Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderFår ikke lov til å være her

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Hurricane
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Jan 2007 20:44
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Helgeland

Får ikke lov til å være her

Innlegg av Hurricane »

eg får ikke lov til å være her så eg vil ikke at noen skal skrive til meg. :mozilla_cry:
Antall ord: 19
You don't know the power of the other side.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Nov 2005 09:09
19
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Qwizleiz »

:mozilla_sealed: :mozilla_wink: [-( (jeg sladrer aldri)
Antall ord: 5
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mandi
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 02 Mar 2006 12:53
18
Lokalisering: østfold

Innlegg av Mandi »

Hvem er det som ikke gir deg lov te det da?
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Mandi skrev:Hvem er det som ikke gir deg lov te det da?
h*n er sansynlig ung og foreldrene har tatt seg en tur inn hit for å se hva det er for en nettside.. å vi sier mye her som mange foreldre kanskje ikke ville vert enig om som da vil skåna ungane sine mot det....
Antall ord: 57
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ape
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jan 2007 16:38
17

Innlegg av ape »

Dj_Devil skrev:
h*n er sansynlig ung og foreldrene har tatt seg en tur inn hit for å se hva det er for en nettside.. å vi sier mye her som mange foreldre kanskje ikke ville vert enig om som da vil skåna ungane sine mot det....
ja, det er jo kanskje litt for mye for barn. :S
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av Dj_Devil »

Ghostlover skrev:
Dj_Devil skrev:
for noen ja...
mange takler mer enn foreldrene trur... men dei er di vaksne så hvorfor sette spørsmål? sant?
Antall ord: 94
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Carro917
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Jan 2007 10:21
17
Lokalisering: Lyngdal

Innlegg av Carro917 »

Dj_Devil skrev:
Ghostlover skrev:
Dj_Devil skrev:
for noen ja...
mange takler mer enn foreldrene trur... men dei er di vaksne så hvorfor sette spørsmål? sant?
Ja du har rett, er 13 år, har hørt spøkelser hjemme. Foreldrene vet ikke at jeg har gjort det, gidder ikke si det. De sier jo at alt bare er tull!
Antall ord: 130
^*~Hey People~*^

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mandi
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 02 Mar 2006 12:53
18
Lokalisering: østfold

Innlegg av Mandi »

Tror vel ikke paranormalt er det verste forumet å være på. Men ikke tro på alt du leser! :mozilla_wink:
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Qwizleiz »

Carro917 skrev:
Dj_Devil skrev:
Ghostlover skrev:
Dj_Devil skrev:
for noen ja...
Ja du har rett, er 13 år, har hørt spøkelser hjemme. Foreldrene vet ikke at jeg har gjort det, gidder ikke si det. De sier jo at alt bare er tull!
Jojo, - men hvis du mener at alt foreldrene dine sier er bare tull - så er dere vel litt i slekt og like tullete alle da - eller?
Nei far - det er vanskelig å sette seg inn i andres grenser og meninger. Vi er ikke like, vi småkryp som kaller oss mennesker. Den ene tåler mere enn den andre. Alder er ingen direkte god pekepinn på modenhet heller: Jeg har snakket med skikkelig reflekterte og voksne trettenåringer - og desverre - møtt skikkelige barnerumper på femti år og mere!

Livet er en jammerdal, ikke sant? :D
Antall ord: 226

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av Dj_Devil »

Nostradamus2 skrev: Jojo, - men hvis du mener at alt foreldrene dine sier er bare tull - så er dere vel litt i slekt og like tullete alle da - eller?
Nei far - det er vanskelig å sette seg inn i andres grenser og meninger. Vi er ikke like, vi småkryp som kaller oss mennesker. Den ene tåler mere enn den andre. Alder er ingen direkte god pekepinn på modenhet heller: Jeg har snakket med skikkelig reflekterte og voksne trettenåringer - og desverre - møtt skikkelige barnerumper på femti år og mere!

Livet er en jammerdal, ikke sant? :D
samme her... like morro vær gang egentlig :D :D hehe
Antall ord: 105
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Frokost
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Apr 2005 22:43
19

Innlegg av Frokost »

Det kan jo også være at de er redd for at de må se seg selv i speilet og innse at de er like "gal" som deg også. Mine foreldre, i hvert fall pappa, er helt anti selv om jeg vet at han har en sterk intuisjon, mamma er litt mer åpen siden familien hennes alltid har hatt noen raringer i familien som har vært åpen om det. I alle fall, man skal ikke undervurdere fortrengelsens kraft, legg et lokk på det og eksploder seinere.
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Mange av dere som er her ville jeg, som forelder, ha nektet å være her alene. Man forsøker å lære barna at de skal ta ansvar for egne gjerninger, se positivt og realistisk på framtiden og ta til seg kunnskap og lære av erfaringene.

På dette forumet finnes det alt for mange som forteller barn at de skal stole på hjelperne sine, at ingenting skjer som de ikke kan takle, at guder stiller opp for deg osv. At jorden skal bråsnu i tjuetolv, noe som vil medføre utslettelse av alt liv, at "kanaliseringer" forteller en masse svada om hva som er viktig eller ikke, men som vi ser er oppspinn fra et forvirret hode som tror på kontakt med syvstjernen osv.

Poenget med postingen er ikke å starte debatt om dette, men å vise hvorfor oppegående foreldre nekter barna å deltai i slike forum. Da har jeg enda ikke nevnt alle de trådene som forsøker å få barn og voksne til å oppgi masse personlige data. F.eks. "hvor gamle er dere?", "Hvor bor dere?", "Send inn bilde"-trådene osv.
Antall ord: 183

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Qwizleiz »

For å være alvorlig i et helt innlegg: Jeg er helt enig i det du skriver her BA!
Det ikke mange tenker over er en annen ting også. Den som er forelder og nekter\råder sitt barn\tenåring til noe - bryr seg om dem! Foreldre som ikke reagerer på hva deres barn foretar seg, er ikke ansvarlig. Barn som vokser opp uten foreldre som bryr seg er egentlig utsatt for et overgrep.
Det er vel ingen som er i tvil om det generelle her: Voksne har erfart mere, - og SJANSEN for at de dermed kan gi et barn\ungdom et godt råd, er faktisk stor.

Og tilslutt: Den som kjenner deg best som barn\ungdom, er vel dine nærmeste - eller?
Antall ord: 124

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Skjønner foreldrene dine godt. Det er mange raringer på nettet. Vi er kanksje ikke de farligste raringene her inne, men en kan aldri vite hvem som bare leser eller utgir seg for noe annet.

Jeg synes du skulle snakke med foreldrene dine dersom du er usikker og engstelig i forhold til ting som skjer i huset. Jeg regner med at de ønsker å ta følelsene dine på alvor, selvom de ikke tror på spøkelser selv.

Og så kan det jo tenkes at de ikke blir så sinna hvis de finner ut at du har registrert deg her inne likevel dersom du kommer til dem først?
Antall ord: 108
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
chupacabra18
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Des 2006 17:39
17
Kjønn (valgfri): Mr.man
Lokalisering: Akershus

Re: Får ikke lov til å være her

Innlegg av chupacabra18 »

Hurricane skrev:eg får ikke lov til å være her så eg vil ikke at noen skal skrive til meg. :mozilla_cry:
heh oki, da skiver ingen Personlig Melding (PM) til deg da vettu, men velkommen til å delta på diskusjoner osv da:) foreldrene dine trenger vel ikke å vite om at du er her? bare å ha et passord de ikke vet om:)

hva de ikke vet har de ikke vondt av hehe;) så sant det ikke er veldig alvorlig for foreldrene dine da.. da kan det være lurt å høre på de..
Antall ord: 91
-Lars-

*Hominus Nocturna*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links