv eller er lite bevisste på i seg selv.......og kompanserer det med å være fordømmende - kritisk - kverulant og det ene og det andre....
Antall ord: 122
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

PlantSpirit skrev:
madjava skrev:Prinsessa framstår som flåsete...som om ho tviler på det ho sjølv seie...litt sånn behn-vokabular som ikkje passer inn...seie litt pynta at ho var klar over kva som kom i media...beviset med engler er bare andre ord for det å kunne fantasere...pluss at ho bruker aktivt stemmeleie i "beviset" sitt --> suggesjon...slår fast at engler bare er fantasi og etter kvart som presset aukar beskriver ho engler som lysvesen...framstår meget usikker rundt deler av intervjuet...varme hender delen viser tegn til løgn(kroppsspråket)...hadde ho ikkje vore så respektløs overfor Hegnar(ber om respekt sjølv men kan ikkje ta Hegnar seriøst), så ville prinsessa scora maks på sympati-spillet sitt...skjønt etter dette intervjuet vil prinsessa score minst 70-80 % i desse spørreundersøkelsane som media har klare over helga...
Hva i helvete har Trygve Hegnar å gjøre i en slik debatt?hehehe....Å ja...det var visst nok noe med penger å gjøre.......LOL.....Faktisk så tar hennes skole ganske det samme for et år - halvår som andre åndelige skoler....
Trur ikkje det er prisen i seg sjølv som skaper debatt...heller at engleskolen bærer preg av svindel...skjønt det hadde neppe betalt seg å starte skole for å lære deltakarane å bruke fantasien...blir vel eit nytt prinsesse-eventyr dette...som overgår eventyra dei fleste av oss er flaska opp på... :)
Antall ord: 247
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Mariann66 skrev:
H skrev:ka det vil si "å gå i seg selv " ?

I dette tilfellet med Martha louise kan en istedenfor å vere så rask til å kritisere stoppe opp litt og tenke: Hva er det som gjør til at eg må kritisere henne? Er det på grunn av min uvitenhet om dette, eller er eg misunnelig på at ho er modig og tørr å stå for det hun sier? Eller kan det vere fordi at det nå er så mange som gjør det at eg blir usikker på om eg tørr støtte henne i dette?..en må spørre seg selv om sånne ting, da går en i seg selv..
Greit nok å spørre seg sjølv om dette du her viser til...og spørsmåla du dreg fram er heller einspora og vise ein snever form for åpenhet...jaffal ikkje spor av å gå i seg sjølv...ka med å spørre seg sjølv:

om skolen er svindel...
om "faga" er noko meir enn fantasi skapt av prinsessa og samnøy...
om prinsessa har mista bakkekontakten...
om prinsessa er klar over at engler mest sannsynleg bare er fantasi...
om eg er åpen nok til å vurdere dette fra alle sider...
om eg vil bedras...
om den europeiske kongeadel har skadelege innavla gen...
om behn er "hjernen" bak skolen(skaper dog fleire spørsmål om prinsessa)...
om kven som vil tjene mest på pr-stuntet...
om engler egentleg finst i fantasien...
om engler må skapast i fantasien for at newage bølga skal vokse...
om engler er kjærlighet...
om engler er nøkkelen til vidare tro...
om suggesjon er viktig for å oppleve engler...
om eg må være lettlurt for å tro på engler...
om alt er det det gjev seg ut for å være...
om alt av spørsmål som burde dukke opp i forhold til engleskolen, prinsessa og samnøy(dukker sikkert opp spørsmål om kursdeltakarane oxo...men dei er "freda" av prinsessa)

...og svara kan du holde for deg sjølv eller legge ut i eit forum...like fullt er det ikkje kritikk å komme med si meining da vi alle har rett til og burde ha ei meining om det som opptek oss... :)
Antall ord: 375
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

PlantSpirit skrev:
Mariann66 skrev:
Sol@ngelica skrev:Jeg har ingen tro på dette, virker ikke som om Märtha vet hva hun snakker om.
Det virker så tamt når hun utaler seg om det.
Som et barn.
Tror Martha Louise vet godt hva hun snakker om, eller så hadde hun nok ikke gjort det. Hun er en moden og trygg kvinne som vet hva hun står for. Det er dem som dømmer for fort som ikke vet hva de snakker om..
Korrekt. Det er stor enighet om det blant andre såkalte sjamanspire - lærlinger og lignende kollegaer at hun har noe for seg. Jeg tror det samme blant synske - klarsynte....andre steder. De vet at hun er 100 % ærlig og at hun har evner. Nå er det ikke så mange som har evner her inne på dette forumet eller har den åpenheten pr i dag som gjør dem i stand til å bedømme riktig her sånn etter min mening. Folk som har en viss åpenhet og sensitivitet i seg kan merke at Martha ertroverdig. Hun har en utstråling som alltid har utvist troverdighet. Hun ser faktisk også ut som en slags engel - engleøyne og har et vesen som er som ei engel. Det samme med Prinsesse Diana..Vakkert indre på den dama der. Veldig ærlig og hjelpsom - godhjertet person som ble et offer for den brutalt kyniske kongefamiliens mørke sider.....endel av dem i historien.
Og du har denne åpenheten? Vel...du svarer ja på det i neste setning. Steik for noko vrøvl du tygger på...
Antall ord: 266
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bate
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 73
Startet: 03 Apr 2007 07:46
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sør trøndelag

neivel

Innlegg av Bate »

Var vel ikke til å unngå, nei, måtte treffe på hu Marta her inne også. :mozilla_yell:
Antall ord: 15
Bate er her

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mariann66
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 343
Startet: 05 Aug 2007 21:40
17

Innlegg av Mariann66 »

Ja, mye speiling av seg selv når de kritiserer så gjør det egentlig mot sitt eget indre - sin bevissthet .- det er jo de ikke helt klar over....når man kritiserer ofte andre ensidig for noe eller er vant med hele tiden å kritisere andre så kan det fort være noe de mangler i seg selv eller er lite bevisste på i seg selv.......og kompanserer det med å være fordømmende - kritisk - kverulant og det ene og det andre....
Så sant så sant....
Antall ord: 86
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Murva
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 09 Aug 2007 12:59
17

Innlegg av Murva »

Det er stor forskjell på å være synsk og klarsynt. De synske kan ikke forutse slike ting, men det kan de klarsynte!

Jeg bare undres over én ting:
Min Hovedhjelper har fortalt meg at kun kvinner har lov til å konversere direkte med engler (les: slik Märtha prøver å oppnå med sin skole)... så jeg har ingen tro på at denne skolen kommer til å gå rundt. Jeg har vært i kontakt med mine engler, og det kosta meg ikke én krone!
Antall ord: 82
You are never alone..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mariann66
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 343
Startet: 05 Aug 2007 21:40
17

Innlegg av Mariann66 »

Klarsynt er eit nyere navn på synsk....
Antall ord: 7
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

Murva skrev:
Jeg bare undres over én ting:
Min Hovedhjelper har fortalt meg at kun kvinner har lov til å konversere direkte med engler

Trodde ikke hjelpere utøvde kjønnsdiskriminering?? :mozilla_surprised:
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mariann66
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 343
Startet: 05 Aug 2007 21:40
17

Innlegg av Mariann66 »

om skolen er svindel...
om "faga" er noko meir enn fantasi skapt av prinsessa og samnøy...
om prinsessa har mista bakkekontakten...
om prinsessa er klar over at engler mest sannsynleg bare er fantasi...
om eg er åpen nok til å vurdere dette fra alle sider...
om eg vil bedras...
om den europeiske kongeadel har skadelege innavla gen...
om behn er "hjernen" bak skolen(skaper dog fleire spørsmål om prinsessa)...
om kven som vil tjene mest på pr-stuntet...
om engler egentleg finst i fantasien...
om engler må skapast i fantasien for at newage bølga skal vokse...
om engler er kjærlighet...
om engler er nøkkelen til vidare tro...
om suggesjon er viktig for å oppleve engler...
om eg må være lettlurt for å tro på engler...
om alt er det det gjev seg ut for å være...
om alt av spørsmål som burde dukke opp i forhold til engleskolen, prinsessa og samnøy(dukker sikkert opp spørsmål om kursdeltakarane oxo...men dei er "freda" av prinsessa)
Dette er ikke å gå i seg selv, men skjønner at du ikke forstår hva begrepet (gå i seg selv) betyr :D
Antall ord: 195
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Lilja skrev:
Murva skrev:
Jeg bare undres over én ting:
Min Hovedhjelper har fortalt meg at kun kvinner har lov til å konversere direkte med engler

Trodde ikke hjelpere utøvde kjønnsdiskriminering?? :mozilla_surprised:
Da er det jammen godt vi kommuniserer på sjelenivå der vi er kjønnsløse :D
Antall ord: 49
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Innlegg av puma/f »

Hecate skrev:
Lilja skrev:
Murva skrev:
Jeg bare undres over én ting:
Min Hovedhjelper har fortalt meg at kun kvinner har lov til å konversere direkte med engler

Trodde ikke hjelpere utøvde kjønnsdiskriminering?? :mozilla_surprised:
Da er det jammen godt vi kommuniserer på sjelenivå der vi er kjønnsløse :D
LOL har du sett en film som heter Dogma???

den forklarer hvorfor engler ikke har sex eller drikker....

kansje ikke helt seriøst svar men filmen anbefales

Puma/f
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links