Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Drømmetydning..
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
Drømmetydning..
Noen som vet hva det betyr når man drømmer om at folk dør hele tiden? sånn generelt..
Er ikke samme personene som dør i drømmene mine, men det er alltid noen som gjør det.. og jeg har veldig mørke skumle/ekle drømmer for tiden..
Anyone?
Er ikke samme personene som dør i drømmene mine, men det er alltid noen som gjør det.. og jeg har veldig mørke skumle/ekle drømmer for tiden..
Anyone?
Antall ord: 54
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
jeg har hørt at å drømme om døden, betyr fornyelse. at noe i livet ditt ender, og noe annet begynner. kan jo være positivt også det.
Antall ord: 29
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Joda, det betyr ofte fornyelse og/eller fødsel. Ikke nødvendigvis fysisk fødsel, men også at man utvikler en nye side av seg selv, oppdager et skjult talent e.l.JUNE skrev:jeg har hørt at å drømme om døden, betyr fornyelse. at noe i livet ditt ender, og noe annet begynner. kan jo være positivt også det.
Mormoren min er litt "omvendt" av dette, hun drømmer om små babyer og hører etterpå at noen hun kjenner har dødd...
Antall ord: 87
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
hmm.. okay takk.. Jeg føler ikke akkurat at det er så mye fornyelse i livet mitt akkurat men.. men det har jo skjedd litt de siste 4 månedene da.. and more to come.. så.. jo, kanskje.. men jeg syns jeg drømmer det hele tiden lissom..
Antall ord: 48
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
Itillegg til det jentene fortalte deg så lurer jeg også på om dette kan ha noe å si...anniren skrev:hmm.. okay takk.. Jeg føler ikke akkurat at det er så mye fornyelse i livet mitt akkurat men.. men det har jo skjedd litt de siste 4 månedene da.. and more to come.. så.. jo, kanskje.. men jeg syns jeg drømmer det hele tiden lissom..
Du drømmer mye av det samme nå, hva kan være årsak? Kan det hende at gjentagelsen betyr at du også kvier deg for å følge de endringer det er varslet om? at du fortsatt kvier deg og ergo prøver din underbevissthet eller noe "annet" å gi deg beskjed om at du skal fortsette?
Endringer skjer ikke kun på det ytre plan men også på det indre og de kan være små men ha stor betydning, tankemønster som endrer seg får stor ringvirkning på dine handlinger, som å kaste en sten vannet og du får ringene som sprer seg i vannet
Og våren er ikke kun en ytre oppvåkning, svært mange følger våren i sitt indre også og kan hende denne våren får mye å si for deg. Dessuten.. har du egentlig klarhet i de endringer som skjer? dvs du vet hvorfor og hvordan? hvis ikke ville jeg ha rettet en bønn inni meg om hjelp til klarhet utover det å drømme om slikt
Antall ord: 242
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
hmm.. Jeg får fortsette å håpe på mer oppklarende drømmer da.. For jeg ser ikke store forandingene i livet mitt egentlig.. men jeg får krysse fingrer for andre drømmer som betyr mer da..
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Tror at snuppedilla ga deg (og de andre da) noen veldig passende ord, skal jeg si det selv... det minte ihvertfall mye om deg slik jeg også kjenner deg da... Ikke noe negativt ment. Ble forresten litt nysgjerrig på hva som har skjedd de siste 4 måneder jeg... det er jo en måned før, hvis du skjønner... hva var det? Har du latt være å fortelle meg noe..? For nå ble jeg litt smånysgjerrig...anniren skrev:hmm.. Jeg får fortsette å håpe på mer oppklarende drømmer da.. For jeg ser ikke store forandingene i livet mitt egentlig.. men jeg får krysse fingrer for andre drømmer som betyr mer da..
Antall ord: 118
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Feb 2007 23:12
- 17
- Blitt takket: 5 ganger
Re: Drømmetydning..
Har en av de som dør i drømmene vært din ekskjæreste?anniren skrev:Noen som vet hva det betyr når man drømmer om at folk dør hele tiden? sånn generelt..
Anyone?
Antall ord: 71
Hide post links |
Javel.. kom med spesifike ting for meg du da.. for jeg klarer ikke sette fingeren på det.ludoburgero skrev:Tror at snuppedilla ga deg (og de andre da) noen veldig passende ord, skal jeg si det selv... det minte ihvertfall mye om deg slik jeg også kjenner deg da... Ikke noe negativt ment. Ble forresten litt nysgjerrig på hva som har skjedd de siste 4 måneder jeg... det er jo en måned før, hvis du skjønner... hva var det? Har du latt være å fortelle meg noe..? For nå ble jeg litt smånysgjerrig...anniren skrev:hmm.. Jeg får fortsette å håpe på mer oppklarende drømmer da.. For jeg ser ikke store forandingene i livet mitt egentlig.. men jeg får krysse fingrer for andre drømmer som betyr mer da..
Nei jeg har ikke latt være å fortelle deg noe.. så si de 3 siste månedene da..
Antall ord: 155
Hide post links |
Re: Drømmetydning..
neiDr. Doktor skrev:Har en av de som dør i drømmene vært din ekskjæreste?anniren skrev:Noen som vet hva det betyr når man drømmer om at folk dør hele tiden? sånn generelt..
Anyone?
Antall ord: 75
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
nei, og hvorfor spør du om det?Dr. Doktor skrev:Skulle du kanskje ønske at det var det?
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Jeg kunne tenke meg at det var noe en kunne ha drømt.
Antall ord: 13
Hide post links |
Javel.. så det ligger altså iiiiingenting bak det spørsmålet lissom? nesten litt vanskelig å tro men..Dr. Doktor skrev:Jeg kunne tenke meg at det var noe en kunne ha drømt.
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Ja, det kan noen ganger være litt vanskelig å tro.
Antall ord: 10
Hide post links |