Drømmer, NDO & ut av kroppenklatring i tre

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Fenris
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Apr 2007 21:04
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: bodø

klatring i tre

Innlegg av Fenris »

da jeg var ca 7 år var jeg å en kammerat å klatret i et tre.det var høst å det regnet,så vi hadde p oss regntøy.jeg skulle prøve å klatre helt opp men så knakk kvisten jeg sto på å hetta til regntøyet hang seg fast på en grein som var krok formet.regntøyet var veldig sterkt så hetta revnet ikke,var veldig redd der jeg hang for å kveles,men så skjedde det noe rart,jeg bare datt ned. greina var ikke brukket å hetta var ikke revet opp.noen som vet hva som kan ha skjedd?
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Re: klatring i tre

Innlegg av Vilma »

Det hørtes jo ikke akkurat så veldig rart ut... kan ikke helt se det spesielle i det? Hender jo støtt at man ramler ned trær? Og du var jo bare 7 år, så du husker det sikkert som en litt mer underlig opplevelse enn du ville gjort i dag. Men somsagt, jeg skjønner ikke helt hva du lurer på. Det som skjedde var jo bare at du falt ned fra et tre... Hetta gled vel bare av da... eller kanskje grenen egentlig knakk, men helbredet seg selv på et mystisk vis :mozilla_tongue:
Sist redigert av Vilma på 10 Apr 2007 18:47, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 95
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Little_monster
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Jun 2006 13:57
18
Lokalisering: et sted

Re: klatring i tre

Innlegg av Little_monster »

Hetta gled sikkert ned fra grena
Antall ord: 6
:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fenris
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Fenris »

greina var formet som en krok/gnakk å hetta var spiddet på greina,jeg datt ned men grena var ikke knekt å hetta hadde ikke revna
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
18

Innlegg av Vilma »

Fenris skrev:greina var formet som en krok/gnakk å hetta var spiddet på greina,jeg datt ned men grena var ikke knekt å hetta hadde ikke revna
Ja da er det jo litt merkelig. Men husk at du bare var barn da, minner kan forvrenges og ting oppfattes annerledes når du er liten. Uten å si at det ikke skjedde. For det vet ikke jeg noe om. Kanskje du hadde en snill fe ved din side.:)
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
green eyes
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Okt 2006 23:09
18
Lokalisering: Follo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

...

Innlegg av green eyes »

Minnes et par lignende opplevelser selv.Du hadde nok englevakt :mozilla_smile:
Må väre lov å tro at man har noen til å vokte over seg i blant...
Antall ord: 27
Når leken nærmer seg slutten vil fanden være med

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fenris
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Fenris »

Vilma skrev:
Fenris skrev:greina var formet som en krok/gnakk å hetta var spiddet på greina,jeg datt ned men grena var ikke knekt å hetta hadde ikke revna
Ja da er det jo litt merkelig. Men husk at du bare var barn da, minner kan forvrenges og ting oppfattes annerledes når du er liten. Uten å si at det ikke skjedde. For det vet ikke jeg noe om. Kanskje du hadde en snill fe ved din side.:)
er fe slike små folk med vinger? :mozilla_tongue:
Antall ord: 84

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Little_monster
Nybegynner
Nybegynner
18

Den kunne jo ha glidd ned for det da...Men er eni med noen andre her at det er lenge siden og du var liten så at du antagelig vis ikke husker helt rett...og så ikke kameraten hva som hendte???
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fenris
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Fenris »

Little_monster skrev:
Den kunne jo ha glidd ned for det da...Men er eni med noen andre her at det er lenge siden og du var liten så at du antagelig vis ikke husker helt rett...og så ikke kameraten hva som hendte???
hvordan kunne jeg ha glidd ? jo han så d men før han kom til treet jeg var i datt jeg ned
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kraBat
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Jan 2007 15:00
17
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av kraBat »

Vi blir nok passet på
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Little_monster
Nybegynner
Nybegynner
18

Fenris skrev:
Little_monster skrev:
hvordan kunne jeg ha glidd ? jo han så d men før han kom til treet jeg var i datt jeg ned
ved at greina bøyde seg(du måtte ha vært tyngre en greina) Og du bare sklidde ned
Antall ord: 114

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fenris
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Fenris »

Little_monster skrev:
Fenris skrev:
Little_monster skrev:
ved at greina bøyde seg(du måtte ha vært tyngre en greina) Og du bare sklidde ned
for tredje gang, greina var formet som en krok, å så var ikke greina tynn
Antall ord: 131

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
18

Innlegg av Vilma »

Fenris skrev:
Vilma skrev:
er fe slike små folk med vinger? :mozilla_tongue:
Haha, ja, som tingeling. Det var kanskje flere tingelinger på gang da, siden de ikke er så sterke. Tingedings ser iallefall ganske spinkel ut, uten at jeg skal utale meg om hennes fysikk, da jeg ikke kjenner henne personlig.

Antall ord: 125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
18

Innlegg av Vilma »

Fenris skrev:
Little_monster skrev:
Fenris skrev:
Little_monster skrev:
for tredje gang, greina var formet som en krok, å så var ikke greina tynn

Tegn treet i paint da, hahahahaha, så kan vi få det inn med teskje ;)
Antall ord: 147

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tom_34
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 09 Nov 2006 18:06
18

Re: ...

Innlegg av Tom_34 »

green eyes skrev:Minnes et par lignende opplevelser selv.Du hadde nok englevakt :mozilla_smile:
Må väre lov å tro at man har noen til å vokte over seg i blant...
Setter min lit til meg selv jeg........
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links