Drømmer, NDO & ut av kroppenDrømmetydning..

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

anniren

Drømmetydning..

Innlegg av anniren »

Noen som vet hva det betyr når man drømmer om at folk dør hele tiden? sånn generelt..
Er ikke samme personene som dør i drømmene mine, men det er alltid noen som gjør det.. og jeg har veldig mørke skumle/ekle drømmer for tiden..

Anyone?
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

jeg har hørt at å drømme om døden, betyr fornyelse. at noe i livet ditt ender, og noe annet begynner. kan jo være positivt også det.
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

JUNE skrev:jeg har hørt at å drømme om døden, betyr fornyelse. at noe i livet ditt ender, og noe annet begynner. kan jo være positivt også det.
Joda, det betyr ofte fornyelse og/eller fødsel. Ikke nødvendigvis fysisk fødsel, men også at man utvikler en nye side av seg selv, oppdager et skjult talent e.l.

Mormoren min er litt "omvendt" av dette, hun drømmer om små babyer og hører etterpå at noen hun kjenner har dødd...
Antall ord: 87
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

hmm.. okay takk.. Jeg føler ikke akkurat at det er så mye fornyelse i livet mitt akkurat men.. men det har jo skjedd litt de siste 4 månedene da.. and more to come.. så.. jo, kanskje.. men jeg syns jeg drømmer det hele tiden lissom..
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

anniren skrev:hmm.. okay takk.. Jeg føler ikke akkurat at det er så mye fornyelse i livet mitt akkurat men.. men det har jo skjedd litt de siste 4 månedene da.. and more to come.. så.. jo, kanskje.. men jeg syns jeg drømmer det hele tiden lissom..
Itillegg til det jentene fortalte deg så lurer jeg også på om dette kan ha noe å si...

Du drømmer mye av det samme nå, hva kan være årsak? Kan det hende at gjentagelsen betyr at du også kvier deg for å følge de endringer det er varslet om? at du fortsatt kvier deg og ergo prøver din underbevissthet eller noe "annet" å gi deg beskjed om at du skal fortsette?

Endringer skjer ikke kun på det ytre plan men også på det indre og de kan være små men ha stor betydning, tankemønster som endrer seg får stor ringvirkning på dine handlinger, som å kaste en sten vannet og du får ringene som sprer seg i vannet :)

Og våren er ikke kun en ytre oppvåkning, svært mange følger våren i sitt indre også og kan hende denne våren får mye å si for deg. Dessuten.. har du egentlig klarhet i de endringer som skjer? dvs du vet hvorfor og hvordan? hvis ikke ville jeg ha rettet en bønn inni meg om hjelp til klarhet utover det å drømme om slikt :)
Antall ord: 242
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

hmm.. Jeg får fortsette å håpe på mer oppklarende drømmer da.. For jeg ser ikke store forandingene i livet mitt egentlig.. men jeg får krysse fingrer for andre drømmer som betyr mer da..
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

anniren skrev:hmm.. Jeg får fortsette å håpe på mer oppklarende drømmer da.. For jeg ser ikke store forandingene i livet mitt egentlig.. men jeg får krysse fingrer for andre drømmer som betyr mer da..
Tror at snuppedilla ga deg (og de andre da) noen veldig passende ord, skal jeg si det selv... det minte ihvertfall mye om deg slik jeg også kjenner deg da... :) Ikke noe negativt ment. Ble forresten litt nysgjerrig på hva som har skjedd de siste 4 måneder jeg... det er jo en måned før, hvis du skjønner... hva var det? Har du latt være å fortelle meg noe..? For nå ble jeg litt smånysgjerrig...
Antall ord: 118
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Feb 2007 23:12
17
Blitt takket: 5 ganger

Re: Drømmetydning..

Innlegg av Dr. Doktor »

anniren skrev:Noen som vet hva det betyr når man drømmer om at folk dør hele tiden? sånn generelt..
Er ikke samme personene som dør i drømmene mine, men det er alltid noen som gjør det.. og jeg har veldig mørke skumle/ekle drømmer for tiden..

Anyone?
Har en av de som dør i drømmene vært din ekskjæreste?
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

ludoburgero skrev:
anniren skrev:hmm.. Jeg får fortsette å håpe på mer oppklarende drømmer da.. For jeg ser ikke store forandingene i livet mitt egentlig.. men jeg får krysse fingrer for andre drømmer som betyr mer da..
Tror at snuppedilla ga deg (og de andre da) noen veldig passende ord, skal jeg si det selv... det minte ihvertfall mye om deg slik jeg også kjenner deg da... :) Ikke noe negativt ment. Ble forresten litt nysgjerrig på hva som har skjedd de siste 4 måneder jeg... det er jo en måned før, hvis du skjønner... hva var det? Har du latt være å fortelle meg noe..? For nå ble jeg litt smånysgjerrig...
Javel.. kom med spesifike ting for meg du da.. for jeg klarer ikke sette fingeren på det.
Nei jeg har ikke latt være å fortelle deg noe.. så si de 3 siste månedene da..
Antall ord: 155

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Re: Drømmetydning..

Innlegg av anniren »

Dr. Doktor skrev:
anniren skrev:Noen som vet hva det betyr når man drømmer om at folk dør hele tiden? sånn generelt..

Anyone?
Har en av de som dør i drømmene vært din ekskjæreste?
nei
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Dr. Doktor »

Skulle du kanskje ønske at det var det?
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

Dr. Doktor skrev:Skulle du kanskje ønske at det var det?
nei, og hvorfor spør du om det?
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Dr. Doktor »

Jeg kunne tenke meg at det var noe en kunne ha drømt.
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

Dr. Doktor skrev:Jeg kunne tenke meg at det var noe en kunne ha drømt.
Javel.. så det ligger altså iiiiingenting bak det spørsmålet lissom? nesten litt vanskelig å tro men..
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Dr. Doktor »

Ja, det kan noen ganger være litt vanskelig å tro.
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links