13 jeg også, pappa vet at jeg er inne på denne siden, men han sier alle inne her snakker bare tull. Når jeg prøver å fortelle noe seriøst så skratter han av meg..>.< Men jeg synest det er mange seriøse her inne, men også mange barnslige tullinger xP
Og jeg skjønner mye til å være 13! Jeg blir foresten 14 den 8.mars, på kvinnedagen! Yey!
Klem Ida Sofie
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Får ikke lov til å være her
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jan 2007 20:19
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente
- Har takket: 1 gang
Heisann=)
Antall ord: 73
Det du glemmer i morgen kan være det jeg husker aller best
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Des 2006 10:30
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Nå er jeg 23 år, og i egen oppfatning gammel nok til å bestemme selv. Kanskje til og med moden nok til å se at ikke alt og alle her inne er like seriøse..
Men når det er sagt.. Hadde min mor visst om at jeg "hang" på para hadde hun fått anfall..
:mozilla_wink:
Håper at dere som er unge her inne skjønner at det voksne sier ikke alltid er det som stemmer med virkeligheten. Og jeg håper at de voksne skjønner at det ofte er barna som har de "største" sinnene. Jeg er ikke sikker på hvilken kategori jeg tilhører, men.. :mozilla_wink:
Vi burde kanskje ikke være så opphengt i alder uansett?
Hvis Hurricane velger å være her mot sine foreldres vilje er det ikke ett selvstendig valg h*n gjør? H*n ba heller ikke om en bekreftelse, men om at vi ikke skulle PM'e..
Mener ikke å kritisere noen, og har f.eks. full forståelse for at foreldre vil beskytte sine barn. Jeg har den trangen med mine småsøsken..
Men når det er sagt.. Hadde min mor visst om at jeg "hang" på para hadde hun fått anfall..
:mozilla_wink:
Håper at dere som er unge her inne skjønner at det voksne sier ikke alltid er det som stemmer med virkeligheten. Og jeg håper at de voksne skjønner at det ofte er barna som har de "største" sinnene. Jeg er ikke sikker på hvilken kategori jeg tilhører, men.. :mozilla_wink:
Vi burde kanskje ikke være så opphengt i alder uansett?
Hvis Hurricane velger å være her mot sine foreldres vilje er det ikke ett selvstendig valg h*n gjør? H*n ba heller ikke om en bekreftelse, men om at vi ikke skulle PM'e..
Mener ikke å kritisere noen, og har f.eks. full forståelse for at foreldre vil beskytte sine barn. Jeg har den trangen med mine småsøsken..
Antall ord: 186
<¨""">< ||| ><""¨>
Rejoice not at thine enemy's fall - but don't rush to pick him up either..
Hide post links |
-SlettetGlobeline skrev:Spirit. Blir du mer barnslig over nett enn i virkeligheten?Spiírit skrev:Gji et eksempel (på pm)BA skrev:Etter å ha lest noen (få) av dine innlegg her ville jeg nektet deg tilgang til denne siden. Du ser ut til å mangle evnen til å se rasjonellt på livet, og å ta ansvar for egne handlinger.Spiírit skrev:Hadde samme problem. Men etter noen dagers overtaling fikk jeg lov
Alle synest jeg er for ung til dette, men ingen kan styre mine interesser.
Og forresten, hva vet du om meg? En kan ikkje kjenne noen gjennom et forum. Jeg uttrykker meg på en helt annen måte på et forum, og det gjør alle andre. Alle er en smule mer barnsli og det er fordi di ikke er flaue når di snakker over nettet. Jeg kan ta ansvar for mine handlinger, så bare pass deg! Jeg ser på livet slik det er, kanskje ikke slik som deg, men det må du respektere. Så det kunne du bare holdt for deg selv!
Og en ting til: Jeg trodde du var et barn hele tiden..
Og dersom du virkelig er seriøs og tar ansvar for handlingene dine og sånn - dersom du er moden slik som du sier over. Da ville du aldri ha svart BA med setningen "jeg trodde du var et barn hele tiden" fordi at det var utrolig barnslig sagt. BA gjør sjelden barnslige ting. I hvert fall ikke barnslige ting i målestokk 13 er voksen og 30 er gammal.
Antall ord: 258
Hide post links |
er 13 år jeg og, noe her får jeg frysninger av, men det meste synes jeg er intresangt å lese, men noe synes jsut er BULLSHIT!
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Aug 2006 12:54
- 18
Cloud Strife
Vær så snill å slutte og poste i gamle tråder.
Antall ord: 13
Ja, det er vell enten det ene eller det andre sa reven før han ble skutt.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Herlighet, det gjør vel ingenting! Hvis ikke det var lov, kunne vi jo bare slettet dem.
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 17:27
- 18
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Aug 2006 12:54
- 18
Hvorfor ikke?karina skrev:Herlighet, det gjør vel ingenting! Hvis ikke det var lov, kunne vi jo bare slettet dem.
Eller i det minste få inn flere moderatorer til å flytte på poster postet på feil sted og arkivere gamle poster : )
Antall ord: 41
Ja, det er vell enten det ene eller det andre sa reven før han ble skutt.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 17:27
- 18
Hva er det egentlig som er problemet ditt. Har du lyst å snakke om det?Schnugaf skrev:Hvorfor ikke?karina skrev:Herlighet, det gjør vel ingenting! Hvis ikke det var lov, kunne vi jo bare slettet dem.
Eller i det minste få inn flere moderatorer til å flytte på poster postet på feil sted og arkivere gamle poster : )
Antall ord: 57
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
I mange tilfeller er det bedre å poste i gammel tråd enn å starte en ny. Da kan vi nemlig konsentrere oss om nye argumenter fremfor å repetere de samme argumentene gang på gang.Schnugaf skrev:Cloud Strife
Antall ord: 47
Hide post links |