Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Globeline skrev:Ønsker du ellers å kommunisere noe jeg virkelig skal gidde å lese så får du sørge for å kommunisere leselig. Jeg gidder ikke tråle gjennom to mil tekst. Det er misbruk av min tid, og jeg lar meg ikke misbruke.
Nei akkurat. Du synes det er like kjedelig å lese saklig argumentasjon mot dine egne beskyldninger som å lese lange kanaliseringer.
Jeg leste gjennom hele ditt innlegg for å kunne gi deg et saklig svar på din kritikk. Da burde du også tatt deg tid til å lese mitt, om du vil holde deg på et saklig nivå.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Globeline
Standard bruker
Startet: 27 Nov 2006 17:27
18
Innleggav Globeline »
Gaute skrev:
Globeline skrev:Ønsker du ellers å kommunisere noe jeg virkelig skal gidde å lese så får du sørge for å kommunisere leselig. Jeg gidder ikke tråle gjennom to mil tekst. Det er misbruk av min tid, og jeg lar meg ikke misbruke.
Nei akkurat. Du synes det er like kjedelig å lese saklig argumentasjon mot dine egne beskyldninger som å lese lange kanaliseringer.
Jeg leste gjennom hele ditt innlegg for å kunne gi deg et saklig svar på din kritikk. Da burde du også tatt deg tid til å lese mitt, om du vil holde deg på et saklig nivå.
Nei, har jeg sagt at det er kjedelig? Eller er det du som sier at jeg syns det er kjedelig? Hvem tror du er nærest til å sette ord på mine følelser? Du eller jeg?
Og hvis du vil jeg skal ta meg tid til å lese innlegget ditt, skriv med litt respekt. Så skal jeg respektere deg tilbake
Nei, har jeg sagt at det er kjedelig? Eller er det du som sier at jeg syns det er kjedelig? Hvem tror du er nærest til å sette ord på mine følelser? Du eller jeg?
Og hvis du vil jeg skal ta meg tid til å lese innlegget ditt, skriv med litt respekt. Så skal jeg respektere deg tilbake
Øhh... Jeg får beklage at jeg tolket deg feil da.
Ønsker du ellers å kommunisere noe jeg virkelig skal gidde å lese så får du sørge for å kommunisere leselig. Jeg gidder ikke tråle gjennom to mil tekst.
Beklager, det begynner å bli sent for en stakkar her..
Antall ord: 16
<¨""">< ||| ><""¨>
Rejoice not at thine enemy's fall - but don't rush to pick him up either..
Sist redigert av Amonika på 04 Mar 2007 23:56, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 35
Beklager, det begynner å bli sent for en stakkar her..
Nei, for all del. Det er alltid plass for havresnakk.
Jeg skal plante havre til deg, jeg, for jeg bor i den øverste delen av Oslo. Så kan du komme hit og få havre en dag.
Antall ord: 57
<¨""">< ||| ><""¨>
Rejoice not at thine enemy's fall - but don't rush to pick him up either..
Amonika skrev:En ting er å være uenig om sak, men personangrep av den sorten du bedriver her, Globeline, hører ikke noe steds hjemme. Ta en joggetur, avslutt med 100 spensthopp og 20 armhevninger :mozilla_wink: .
Tja, det er jo en fin teknikk for å avsløre hva slags person man diskuterer med. Ikke minst hva slags person som står bak kanaliseringene. Jeg vet f.eks nå at jeg ikke ville stolt på Gaute et eneste sekund i en krisesituasjon.
Dr. Doktor skrev:Hva med min, Gaute? Jeg lurte på om jeg kanskje hørte noe havrerelatert i den også, men det var så svakt at jeg ikke skrev det her.
Det er forøvrig flott at du og Globeline er enige. Du vil ha jordskjelv og flodbølger, hun vil ha grønn mark, sol og skog.
Likte din kanalisering også jeg
Jeg vil ha grønn mark, sol og skog jeg også, og dette kommer. Men først må frekvensnivået på Jorden og i menneskene heves, og da må alt det vi går og bærer på av blokkeringer, tankemønstre og innestengte følelser opp til overflaten. Dette "tvinges" frem nå pga. frekvensøkningen i energiene på Jorden.....vi får våre "utbrudd", og Jorden får sine. Det er en renselsesprosess på gang, i både menneskene og Jorden.
Alt er en nødvendighet nå som vi går inn i den nye tiden med "grønn mark, sol og skog" og harmoni blant mennesker.
Amonika skrev:En ting er å være uenig om sak, men personangrep av den sorten du bedriver her, Globeline, hører ikke noe steds hjemme. Ta en joggetur, avslutt med 100 spensthopp og 20 armhevninger :mozilla_wink: .
Tja, det er jo en fin teknikk for å avsløre hva slags person man diskuterer med. Ikke minst hva slags person som står bak kanaliseringene. Jeg vet f.eks nå at jeg ikke ville stolt på Gaute et eneste sekund i en krisesituasjon.
Fordi jeg forholder meg like rolig til personangrep som jeg gjør til jordskjelv og flodbølger?
Jeg forholder meg rolig til det som ikke truer meg. Jordskjelv og flodbølger er heller ingen trussel. Kun dersom vi av frykt fokuserer på at det er noe negativt og farlig. Forhåndsregler kan vi ta, men vi er ikke tjent med å grue oss til dette. Vi må heller prøve å forstå nødvendigheten av det, alt det positive dette fører med seg. Dette gjelder alt av tilsynelatende vonde opplevelser.
Dersom vi heller forsøker å se det positive i dette, ser vi lettere det store bildet. Når vi fokuserer på det vi oppfatter som negativt, vil vi kun få en negativ opplevelse rundt det som i utgangspunktet ikke er negativt. Da lever vi oss inn i en illusjon som overskygger muligheten til å se helheten. Og som sagt....ingenting av det vi venter oss av naturkatastrofer er negativt i den forstand at det er meningsløst.
Ingenting er tilfeldig...alt er en nødvendighet for at vi skal kunne gå inn i den nye tiden som blir helt uten materialisme, grådighet, maktkamp, frykt, hat og annen egoisme. Energiene blir så høyfrekvente at lavfrekvent egoisme ikke lenger kan eksistere. Så når utfallet blir postitvt, er også årsaken positiv.
Fordi jeg forholder meg like rolig til personangrep som jeg gjør til jordskjelv og flodbølger?
Nei, det er ikke derfor. Men jeg er enig i at det er ingen vits i å være redd og stresse med ting. Spesielt de man ikke kan unngå.
Er du forresten med på et lite veddemål om penger ang. flodbølgen?
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her