Men herregud da, ikke så hissig der lille venn. Og ingen grunn til å svare de som spør deg om noe frekt, det kan da hende de er potensielle kunder. (snakker ikke om meg nå)
(mente ikke Lille Du, så ikke inlegget ditt før nå)! Lag en ny tråd, med akkurat det samme, så skal jeg loooove å ikke herpe den og. OK? Og jeg er helt klar over at man ikke trenger skrive så mange innlegg her inne, og alikevel være et fullverdig medlem. Men lag en ny tråd du, så holder vi oss unna.
Natta
*
Ja, lille du, du sier noe der, hehe. Egentlig er jeg bare kverlulant. Jeg har jo ikke noe ønske om at Ouija ikke skal få selge brettet sitt, det må han da bare gjøre. Men dette er fortsatt ingen markedsplass. Og du har så rett så rett, det er morderator som må avgjøre om slike innlegg er riktige eller ei, og ikke sånne kverulanter som meg. Men i og med at hans første innleg var om å selge brett, må man jo nesten gå utifra at det var formålet med innmeldingen. Men jeg skal gi meg nå jeg, så går verden sikkert sin gang uansett.
Lykke til med salget, og som skrevet der oppe, har du iallefall fått litt blest eller hva man kan kalle det.
Godnatt igjen:)