Qinqong skrev:men du, ja, du, bør stille deg selv et spørsmål, og det er hva skulle hensikten min være å lyve om at jeg har en rapport, som ikke skulle gi meg noen form for vinning, og fordi jeg som deg er totalt anonym her, og ikke er så ærefull som deg, og jeg ser at du lager et nummer av om jeg er han eller hun, men, som du vet, er jeg en mann, akurat som deg, og har forsøkt å være imøtekommende mot deg, og ser nå, at det på grunn av noen sleivspark fra deg er mennesker som urettmessig er blandet inn i din kampsak, og at dette viser igjen at din research ikke er så veldig bra.
At du har et tvangspsykotisk forhold til dette med Granderprodukter er beundringsverdig, og jeg kan ikke annet enn å glise, men altså, du vet at jeg ikke promoterer Grander sine produkter, men du vet hvorfor jeg ikke gir deg denne via nettet, og du hadde sjansen om du ikke hadde provosert meg til å finne ut av dette, via egen research, og jeg vet at produktene virker, og du kan jo bare ta å teste dette selv, være seg hos Sintef eller vannforsk, og du kan sette deg litt mere inn i dette så kan det hende at du kan forstå prinsippet i dette, men altså, om du ikke evner å benytte et åpent sinn, ja så kan du vel bare kjøpe deg en bon-aqua med masse kullsyre, og nyte denne, for det sier menge forskere at det motvirker dehydrering. Eller??
Jeg vet ikke hvilket kjønn BA er, jeg ville tippet at det var en dame.
BA har ikke hatt noe poeng med om du er en mann eller en dame, det har jeg. Fordi jeg vet man ikke kan vite hva noen er basert på avataren og nicket deres. Jeg har hatt bilde av meg selv her, og dere vet alle at jeg er en jente (ihvertfall de som har sett bildet).
Det er skummelt at jeg kunne gitt meg ut for å være BA, kanskje mest for BA sin del. hehe...
Jeg tror ikke Globeline mente at BA har et tvangspsykotisk forhold til grandervann, men til å diskutere.
Hva er hensikten din med å lyve?
Hva er hensikten din med å eventuelt i det hele tatt si at du har rapporten (hvis du gjør det)?
Jeg kommer bare på en ting og det er at du gjør det for å "vinne" en diskusjon med BA...
Så derfor ville du eventuelt løyet ...
Det er umulig å si!
For alt jeg vet har du kanskje diskutert med h*n på et annet forum?