Var det den katten som vi så da vi var hos deg? Uff, så trist...men verden hadde vel kanskje ikke mer å tilby ham...snuppedilla skrev:Det var en nydelig meditasjon som meførte til at jeg sovnet lett ca kvart på to, det var bare så utrolig behagelig og det skjedde en del merkelige ting... jeg hørte og følte flere mennesker og det sprøeste var at før jeg startet meditasjon lå 4 katter og ventet på meg på rommet!!! Det pleier å ligge toppen 2 i det rommet, men da lå 4 av mine 5 katter og ventet på meg og deltok under seansen.. søstra mi syntes det var et sprøtt syn så hun tok bilder av det hele hehe... når jeg var ferdig og sto opp ca 1420, da følte jeg at det var stopp, så satte også kattene igang med å få bevegelse i kroppen sin:D
Det skjedde også senere noe rart med den ene villkatten som er sårt.. men nå har han endelig fred, som om han forsto utgangen av livet sitt...
Jeg er nå i et merkelig lune egentlig... for jeg følte også en del ubehag på vegne av jordkloden, en sorg over så mye skade og slitasje som blir utført... jeg så både vakre ting, men også urovekkende ting, innimellom går det nesten litt rundt i hodet.
Jeg blir veldig nysgjerrig på hvilke urovekkende ting du så. Særlig nå som jeg har diskutert heftig med Gaute og kjeftet på universet i det siste. Jeg har virkelig vært i opprør, men jeg ble tøylet kraftig i går...eller var det i forleden??
jeg sender visst fortsatt jeg....broadcasting live hehehe gir litt til dere og kattene
klem