Det var godt å lese svaret ditt ! Særlig det med at det er normalt for kreftpasienter med syner. takk for det og for den gode klemmen.Lilja skrev:Jeg syns ikke du skal plage deg selv med dårlig samvittighet for dette!Drusilla skrev:Jeg fikk nettopp en guffen aha opplevelse.
Mamma'n min døde av kreft for 7 år siden og lå de siste ukene på ahus. Jeg var der hele tiden og i en periode, et par uker før hun døde, så var hun vettskremt for å sove. Hun bablet ivei om "mørkemenn" som var oppå brystet hennes. Jeg og de andre prøvde å trøste men vi trodde det var morfinen som snakket. Det var nok ikke noen fantasi skjønner jeg nå ! Hadde jeg visst det jeg vet nå så hadde jeg kanskje kunnet fjerne dem. Stakkars mamma'n min
Mest sansynlig var det morfinen som gjorde dette, eller kreften i seg selv.
Min svigerfar døde av kreft for drøyt 2 år siden, og hadde masse "syner" den siste uka. Vi ble forklart at det var helt normalt hos kreftpasienter, fordi kreften i siste stadiet ødelegger hjernen.
Og for all del, jeg VET ikke om det stemmer angående moren din, men dårlig samvittighet nå, etter sju år, det hjelper uansett ingen...
Lilja-klem
:mozilla_smile: