Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderOuija Brett Selges!!!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

Dan skrev:Jeg er ikke helt uenig med deg.

Egentlig burde det være en egen markedsplass for kjøp og salg medlemmene mellom.

Og det er en hårfin grense mellom privat salg, hobbysalg og direkte kommersielt salg.

Mvh Dan
Jeg hadde vært glad for en markedsplass her inne, der vi kanskje kunne kjøpe, selge, bytte eller gi bort f.eks. bøker og andre ting som er relatert til det paranormale.

Amfelia
Antall ord: 76
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
freespirit
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Apr 2007 20:05
17
Lokalisering: fantasia;)
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av freespirit »

Amfelia skrev:

Egentlig burde det være en egen markedsplass for kjøp og salg medlemmene mellom.

Og det er en hårfin grense mellom privat salg, hobbysalg og direkte kommersielt salg.

Mvh Dan
Jeg hadde vært glad for en markedsplass her inne, der vi kanskje kunne kjøpe, selge, bytte eller gi bort f.eks. bøker og andre ting som er relatert til det paranormale.

Amfelia

For en fantastisk ide!
Paranormals egen finn.no :D
Antall ord: 86
Æ e ækte finnmarking!!:D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

Mvh Dan
Ja, god idè! Det er jo en markedsplass her, men det er jo ikke det samme. Skulle vært et eget topic som prat og generelt snakk eller noe.
For dette tilfellet virker det iallefall ikke som det bare dreier seg om ett brett. Men nok om det.
Hadde vært supert med et eget market da!
Antall ord: 98
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ouija Board
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Okt 2006 12:27
18
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Ouija Board »

Takk for hjelpen dan, alle er i mot meg ser det ut som. Utrolig hva et lite innlegg kan gjøre.

Vilma, jeg hadde en annen konto her før men byttet navn til ouija brett, vært her snart 1 år. Jeg har ikke lagt inn mange innlegg sant det, og det kan se ut som jeg bare er her for å selge brett utifra innleggene jeg har svart på også. Men det er feil. Jeg er her for å se hva andre legger inn, deres erfaringer, opplevelser osv...Jeg er selv utrolig interissert i det overnaturlige. Skjønner?

Nå er innlegget mitt totalt hærpa uansett. Tusen takk folkens.
Antall ord: 109
Ouija Board!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
^Idril^
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Apr 2005 14:58
19
Lokalisering: Sørlandet

Innlegg av ^Idril^ »

Hvordan er det egentlig med brukte ouija brett, for en med tidligere fremkalte ånder på kjøpet? :P
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

^Idril^ skrev:Hvordan er det egentlig med brukte ouija brett, for en med tidligere fremkalte ånder på kjøpet? :P
Ja, en såkalt bonusånd :)
Antall ord: 25
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ouija Board
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Okt 2006 12:27
18
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Ouija Board »

^Idril^ skrev:Hvordan er det egentlig med brukte ouija brett, for en med tidligere fremkalte ånder på kjøpet? :P
Det kan skje, har hørt om det! Brukte brett lønner seg ikke å kjøpe, iallefall ikke hvis forrige eieren hadde kontakt med en ond ånd. Uansett ånd egentlig, ond eller god. Den kan dukke opp i huset ditt!

Men nå er jo ikke mitt brukt da hvis dere kan lese.
Antall ord: 71
Ouija Board!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Du

Innlegg av Lille Du »

Heisann;
Skal ikke prøve å ta parti her. Kommer bare med et par synspunkt sett utenfra;

1) Om Ouija Board bare var ute etter å selge dette brettet sitt, og at det er det han angivelig skal ha hatt som baktanke for å delta på paranormal.no, hvorfor har ikke da moderatorene slettet trådene/ innleggene til denne personen?

2) Og hva med dere som ikke liker at Ouija Board angivelig kun ønsker å selge brettet? Fra utenforstående ser det ut som det dere har klart er å skape blest om hele salgsforsøket. Ergo; flere har sett innlegget pga alle gidder legge inn innlegg om hvorfor denne tråden startet. For meg som egentlig ikke interesserte meg for denne tråden i utgangspkt ble forveten på hva som fikk alle til å skrive innlegg her. Så er formålet deres oppnådd...?

Bare et ressonnement...

Lille Du
Antall ord: 144

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
18

Innlegg av Vilma »

Men herregud da, ikke så hissig der lille venn. Og ingen grunn til å svare de som spør deg om noe frekt, det kan da hende de er potensielle kunder. (snakker ikke om meg nå)
(mente ikke Lille Du, så ikke inlegget ditt før nå)! Lag en ny tråd, med akkurat det samme, så skal jeg loooove å ikke herpe den og. OK? Og jeg er helt klar over at man ikke trenger skrive så mange innlegg her inne, og alikevel være et fullverdig medlem. Men lag en ny tråd du, så holder vi oss unna. :mozilla_tongue:
Natta
*
Ja, lille du, du sier noe der, hehe. Egentlig er jeg bare kverlulant. Jeg har jo ikke noe ønske om at Ouija ikke skal få selge brettet sitt, det må han da bare gjøre. Men dette er fortsatt ingen markedsplass. Og du har så rett så rett, det er morderator som må avgjøre om slike innlegg er riktige eller ei, og ikke sånne kverulanter som meg. Men i og med at hans første innleg var om å selge brett, må man jo nesten gå utifra at det var formålet med innmeldingen. Men jeg skal gi meg nå jeg, så går verden sikkert sin gang uansett.
Lykke til med salget, og som skrevet der oppe, har du iallefall fått litt blest eller hva man kan kalle det.
Godnatt igjen:)
Sist redigert av Vilma på 10 Mai 2007 00:01, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 234

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Du

Innlegg av Lille Du »

Vilma;

Ja ja...men verden trenger trenger da kverulanter også...må innrømme å være en selv jeg.

Lille Du
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
18

Innlegg av Vilma »

Lille Du skrev:Vilma;

Ja ja...men verden trenger trenger da kverulanter også...må innrømme å være en selv jeg.

Lille Du
Hehe, ja, virker som dette stedet er et samlingspunkt for oss!;)
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Du

Innlegg av Lille Du »

:D Kunne ikke sagt det bedre selv!

Lille Du
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
siv37
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Apr 2006 19:30
18
Lokalisering: Tåkedalen,Oppland

Innlegg av siv37 »

Synes det virket som en kontaktannonse jeg,"mail adr,og legg meg gjerne til på msn ,så snakkes vi"
Antall ord: 19
"Den som lever får se"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links