Drømmer, NDO & ut av kroppenFIRE THE GRID - Fyr opp under nettet! 17 Juli kl. 13.11

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

FIRE THE GRID - Fyr opp under nettet! 17 Juli kl. 13.11

Innlegg av Vilma »

I Dag er dagen!!!

Hvorfor ikke?

Bilde
(kl. 13.11 for oss)

Shelley Yates fikk under og etter en nær døden opplevelse kontakt med det hun kaller "lysvesener". De ba henne samle jordens befolkning, for å meditere og sende kraft til moder jord.
Tanken er at alle arter har et eget nett, en frekvens de kan komunisere med hverandre på. Menneskene har, eller hadde også et slik nett, men de sluttet å bruke det, for å bli selvstendige. En ubevisst handling kanskje, gjort i uvitenhet igjennom lang tid. Lysvesnene vil at menneskene skal "fyre opp nettet" igjen, altså "fire up the grid". Dette skal gjøres unisont, og for å komme i kontakt med moder jords energier så hun kan heles, etter alt menneskene har utsatt henne for. Her kan du lese alt, siden er oversatt til flere språk, bl.a dansk. firethegrid.com

"The time has been set for July 17, 2007 at 11:11 Greenwich Mean Time. — 13:11 (1:11 PM) in your time zone — I have been given no indication about why this date and time have been chosen, but this date has been told to me over and over again. I have been asked to bring together as many humans as possible, throughout the world from every corner of the globe, to simply sit and pray or meditate for one hour during that time. Hopefully, with your help, we will amass a union of humans, such as the world has never seen. Loving humans with one intention - to heal our planet and awaken our souls to our true purpose… to become one with our Source of Light. "

Jeg synes det er vår plikt å i det minste forsøke å sette oss ned en time og meditere for jordens kraft. Det koster ingenting, og i verste fall har vi fått en time med kraft og indre ro.

Alt står i detalj på denne siden

Se disse videoene, der Shelley Yates forteller sin fantastiske historie.

Historien, del 1

Historien, del 2

Historien, del 3

Historien, del 4

Det er totalt 8 filmer der hun forteller sin historie, alle ligger de på youtube
Sist redigert av Vilma på 17 Jul 2007 11:38, redigert 9 ganger totalt. Antall ord: 355
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Ja, som jeg sa i den andre tråden skader det jo ikke å bruke en liten time på å gjøre verden bedre...

Historien til Shelley var utrolig fascinerende og hun virket også overraskende troverdig. Jeg har hørt noen sånne lignende historier før, men ingen har gått så rett hjem som denne. Jeg har jo da også alltid vært sikker på at hver enkelt av oss kan bidra til å gjøre verden bedre ved å gi positiv energi...
Antall ord: 81
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
H
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 24 Jan 2004 12:04
20
Lokalisering: oslo

Innlegg av H »

da jeg så den greia på youtube, så satt jeg bare å venta på et :
for only three easy payments and one fucking complicated payment.
You can get into this program that show you how.
We can't tell you which payment it is, but one of these payments is going to be a bitch.
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
18

Innlegg av Vilma »

H. skrev:da jeg så den greia på youtube, så satt jeg bare å venta på et :
We can't tell you which payment it is, but one of these payments is going to be a bitch.
Ja, det var egentlig det jeg ventet på og. Hun ymtet ikke om donasjoner engang. Jeg tror virkelig på henne jeg, utrolig troverdig. Jeg vet iallefall at jeg skal bruke den timen på meditasjon!
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
H
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av H »

Vilma skrev:
H. skrev:da jeg så den greia på youtube, så satt jeg bare å venta på et :
Ja, det var egentlig det jeg ventet på og. Hun ymtet ikke om donasjoner engang. Jeg tror virkelig på henne jeg, utrolig troverdig. Jeg vet iallefall at jeg skal bruke den timen på meditasjon!
hun sier at salget av den cdsaken som hun... hehe mottar ting fra, selges .. for at hu ska kom seg videre til neste by, og utover det går resten til han duden som laga skiva.
Antall ord: 128

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mashuu

Innlegg av mashuu »

Men du kan laste ned sanger gratis (fra sida)... så du trenger davel ikke kjøpe cd...
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
18

Innlegg av Vilma »

Ja, det synes jeg egentlig er helt greit, for ingen tvinges til å kjøpe den, den er bare en bitteliten del av greia. Og man kan være med selv om man ikke kjøper den, det er ikke noe must. Man kan laste ned to sanger gratis på siden. Det virker som om de er gode å meditere til.
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
H
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av H »

wicced skrev:Men du kan laste ned sanger gratis (fra sida)... så du trenger davel ikke kjøpe cd...
vel... hun snakka ikke til meg direkte på det opptaket... jeg så det som at hu snakka til
de folkene som var på det foredraget..

uansett.. å lage en cd er sykt dyrt, jeg aner ikke åssen fyren har gjort det, om han
har brent sakene selv.

men mastring av en cd koster oppimot 10 000, å trykke 500 eksemplarer ligger rundt 10-15 tusen. og om mannen selv har spilt inn og miksa dette i eget studio har han sikkert spart seg for 40 tusen, og det før master og trykking.

men ja.. la hu haike til neste by og laste ned sangene gratis... god deal.
Antall ord: 125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
18

Innlegg av Vilma »

Jeg synes dette virker som et veldig ærlig prosjekt. Kan sikker være at dama er gal og desillusjonert, men det tviler jeg egentlig på. Så lenge det ikke koster noe er det helt greit for meg, det gjør bare at jeg tro mer på henne. Det igjen kan jo være en brikke i hennes snedige kalkulerte plan om hjernevasking og verdensherredømme. Uansett er det jo veldig spennende. Jeg har ikke gått siden helt i sømmene enda, men lurer på om vi kommer til å merke noe etter den 17.
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mashuu

Innlegg av mashuu »

H. skrev:
wicced skrev:Men du kan laste ned sanger gratis (fra sida)... så du trenger davel ikke kjøpe cd...
vel... hun snakka ikke til meg direkte på det opptaket... jeg så det som at hu snakka til
de folkene som var på det foredraget..

uansett.. å lage en cd er sykt dyrt, jeg aner ikke åssen fyren har gjort det, om han
har brent sakene selv.

men mastring av en cd koster oppimot 10 000, å trykke 500 eksemplarer ligger rundt 10-15 tusen. og om mannen selv har spilt inn og miksa dette i eget studio har han sikkert spart seg for 40 tusen, og det før master og trykking.

men ja.. la hu haike til neste by og laste ned sangene gratis... god deal.
Jeg vet ikke... Men han har vel kanskje holdt på en stund?
Og opparbeidet seg litt dineros?
Dessuten så er det kun 3 sanger du kan laste ned. Sikkert mange som kjøper cd...
Antall ord: 161

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Mange lettlurte som handler der ja
Antall ord: 6
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
H
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av H »

skeptikeren skrev:Mange lettlurte som handler der ja
ja for å handle direkte fra artisten selv er dyrere enn å handle via en importør.
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
18

Innlegg av Vilma »

Trenger ikke nødvendigvis være lettlurt. Hvis man liker musikken er det jo ikke noe galt i å kjøpe den. Selv leter jeg etter torrenter, sleip som jeg er. Fant et på demonoid, men stedet har hatt ett crash, og er nede akkurat nå. Likte faktisk musikken veldig godt jeg.
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Derrek
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Jun 2007 22:43
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rogaland

Innlegg av Derrek »

føler meg ganske dum når jeg spør dette, "hva menes ved å meditere?"
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
18

Innlegg av Vilma »

Derrek skrev:føler meg ganske dum når jeg spør dette, "hva menes ved å meditere?"

Det er ikke dumt å spørre i det hele tatt.

Mange forbinder meditasjon med å sitte i med bena i kors og armene hvilene på knærne, innhyllet i eksotisk røkelse.
Det gjør vel kanskje jeg og.
Men meditasjon kan man gjøre på sin egen måte, liggende, sittende, tilogmed stående. Det viktigste er å finne en stilling man er komfortabel i, og et sted man ikke blir forstyrret.
Jeg kan jo si hva meditasjon for meg er. Det er å finne et "rom" der man har fred i seg selv, slappe av og stresse ned. Få orden på tanker, og komme til det stedet alt blir fredfult.
Det vanskelige er jo å styre alle tanker bort, få alle stemmene dine til å stilne. Det synes jeg, og tar odte litt tid for meg å få ro. Et mantra kan hjelpe på dette.

I Usa er det faktisk et forsikringselskap som gir nedsatt pris for de som mediterer regelmessig. Ikke verst!

Du kan ta en titt på denne siden, den forklarer bra.
http://www.alternative-medicine.net/med ... egian.html
Antall ord: 195

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links