Svartepus skrev:dannys skrev:...det som imidlertid kan være litt skummelt, er å treffe på narkomane, satanister eller andre spøkelsesjegere inne i bygningen..man vet jo aldri;)
Ja, for satanister er jo sååå skumle
For ikke å snakke om narkomane og spøkelsesjegere... Jeg ville vært mer redd for å treffe på elgen. Eventuelt fandens oldemor, men hvis man tar med kamferdrops går det helt fint.
Jeg kunne gjerne ha tenkt meg til å være med for å kjenne litt på "stemninga" der og oppleve litt av det alle forteller om. Men jeg er enig med Diablesse i at man må vite forskjellen på lek og alvor. Hvis det går ånder igjen der fortjener de å behandles med respekt, på lik linje med levende mennesker...
Du skulle ha hatt muligheten, pus, for det er veldig spesiell stemning deg..., og jeg kan love deg at det gjenget som drar i kveld ikke utøver noe respektløst!! Selv kunne jeg ikke tenke meg og fikle og plukke på ting, jeg bare tar inn stemningen og føler på energiene,
respektløst snakk og tull passer seg ikke på et sted som dette.
Har stor forventning til i kveld, både gruer og gleder meg, har en litt ekkel følelse også, pleier å bakke litt ut når den følelsen kommer, men nå er alt avtalt så jeg får ta det som det kommer, kan jo være at det er fredag den 13. i dag.....
Det ender vel opp med at vi blir ferska og arrestert hele gjenget :mozilla_surprised: ,
Amfelia