Drømmer, NDO & ut av kroppenAstralreiser

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2006 00:01
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

Petroosha skrev:
Nå vet jeg ikke om alle er på astralplanet når de drømmer, ettersom underbevisstheten din skaper omgivelsene dine når du drømmer. Det kan hende at de personene du drømmer om i drømmene dine drømmer om deg også, men du drømmer jo minst 10 drømmer hver natt og jeg har aldri møtt noen som har drømt det samme som meg...

Astralreiser hører til under begge kategoriene lucid dreaming og UKO.

Men astralplanet er en slags felles dimensjon for levende og døde. det er mange forskjellige plan, hvor lengre opp i planene du kommer, jo mer guddommelige er alle åndene. Jeg lurer på om Gud er øverst... hm... selve kilden til alt liv.
men hvis lucid dreaming og UKO hører under betegnelsen astral reise, da er det jo astral reise bare en kategori som kan deles oppi disse to som jeg nevnte og ikke noe eget utenom UKO og LD..??

hvis man virkelig kan møte andre i en drøm, og dette er et møte som er mer enn en drøm (altså at man befinner seg i samme drøm), er dette et fenomen som kan "bevises", ved en test av begge personer som drømte. men nå drømmer jo folk som man kjenner, og dette pleier som regel ikke å være noe annet enn noe oppdiktet, bare fantasi..
Antall ord: 237

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Nov 2006 15:31
18
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

trodde man måtte gå på kurs for å lære det. er d ikke silva-metoden som driver m dette? men er nok sant at man kan lære mye av seg selv. takk for tipsene :mozilla_smile:
Antall ord: 38
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
18

murmel skrev:trodde man måtte gå på kurs for å lære det. er d ikke silva-metoden som driver m dette? men er nok sant at man kan lære mye av seg selv. takk for tipsene :mozilla_smile:
har gått silvakurs for endel år siden (ungsdomskurs), tenker på å repetere snart. der lærte vi drømmekontroll. drømmekontroll brukes for å forstå seg selv bedre og til å løse problemer, ved å gå til alfa nivå og bestille en drøm. når man våkner deretter må denne drømmen skrives ned for at man ikke skal glemme, og da ser du om denne drømmen har hjulpet deg eller lært deg noe..
Antall ord: 116

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Nov 2006 15:31
18
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

men er d dette som er astralreiser?
Antall ord: 7
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
18

murmel skrev:men er d dette som er astralreiser?
vel, nå har jeg ikke helt skjønt hva astralreiser er for noe eller hva som skiller de fra vanlige drømmer, derfor jeg spør så mye om dette emnet...
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links