Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ klatring i tre
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Apr 2007 21:04
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: bodø
klatring i tre
da jeg var ca 7 år var jeg å en kammerat å klatret i et tre.det var høst å det regnet,så vi hadde p oss regntøy.jeg skulle prøve å klatre helt opp men så knakk kvisten jeg sto på å hetta til regntøyet hang seg fast på en grein som var krok formet.regntøyet var veldig sterkt så hetta revnet ikke,var veldig redd der jeg hang for å kveles,men så skjedde det noe rart,jeg bare datt ned. greina var ikke brukket å hetta var ikke revet opp.noen som vet hva som kan ha skjedd?
Antall ord: 99
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Re: klatring i tre
Det hørtes jo ikke akkurat så veldig rart ut... kan ikke helt se det spesielle i det? Hender jo støtt at man ramler ned trær? Og du var jo bare 7 år, så du husker det sikkert som en litt mer underlig opplevelse enn du ville gjort i dag. Men somsagt, jeg skjønner ikke helt hva du lurer på. Det som skjedde var jo bare at du falt ned fra et tre... Hetta gled vel bare av da... eller kanskje grenen egentlig knakk, men helbredet seg selv på et mystisk vis
Sist redigert av Vilma på 10 Apr 2007 18:47, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 95
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Jun 2006 13:57
- 18
- Lokalisering: et sted
Re: klatring i tre
Hetta gled sikkert ned fra grena
Antall ord: 6
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
greina var formet som en krok/gnakk å hetta var spiddet på greina,jeg datt ned men grena var ikke knekt å hetta hadde ikke revna
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 18
Ja da er det jo litt merkelig. Men husk at du bare var barn da, minner kan forvrenges og ting oppfattes annerledes når du er liten. Uten å si at det ikke skjedde. For det vet ikke jeg noe om. Kanskje du hadde en snill fe ved din side.Fenris skrev:greina var formet som en krok/gnakk å hetta var spiddet på greina,jeg datt ned men grena var ikke knekt å hetta hadde ikke revna
Antall ord: 75
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Okt 2006 23:09
- 18
- Lokalisering: Follo
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 5 ganger
...
Minnes et par lignende opplevelser selv.Du hadde nok englevakt :mozilla_smile:
Må väre lov å tro at man har noen til å vokte over seg i blant...
Antall ord: 27
Når leken nærmer seg slutten vil fanden være med
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
er fe slike små folk med vinger?Vilma skrev:Ja da er det jo litt merkelig. Men husk at du bare var barn da, minner kan forvrenges og ting oppfattes annerledes når du er liten. Uten å si at det ikke skjedde. For det vet ikke jeg noe om. Kanskje du hadde en snill fe ved din side.Fenris skrev:greina var formet som en krok/gnakk å hetta var spiddet på greina,jeg datt ned men grena var ikke knekt å hetta hadde ikke revna
Antall ord: 84
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Den kunne jo ha glidd ned for det da...Men er eni med noen andre her at det er lenge siden og du var liten så at du antagelig vis ikke husker helt rett...og så ikke kameraten hva som hendte???Fenris skrev:greina var formet som en krok/gnakk å hetta var spiddet på greina,jeg datt ned men grena var ikke knekt å hetta hadde ikke revna
Antall ord: 67
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
hvordan kunne jeg ha glidd ? jo han så d men før han kom til treet jeg var i datt jeg nedLittle_monster skrev:Den kunne jo ha glidd ned for det da...Men er eni med noen andre her at det er lenge siden og du var liten så at du antagelig vis ikke husker helt rett...og så ikke kameraten hva som hendte???Fenris skrev:greina var formet som en krok/gnakk å hetta var spiddet på greina,jeg datt ned men grena var ikke knekt å hetta hadde ikke revna
Antall ord: 92
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Jan 2007 15:00
- 17
- Lokalisering: Vestfold
-
- Nybegynner
- 18
ved at greina bøyde seg(du måtte ha vært tyngre en greina) Og du bare sklidde nedFenris skrev:hvordan kunne jeg ha glidd ? jo han så d men før han kom til treet jeg var i datt jeg nedLittle_monster skrev:Den kunne jo ha glidd ned for det da...Men er eni med noen andre her at det er lenge siden og du var liten så at du antagelig vis ikke husker helt rett...og så ikke kameraten hva som hendte???Fenris skrev:greina var formet som en krok/gnakk å hetta var spiddet på greina,jeg datt ned men grena var ikke knekt å hetta hadde ikke revna
Antall ord: 114
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
for tredje gang, greina var formet som en krok, å så var ikke greina tynnLittle_monster skrev:ved at greina bøyde seg(du måtte ha vært tyngre en greina) Og du bare sklidde nedFenris skrev:hvordan kunne jeg ha glidd ? jo han så d men før han kom til treet jeg var i datt jeg nedLittle_monster skrev:Den kunne jo ha glidd ned for det da...Men er eni med noen andre her at det er lenge siden og du var liten så at du antagelig vis ikke husker helt rett...og så ikke kameraten hva som hendte???Fenris skrev:greina var formet som en krok/gnakk å hetta var spiddet på greina,jeg datt ned men grena var ikke knekt å hetta hadde ikke revna
Antall ord: 131
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 18
Haha, ja, som tingeling. Det var kanskje flere tingelinger på gang da, siden de ikke er så sterke. Tingedings ser iallefall ganske spinkel ut, uten at jeg skal utale meg om hennes fysikk, da jeg ikke kjenner henne personlig.Fenris skrev:er fe slike små folk med vinger?Vilma skrev:Ja da er det jo litt merkelig. Men husk at du bare var barn da, minner kan forvrenges og ting oppfattes annerledes når du er liten. Uten å si at det ikke skjedde. For det vet ikke jeg noe om. Kanskje du hadde en snill fe ved din side.Fenris skrev:greina var formet som en krok/gnakk å hetta var spiddet på greina,jeg datt ned men grena var ikke knekt å hetta hadde ikke revna
Antall ord: 125
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 18
Fenris skrev:for tredje gang, greina var formet som en krok, å så var ikke greina tynnLittle_monster skrev:ved at greina bøyde seg(du måtte ha vært tyngre en greina) Og du bare sklidde nedFenris skrev:hvordan kunne jeg ha glidd ? jo han så d men før han kom til treet jeg var i datt jeg nedLittle_monster skrev:Den kunne jo ha glidd ned for det da...Men er eni med noen andre her at det er lenge siden og du var liten så at du antagelig vis ikke husker helt rett...og så ikke kameraten hva som hendte???Fenris skrev:greina var formet som en krok/gnakk å hetta var spiddet på greina,jeg datt ned men grena var ikke knekt å hetta hadde ikke revna
Tegn treet i paint da, hahahahaha, så kan vi få det inn med teskje
Antall ord: 147
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2006 18:06
- 18
Re: ...
Setter min lit til meg selv jeg........green eyes skrev:Minnes et par lignende opplevelser selv.Du hadde nok englevakt :mozilla_smile:
Antall ord: 37
Hide post links |