Healing og annen alternativ medisinSpør her viss du lurer på noe angående "PSI BALL"

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Treo
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Mai 2006 08:04
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Treo »

livingdeaddoll skrev:

Jeg leste i en bok at det fantes et apparat laget av en russisk forsker som kunne måle healing energi, hvis denne type måleinstrument virkelig finnes, vil vel denne formen for energi være målbar? Finnes det måleinstrumenter som klarer å måle energifelt?

Da lurer jeg på hva denne ballen kan brukes til med andre evner.

Det er mulig du mener kirlian photography. Det skal visst kunne ta bilde av energi, men om det er nøyaktig det det gjør er jeg ikke sikker på. Ellers kjenner jeg til at man har påvirket en geigerteller vha energi/psykokinese.

Hvis du har evner innenfor empati/telepati kan du f.eks få konstruksjonen til å sende informasjon til andre som er sensitive. Er du god på psykokinese kan du prøve å lage en "force bubble" som er en konstruksjon som kan frastøte fysiske ting. Er du god er det bare fantasien som setter grenser...
Antall ord: 161
'Cause you start out stealing songs and then you're robbing liquor stores. And sellin' crack and runnin' over school kids with your car. - Albert Yankovic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2006 00:01
18
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

Dtte var det jeg tenkte på:

Current research continues by Dr. Konstantin Korotkov in the Russian University, St.Petersburg State Technical University of Informational Technologies, Mechanics and Optics. [1] Konstantin Korotkov has published several books including "Human Energy Field: study with GDV bioelectrography" 2002, NY, Backbone Publishing Co. and "Light After Life: Experiments and Ideas on After-Death Changes of Kirlian Pictures" 1998, NY, Backbone Publishing Co.

Dr. Konstantin Korotkov uses GDV (Gas Discharge Visualization) based on the Kirlian Effect. GDV instruments use glass electrodes to create a pulsed electrical field excitation (called "perturbation technique") to measure electro-photonic glow. [2]

The Korotkov methods are used in some hospitals and athletic training programs in Russia and elsewhere as preventative measurements for detecting stress. The Russian Academy of Science has approved the GDV techniques and equipment in 1999 for general clinical use. [3]

There has been some published research in peer-reviewed scientific journals regarding GDV and related material, including several articles in the Journal of Applied Physics.
Antall ord: 167

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nature
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Jul 2007 01:10
17
Lokalisering: Kristiansund

Innlegg av Nature »

awww... Etter å ha lest dette : http://www.chios.no/index2.html

Er jeg mer enn sikker på at jeg skal fortsette med treningen mot healing.. Mye av det som står der har jeg allerede forska på, og så vidt begynt å mestre.. Jeg kan skape en energiball, det var det det hele begynte med, jeg kjenner godt mitt eget energifelt og andres, og andre kan kjenne min energi i det jeg fører hendene over kroppen deres:D
Jeg er så glad for at jeg får til dette.. Om jeg virkelig mestrer å heale etterhvert, skal jeg virkelig prøve å hjelpe menneskene rundt meg.. Det er så utrolig mange som trenger det:/
Antall ord: 112
Det er vanskelig å finne seg selv, men når du gjør det, velg å være den du er:) Det finnes bare en av deg..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2006 00:01
18
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

når man lager psi ball, tar man da energi for omgivelsene? hvis så, kan man tappe levende vesner for energi om de befinner seg i nærheten når du trener på å lage en psi ball?
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
-Pedersen-
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Apr 2007 17:27
17
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 12 ganger

Innlegg av -Pedersen- »

Bell skrev:awww... Etter å ha lest dette : http://www.chios.no/index2.html

Er jeg mer enn sikker på at jeg skal fortsette med treningen mot healing.. Mye av det som står der har jeg allerede forska på, og så vidt begynt å mestre.. Jeg kan skape en energiball, det var det det hele begynte med, jeg kjenner godt mitt eget energifelt og andres, og andre kan kjenne min energi i det jeg fører hendene over kroppen deres:D
Jeg er så glad for at jeg får til dette.. Om jeg virkelig mestrer å heale etterhvert, skal jeg virkelig prøve å hjelpe menneskene rundt meg.. Det er så utrolig mange som trenger det:/
Kjempebra, grattis :D

Denne siden er utrolig bra, stå på vidre.

Mvh Pedersen:)
Antall ord: 126
KNOWING IS POWER
UNDERSTANDING IS WISDOM

And they that are wise among the people shall instruct the many

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TT
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Aug 2007 02:17
17

Innlegg av TT »

hei jeg er en gutt på 13 år som begynte nylig med dette psi greiene, jeg har øvd mye men får det ikke til.noen tips??
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
davinci
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Apr 2007 16:24
17

Innlegg av davinci »

livingdeaddoll skrev:når man lager psi ball, tar man da energi for omgivelsene? hvis så, kan man tappe levende vesner for energi om de befinner seg i nærheten når du trener på å lage en psi ball?
nettop, man må være fokusert på hvor man tar energien ifra, og om man ikke gjør det "riktig" kan man tappe de rundt oss, eller seg selv for energi..

vær også forsiktig med å aldri fokusere på samling av negativ/ond energi.

kanskje noen andre kan mer om dette?
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
-Pedersen-
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av -Pedersen- »

davinci skrev:
livingdeaddoll skrev:når man lager psi ball, tar man da energi for omgivelsene? hvis så, kan man tappe levende vesner for energi om de befinner seg i nærheten når du trener på å lage en psi ball?
nettop, man må være fokusert på hvor man tar energien ifra, og om man ikke gjør det "riktig" kan man tappe de rundt oss, eller seg selv for energi..

vær også forsiktig med å aldri fokusere på samling av negativ/ond energi.

kanskje noen andre kan mer om dette?

Jeg ser for meg røtter fra føttene mine som går ned i jorden, og at det kommer en slags stråling ovenfra. Disse 2 er mine energikilder. Jeg hvil f.eks ikke "ta" energien fra en annen som er i nærheten.
Med mindre jeg ikke har lyst, hehe:P

Mvh Pedersen! :)
Antall ord: 147
KNOWING IS POWER
UNDERSTANDING IS WISDOM

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ros@
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Okt 2007 09:36
17

hjelp:)

Innlegg av Ros@ »

-Pedersen- skrev:
Atlas<3 skrev:Jeg får det ikke til.. :mozilla_yell:

Les dette, og prøv igjen :)

1. Fjern alle ringer, klokker og smykker fra hendene før du begynner. Det er også viktig å vaske hendene sine.

2. Ikke la tvil forstyrre deg. Vær sikker på at energien flyter. Du trenger ikke være redd, energien finnes og vil flyte sterkt dersom du lar den.

3. Ikke press for hardt med hendene dine. Det er mulig du vil tenke at det å ha et fast trykk med hendene dine øker overføringsevnen, men det er ikke tilfelle. BRUK NULL TRYKK med hendene dine for da overfører du energi mest effektivt.

4. Vær åpen for energien, energihealing er ikke noen mental øvelse, det er en øvelse i å SLIPPE ENERGIEN FRI. Forestill deg at energien strømmer inn i deg og fyller opp kroppen og flyter ut i hendene dine, da vil du mest føle deg åpen for energistrømmen. Du vil finne ut at dersom du virkelig lar den flyte uanstrengt gjennom deg, så kommer den svært lett. Ikke prøv å tvinge energien, eller styre den med tankene, bare åpne deg og se for ditt indre at den strømmer inn i og gjennom deg.

VERDT Å VITE FØR DU STARTER MED EN ØVELSE:

"Energifeltet er ikke livløst eller ubevegelig – det er aktivt og intelligent"

"I alt rundt deg og gjennom hele universet og alt som er,
sirkulerer livsenergien" (Det er denne energien som samles i hendene dine)

" 3 eller flere ganger om dagen på forskjellige tider, kan du oppsummere energien.

Lukk øynene og plasser hendene foran deg. Se for ditt indre øye (uten å anstrenge

deg for å oppnå det) at energien kommer inn i deg fra jorden, ovenfra og fra alle

sider rundt deg.

FØL at den fyller kroppen din, fyller deg helt til skuldrene, flyter nedover armene dine

og fyller hendene dine. Mens du holder hendene framfor deg, prøv å virkelig SE og

FØLE energien kommer inn i deg, fyller kroppen din, og flyter nedover armene og

samler seg i hendene slik som vann fyller en hanske. Tillat energien å samles i

hendene dine – du kan føle en prikking, varme eller stikking eller annet mens det

skjer. Øv deg på dette minst tre ganger om dagen i ett minutt eller to. "

Det aller viktigste er at du er avslappet, konsentrert, at du vet at det fungerer og at du ser det hele for deg. Du må se at energien flyter igjennom deg.

Mvh Pedersen :mozilla_cool:
Hjeeeelp:) Jeg har lest masse om psi ball og har alltid følt meg litt spesiell egentlig innen sånne felt uten att jeg har gjort noe som helst med det før nå... Jeg har ikke hvist hvordan. Men nå skulle jeg prøve dette med psi ball da, og prøvde noen ganger før jeg klarte og konsentrere meg max. Da kjente jeg plutselig akkuratt som en magnet når jeg gynget hendene forsiktig frem og tilbake. Jeg kjente og att det ble varmt MELLOM hendene og ikke på selve hendene... og en rar prikking. Jeg kjente med en gang att jeg ble redd faktisk, å så YES når jeg forsto hva jeg fik til, tror jeg da. VAR DET EN PSI BALL JEG FIKK TIL????? Eller er det bare noe jeg inbiller meg?? Men det var en så mektig følelse, jeg kjente det virkelig:)
Antall ord: 572
Ikke be om ett enkelt liv, -Be om å bli et sterkt menneske*..**..*.*★ 

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ros@
Nybegynner
Nybegynner
17

Meg igjen:)

Innlegg av Ros@ »

Det er helt fantastisk sykt, jeg kan søren meg ikke tro det... hvor skal jeg begynne...
Etter att jeg i dag kjente att jeg fikk til en sånn psi ball, så laget jeg en sånn papir stjerne og sette på en spiss blyant som jeg putta ned mellom sofa puta he he, og jeg fikk den til å snurre, ikke mye men litt... jeg skvatt og ble redd jeg :mozilla_surprised: ...men det er jo helt sykt, hvordan greide jeg det????????... trodde ikke det var mulig... kan jo ikke si det til noen, folk må jo tro jeg er gal. Godt jeg har denne siden her :mozilla_smile: . Noen må svare her, jeg er helt oppspilt, please:) klem klem til alle her:))
Antall ord: 124

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Nesi
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Okt 2007 23:31
17

Innlegg av Nesi »

Jeg tror jeg har fått til en psiball. Jeg satt og så for meg at bena mine og resten av kroppen min ble fylt opp av energi, og at jeg "blåste" energien i hendene mine. hendene mine føltes tyngre å presse sammen.

Er dette riktig?
Antall ord: 47
Hagstrøm Super Swede ----

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ros@
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Ros@ »

Hmmm det er ganske rart att jeg ikke skal få til å snurre den stjernen mer enn den ene gangen...
jeg må bare ha innbilt meg att jeg snurra den..
rart da... jeg hoppa jo rundt som en tulling og skrek JAAAA her når jeg greide det:)
Er det ikke sikker jeg greier det hver gang???????
må jeg bare øve meg mere??????
eller er det bare tull det med psi ball greiene??????
ble i tvil jeg nå :mozilla_cry:
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
-Pedersen-
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av -Pedersen- »

Nesi skrev:Jeg tror jeg har fått til en psiball. Jeg satt og så for meg at bena mine og resten av kroppen min ble fylt opp av energi, og at jeg "blåste" energien i hendene mine. hendene mine føltes tyngre å presse sammen.

Er dette riktig?

Hei du :)

Det er riktig det. Prøv å lag en større Psi Ball og.
Det finnes ingen grenser på hvor stor "ball" du kan lage..

Prøv med en meter? ;)

Mvh Pedersen
Antall ord: 82
KNOWING IS POWER
UNDERSTANDING IS WISDOM

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
-Pedersen-
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av -Pedersen- »

Ros@ skrev:Hmmm det er ganske rart att jeg ikke skal få til å snurre den stjernen mer enn den ene gangen...
rart da... jeg hoppa jo rundt som en tulling og skrek JAAAA her når jeg greide det:)
Antall ord: 79
KNOWING IS POWER
UNDERSTANDING IS WISDOM

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
-Pedersen-
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av -Pedersen- »

Ros@ skrev:Hmmm det er ganske rart att jeg ikke skal få til å snurre den stjernen mer enn den ene gangen...

Ikke Fortvil.
Dette funker, i starten kan det være at du er litt usikker.
Eneste du trenger er bare litt mer øving. Også må du stole på at du klarer det.

For du har jo allerede klart det en gang :)
Håper det var til god hjelp, lykke til

Mvh Pedersen :)
Antall ord: 131
KNOWING IS POWER
UNDERSTANDING IS WISDOM

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links