Det kommer vel an på øyet som ser. Men greit, du snakket om poltergeist, og da er jo saken grei.suss24 skrev:Hehe, det er vel naturlig å tro at "Noe" i denne sammenheng dreier seg om poltergeist siden dette er en poltergeist tråd?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Poltergeist
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Antall ord: 44
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Men selv om jeg har vært i tvil noen få ganger har jeg alltid finne en logisk forklaring på "Noe" i en annen sammenheng slik at det også er sagt :mozilla_wink:
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Mai 2006 15:21
- 18
Jeg så et program på Discovery om det noen kaller poltergeist. Der var det fokus på at vi mennesker gjør dette selv, uten å være bevisst på det. Han foretok scanning av hjernebølger til folk, og sammenlignet disse med tidene poltergeist fenomenene oppstod. Det viste seg at det faktisk var slik, at når vi er stresset, redde eller har f.eks. fysisk vondt, starter dette en prosess i hjernen. Paralelt med den prosessen, startet ting å skje. Bilder ble løftet av veggen, stoler ble skjøvet rundt, og kaffekopper veltet.
Vi bruker bare ca. 30% av hjernen vår. Så hvem vet....
Antall ord: 105
Den som ler sist er treig......
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Aug 2007 15:30
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: kr.sand
hei
Jeg vet ikke om det er det hadde.
Men om kveldene så kikket jeg rundt i rommet så plutselig går vannmuggen rett gulvet, og den stod mitt på bordet .. det var litt skummelt.. heh
Men om kveldene så kikket jeg rundt i rommet så plutselig går vannmuggen rett gulvet, og den stod mitt på bordet .. det var litt skummelt.. heh
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Apr 2007 20:05
- 17
- Lokalisering: fantasia;)
- Blitt takket: 1 gang
Poltergeist er energier som er hissige, og som er sterke nok til å flytte på ting o.s.v?
Antall ord: 18
Æ e ækte finnmarking!!:D
Hide post links |
jafreespirit skrev:Poltergeist er energier som er hissige, og som er sterke nok til å flytte på ting o.s.v?
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Dæsken! skikkelig Taz jeg da som klarte å finne det ut heeelt aleine!! x) Props to mee!!!Professor skrev:jafreespirit skrev:Poltergeist er energier som er hissige, og som er sterke nok til å flytte på ting o.s.v?
Antall ord: 40
Hide post links |
and watksebuuurt!freespirit skrev:Dæsken! skikkelig Taz jeg da som klarte å finne det ut heeelt aleine!! x) Props to mee!!!Professor skrev:jafreespirit skrev:Poltergeist er energier som er hissige, og som er sterke nok til å flytte på ting o.s.v?
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
hahax)Professor skrev:and watksebuuurt!freespirit skrev:Dæsken! skikkelig Taz jeg da som klarte å finne det ut heeelt aleine!! x) Props to mee!!!Professor skrev:jafreespirit skrev:Poltergeist er energier som er hissige, og som er sterke nok til å flytte på ting o.s.v?
Har du sett den videoen der de har skrevet norsk tekst til den?
Søk på youtube!
Sorry at vi ødela tråden!
Antall ord: 70
Hide post links |
haha ja sefffreespirit skrev:hahax)Professor skrev:and watksebuuurt!freespirit skrev:Dæsken! skikkelig Taz jeg da som klarte å finne det ut heeelt aleine!! x) Props to mee!!!Professor skrev:jafreespirit skrev:Poltergeist er energier som er hissige, og som er sterke nok til å flytte på ting o.s.v?
Har du sett den videoen der de har skrevet norsk tekst til den?
Søk på youtube!
Sorry at vi ødela tråden!
faen jeg jeg får alle tråder til å gå offtopic haha sorry:P
Antall ord: 89
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 23 Apr 2007 15:33
- 17
- Lokalisering: My very own dream world.
Har eg og hørt, elelr att vist vi er stressa, redde elller noke san kan vi gjere det sjøl, son når det berømte hadtaket fer ned men egnetlig gjere det ikkje det. sjønna? Men er poltergeist att ting flytta på seg utten att noken er bort i det?mrs.mystic skrev:Jeg så et program på Discovery om det noen kaller poltergeist. Der var det fokus på at vi mennesker gjør dette selv, uten å være bevisst på det. Han foretok scanning av hjernebølger til folk, og sammenlignet disse med tidene poltergeist fenomenene oppstod. Det viste seg at det faktisk var slik, at når vi er stresset, redde eller har f.eks. fysisk vondt, starter dette en prosess i hjernen. Paralelt med den prosessen, startet ting å skje. Bilder ble løftet av veggen, stoler ble skjøvet rundt, og kaffekopper veltet.
Antall ord: 161
What happens if you get scared half to death twice?
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Okt 2007 10:46
- 17
Nå er jo det slik at ingen vet hva poltergeist er, men de fleste mener at det er menneskene selv som skaper det, ubevisst. De fleste som skaper en poltergeist er barn (jenter) i tennårene, begynnelsen og i puberteten, men voksene og gutter kan også.
Der det er poltergeist aktivitet skjer det mye rart banke og skrape lyder, lyder som kommer fra ingensteds, flytting på møbler og andre ting i husene, dører som blir slengt igjen, lys som slåes av og på, starting av brann, bite, skubbe folk ned trapper, hive ting etter personer, slå, dra i håret, voldta og masse mer..
Nå sies det slik at hvis det er pga har mye innestengt sinne så startes det ofte brann, er det pga man er nedfor og trist å kan det begynne å regne inne i huset.
Når den personen som har skapt poltergeisten forlater huset så blir alt rolig igjen.
Det er faktisk ett sted i historien der en Poltergeist har tatt livet av ett menneske, vet ikke om dere har hørt om the bell witch?
men om det var en poltergeist eller noe annet er opp til enhver av dere å bestemme :mozilla_wink:
Her er faktisk en dokumentar om noen som skapte en poltergeist
http://www.youtube.com/watch?v=ox9lseJP-BA
Der det er poltergeist aktivitet skjer det mye rart banke og skrape lyder, lyder som kommer fra ingensteds, flytting på møbler og andre ting i husene, dører som blir slengt igjen, lys som slåes av og på, starting av brann, bite, skubbe folk ned trapper, hive ting etter personer, slå, dra i håret, voldta og masse mer..
Nå sies det slik at hvis det er pga har mye innestengt sinne så startes det ofte brann, er det pga man er nedfor og trist å kan det begynne å regne inne i huset.
Når den personen som har skapt poltergeisten forlater huset så blir alt rolig igjen.
Det er faktisk ett sted i historien der en Poltergeist har tatt livet av ett menneske, vet ikke om dere har hørt om the bell witch?
men om det var en poltergeist eller noe annet er opp til enhver av dere å bestemme :mozilla_wink:
Her er faktisk en dokumentar om noen som skapte en poltergeist
http://www.youtube.com/watch?v=ox9lseJP-BA
Antall ord: 219
Hide post links |