Universet & dets hemmeligheterJordens rensning i 2007

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Globeline skrev: hvorfor i allverden skriver de så krøkkete at det kjennes som en dagsjobb å lese det?
Sannsynligvis for å irritere deg :D

Synes du min personlighet skinner gjennom? Så fint da...jeg føler det også slik - at jeg lever mer og mer etter sjelen. :)
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Nov 2006 17:27
18

Innlegg av Globeline »

Gaute skrev:
Globeline skrev: hvorfor i allverden skriver de så krøkkete at det kjennes som en dagsjobb å lese det?
Sannsynligvis for å irritere deg :D

Synes du min personlighet skinner gjennom? Så fint da...jeg føler det også slik - at jeg lever mer og mer etter sjelen. :)
Vel, jeg trodde faktisk ikke at det var for å irritere noen. men som jeg mener at jeg sa i forrige innlegg, så tenker jeg at jeg ville tro pleiademenneskene, med all sin visdom, var flinkere til å fatte seg i korthet. Spesielt ettersom det var spesiallaget for menigmann. Du må vel nesten kunne ta imot begrunnet kritikk uten å bli fornærma, eller?

Og at jeg syns din personlighet skinner gjennom kan ha flere grunner. Jeg tror ikke at det er fordi du lever etter sjelen - i såfall vil jo det bety at det ikke er en kanalisering, men du som setter ord på det du tenker sjelen din vil si. Noe som i tilfelle antyder at det i stor grad er din personlige mening om hva som kommer til å skje. Jeg oppfatter stor grad av personlig innblanding som stor grad av egentolkning. Noe som ikke trenger bety at kanaliseringen er dårlig i det hele tatt, det avhenger av i hvor stor grad du er i stand til å være objektiv til det som kommer.

Men som sagt, jeg tror ikke at Norge oversvømmes om to uker. Kjennes ikke slik ut for meg. Ikke i det hele tatt. Men vi får vente å se.
Antall ord: 252

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Smili80
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Okt 2006 20:55
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trøndelag

Innlegg av Smili80 »

Hvilke konkrete forhåndsregler bør vi ta da?
Har du kanalisert ned noe om det?
Over hvor lang tid vil denne krisesituasjonen vare?
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Globeline skrev:Vel, jeg trodde faktisk ikke at det var for å irritere noen. men som jeg mener at jeg sa i forrige innlegg, så tenker jeg at jeg ville tro pleiademenneskene, med all sin visdom, var flinkere til å fatte seg i korthet. Spesielt ettersom det var spesiallaget for menigmann. Du må vel nesten kunne ta imot begrunnet kritikk uten å bli fornærma, eller?

Og at jeg syns din personlighet skinner gjennom kan ha flere grunner. Jeg tror ikke at det er fordi du lever etter sjelen - i såfall vil jo det bety at det ikke er en kanalisering, men du som setter ord på det du tenker sjelen din vil si. Noe som i tilfelle antyder at det i stor grad er din personlige mening om hva som kommer til å skje. Jeg oppfatter stor grad av personlig innblanding som stor grad av egentolkning. Noe som ikke trenger bety at kanaliseringen er dårlig i det hele tatt, det avhenger av i hvor stor grad du er i stand til å være objektiv til det som kommer.

Men som sagt, jeg tror ikke at Norge oversvømmes om to uker. Kjennes ikke slik ut for meg. Ikke i det hele tatt. Men vi får vente å se.
Jeg ble ikke fornærmet, synes det er artig jeg å se folks reaksjoner. Du forventet derimot at jeg skulle bli fornærmet, og derfor beklaget du deg på forhånd, det var ikke nødvendig. :D Det er gode grunner for at kanaliseringene er såpass utfyllende, slik blir det mindre rom for misforståelser - og det er viktig. Kanaliseringene er ment for offentligheten ja, og nettopp derfor er det mye som må mates inn med teskje, for det er mange misoppfattelser ute og går, tankemønstre som må brytes og erstattes med en ny og bredere forståelse. Det er mye informasjon som må ut, og da holder ikke det med små stikkord.

Kanaliseringer handler ikke om å sile ut det man i den analytiske hjernehalvdelen mener er feil. Det handler om å gi slipp på alt dette, om å gi slipp på tankene og bare la ordene som kanaliseres frem flyte uhindret. Kanalisering handler om å formidle beskjeder gjennom sjelen, ikke hodet. Og kanaliseringer er aldri objektive, alt må gjennom hjertet til den som kanaliserer, så det er renheten i kanalen som avgjør renheten i kanaliseringen. En annen ting er at visdommen i det du kanaliserer kan aldri være høyere enn visdommen du har i hjertet, den kan ikke ligge på en høyere frekvens enn den du selv bærer.

Grunnen til at du merker at personligheten min skinner gjennom, er fordi jeg står for både deg jeg skriver og for det jeg kanaliserer muntlig. Slik blir det når du lever mer i samsvar i sjelen, som du tror jeg ikke gjør. Det er en utbredt tro at kanalisering handler om å motta informasjon ifra bevisstheter som ligger langt unna seg selv. Sannheten er at vi ikke er adskilte fra andre bevisstheter, vi er alle forbundet i sjelen. Så når jeg skriver noe du kan gjenkjenne i kanaliseringene, så er det fordi jeg skriver utifra mitt høyere selv og den visdommen vi alle har i sjelen.

Denne visdommen er universell, alle bevisstheter har denne i seg. Også hjelperne mine som jeg kanaliserer. Den synlige forskjellen på det jeg skriver, og det jeg kanaliser - er språket og formuleringen. Når jeg skriver kan jeg være påvirket av følelser eller ego som er med på å forme teksten. Dette kobler man altså ut når man kanaliserer, men visdommen kan være den samme, den blir bare ikke farget av følelser, ego og meninger. Vi åpner opp for å motta informasjon som er tilgjengelig for oss, og som sjelen våres gjenkjenner og kan stå for, selv om dette ikke alltid er like lett for hodet å stå for. Jeg står for denne informasjonen, og vet den kom til meg av gode grunner. Jeg har tillit til Universet, og tilliten er gjensidig.

Om Norge oversvømmes om to uker eller ikke får bare tiden vise. Det er uansett en mening med all informasjon som kommer. Og jeg er heller ikke alene om å kanalisere dette, altså er det tydelig at informasjonen har et formål. Om det ikke skjer noe om et par uker, så kan jo det tyde på at universet vil vi skal skal være føre var i forhold til dette. Imidlertid kommer flodbølgen i Geiranger først, som en liten forsmak.
Antall ord: 762

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Globeline
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Globeline »

Gaute skrev:
Globeline skrev:Vel, jeg trodde faktisk ikke at det var for å irritere noen. men som jeg mener at jeg sa i forrige innlegg, så tenker jeg at jeg ville tro pleiademenneskene, med all sin visdom, var flinkere til å fatte seg i korthet. Spesielt ettersom det var spesiallaget for menigmann. Du må vel nesten kunne ta imot begrunnet kritikk uten å bli fornærma, eller?

Jeg ble ikke fornærmet, synes det er artig jeg å se folks reaksjoner. Du forventet derimot at jeg skulle bli fornærmet, og derfor beklaget du deg på forhånd, det var ikke nødvendig. :D Det er gode grunner for at kanaliseringene er såpass utfyllende, slik blir det mindre rom for misforståelser - og det er viktig. Kanaliseringene er ment for offentligheten ja, og nettopp derfor er det mye som må mates inn med teskje, for det er mange misoppfattelser ute og går, tankemønstre som må brytes og erstattes med en ny og bredere forståelse. Det er mye informasjon som må ut, og da holder ikke det med små stikkord.

Kanaliseringer handler ikke om å sile ut det man i den analytiske hjernehalvdelen mener er feil. Det handler om å gi slipp på alt dette, om å gi slipp på tankene og bare la ordene som kanaliseres frem flyte uhindret. Kanalisering handler om å formidle beskjeder gjennom sjelen, ikke hodet. Og kanaliseringer er aldri objektive, alt må gjennom hjertet til den som kanaliserer, så det er renheten i kanalen som avgjør renheten i kanaliseringen. En annen ting er at visdommen i det du kanaliserer kan aldri være høyere enn visdommen du har i hjertet, den kan ikke ligge på en høyere frekvens enn den du selv bærer.

Grunnen til at du merker at personligheten min skinner gjennom, er fordi jeg står for både deg jeg skriver og for det jeg kanaliserer muntlig. Slik blir det når du lever mer i samsvar i sjelen, som du tror jeg ikke gjør. Det er en utbredt tro at kanalisering handler om å motta informasjon ifra bevisstheter som ligger langt unna seg selv. Sannheten er at vi ikke er adskilte fra andre bevisstheter, vi er alle forbundet i sjelen. Så når jeg skriver noe du kan gjenkjenne i kanaliseringene, så er det fordi jeg skriver utifra mitt høyere selv og den visdommen vi alle har i sjelen.

Denne visdommen er universell, alle bevisstheter har denne i seg. Også hjelperne mine som jeg kanaliserer. Den synlige forskjellen på det jeg skriver, og det jeg kanaliser - er språket og formuleringen. Når jeg skriver kan jeg være påvirket av følelser eller ego som er med på å forme teksten. Dette kobler man altså ut når man kanaliserer, men visdommen kan være den samme, den blir bare ikke farget av følelser, ego og meninger. Vi åpner opp for å motta informasjon som er tilgjengelig for oss, og som sjelen våres gjenkjenner og kan stå for, selv om dette ikke alltid er like lett for hodet å stå for. Jeg står for denne informasjonen, og vet den kom til meg av gode grunner. Jeg har tillit til Universet, og tilliten er gjensidig.

Om Norge oversvømmes om to uker eller ikke får bare tiden vise. Det er uansett en mening med all informasjon som kommer. Og jeg er heller ikke alene om å kanalisere dette, altså er det tydelig at informasjonen har et formål. Om det ikke skjer noe om et par uker, så kan jo det tyde på at universet vil vi skal skal være føre var i forhold til dette. Imidlertid kommer flodbølgen i Geiranger først, som en liten forsmak.
Forventet jeg at du skulle bli fornermet? Hvor får du slike ideer fra? Jeg forventet ikke det. Men i og med at du svarer "for å irritere deg" - så er det ganske innlysende hvor du kommer fra.

Og det var litt utdriting. For når du hevder at jeg forventet at du skulle bli fornermet, da tok du feil. Tar du like feil i alle intuisjonene dine? I kanaliseringene også?

Hensikten var å komme med en kritisk tilbakemelding. Dessverre for deg ble det visst mye mer, og jeg sitter nå her, langt klokere enn jeg gjorde i utgangspunktet. Og jeg ser at det har ikke særlig for seg å lese resten av tråden.

Ellers er jeg heller ikke enig i din begrunnelse av hvorfor kanaliseringen er som den er. Dersom det skal være for å unngå misforståelser er det jo langt bedre å prate i enkle setninger i stede for rundt og rundt og rundt - til folk nærmest blir svimle. Og det du sier om hvorfor du selv er synlig i kanaliseringen - det høres bare merkelig ut. Hvorfor det? Det eneste det sier meg er at du bruker dine egne holdninger og meninger når du kanaliserer - noe som åpner for feil. enten du liker det eller ikke. og det er nok også grunnen til at du har sagt feil. For andre uken i mars vil IKKE uvanlig mange mennesker dø av noen flodbølge. Vent å si. Tiden vil jo vise.

Min intuisjon eller din kanalisering. Poenget er nemlig ikke at dersom det ikke stemmer så har det likevel en mening. Poenget er at mine sanser sier at dine sanser er helt på skjeve. Og hvis det viser seg at jeg har rett. Da er det ikke særlig mening med kanaliseringen din. I utgangspunktet avskriver jeg den ikke heller, fordi det er som sagt avhengig av din evne til å sette ord på informasjon - i og med at du blander ditt ego inn i så stor grad som du gjør. Er du flink til å vær eobjektiv trenger det likevel ikke ha særlig å gjøre.

I 1999 var det en gjeng Bergensere som pakket med seg snippsekken og løp til det høyeste fjellet de hadde i nærheten. Øøh - det var ganske mange fra pleiadene som hadde kanalisert det også.

Så om andre sier det samme så har det lite å si. Det viser vel heller at du har lest andre kanaliseringer og derav får preferanser for din egen fantasi når du selv kanaliserer. Sorry mac. Jeg sier ikke sorry fordi jeg tror du vil bli fornærmet. Jeg sier sorry fordi det er naturlig å unnskylde seg litt når man kommer med utsagn som er imot det folk ønsker å tro. Så altså, heller ikke denne gangen forventer jeg at du skal bli fornærmet. Men dersom du svarer "for å irritere deg" så vil jeg igjen oppfatte det som om at du ble fornærmet tross alt.
Sist redigert av Globeline på 03 Mar 2007 21:12, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 1258

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Smili80 skrev:Hvilke konkrete forhåndsregler bør vi ta da?
Har du kanalisert ned noe om det?
Over hvor lang tid vil denne krisesituasjonen vare?
Ja det er nettopp forhåndsreglene som kanaliseringene fokuserer på, det er det som er hovedbudskapet. Og det kan du lese fra kanalisering nr. 2 hvis jeg ikke husker feil. Men da må du bla deg laaangt tilbake, eller litt frem hvis du starter forfra :)

Helt kort fortalt så er det eneste vi kan gjøre å åpne opp hjertet, dvs. vi må trosse all irrasjonell frykt vi har i oss, bryte tankemønstre som er på å hindre oss fra å være den vi egentlig er, vi må tillate følelsene i oss å komme frem - ikke holde disse inne i oss av frykt for det ene eller det andre. Ved å løsne opp i innestengte følelser som kanskje har blitt til blokkeringer og inngrodde egoistiske holdninger....så hever vi energinivået - og det er i bunn og grunn det som er meningen med livet...å bli den vi egentlig er, å la sjelens kvaliteter skinne gjennom personligheten.

Dette er ikke noen småjobb....men vi får god hjelp nå fremover i de høye energiene på Jorden som "tvinger" frem alt som overskygger sjelen. Jordskjelv, flodbølger og orkaner hjelper også til med dette, på sin egen måte. Følelser kommer frem til overflaten, og det er sunt...selv om det kanskje ikke oppfattes slik. Resultatet er uansett at vi blir mer "gjennomsiktige" som menneske, mer følsomme og medmenneskelig. Mer menneskelig...rett og slett. :)

"Krisesituasjonen" vil vare i ca 2 år får jeg vite. Men vi blir ikke så hardt rammet her i Norge i forhold til andre land. Men alt dette er bare positivt....det er en stor guddommelig plan i dette. Egoismen forsvinner etterhvert fra Jordens overflate, og vi vil leve i harmoni og i pakt med hverandre, dyr og naturen. ;)
Antall ord: 321

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

Noen (var det Hecate?) sa i en annen tråd om kanaliseringer noe om at
"det som ikke treffer deg med kjærlighet, skal du ikke ta til deg"!
(nei, beklager, lette men fant ikke igjen den tråden)

Vel... Noe kjærlighetsbudskap høres ikke dette ut som i mine ører...
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Forventet jeg at du skulle bli fornermet? Hvor får du slike ideer fra? Jeg forventet ikke det. Men i og med at du svarer "for å irritere deg" - så er det ganske innlysende hvor du kommer fra.

Og det var litt utdriting. For når du hevder at jeg forventet at du skulle bli fornermet, da tok du feil. Tar du like feil i alle intuisjonene dine? I kanaliseringene også?

Hensikten var å komme med en kritisk tilbakemelding. Dessverre for deg ble det visst mye mer, og jeg sitter nå her, langt klokere enn jeg gjorde i utgangspunktet. Og jeg ser at det har ikke særlig for seg å lese resten av tråden.

Kan du senke skuldrene litt? Det er ingen som skyter her. :roll:
Du innledet innlegget ditt med: "Jeg må bare beklage" og skrev videre "sorry". Dette tolker jeg som om du forventet at jeg skulle bli fornærmet...og det er ikke noe galt i dette. Synes bare det var morsomt å observere, og det var det. Og du ga jo tydelig uttrykk for at du var irritert, og dette kunne jeg la være å kommentere. Det var ikke vondt ment, var jo bare artig. :) Og tar jeg feil, så hva så? Det er ihvertfall ikke jeg som har piggene ute...
Og det du sier om hvorfor du selv er synlig i kanaliseringen - det høres bare merkelig ut. Hvorfor det? Det eneste det sier meg er at du bruker dine egne holdninger og meninger når du kanaliserer - noe som åpner for feil. enten du liker det eller ikke. og det er nok også grunnen til at du har sagt feil.
Høres det merkelig ut at det vi lever for å oppnå her i livet er bedre kontakt med vårt høyere selv og sjelen? Finner du feil i alt det jeg har skrevet om her på forumet som har med dette å gjøre? Eller i kanaliseringene mine som omhandler dette, og som gir retningslinjer for hvordan vi skal oppnå kontakten med vårt indre..?

Det jeg har kanalisert om Jordens endringer er informasjon som jeg ikke har noen forutsetning for å vite noe om på forhånd, jeg ble overrasket selv da jeg fikk vite om dette i januar. Det er også flere andre som har kanalisert det samme, uavhengig av meg - så det er altså ikke mitt påfunn.
For andre uken i mars vil IKKE uvanlig mange mennesker dø av noen flodbølge. Vent å si. Tiden vil jo vise. Min intuisjon eller din kanalisering.
Neivel. Jeg vet ikke. Jeg bare videreformidler et budskap som alltid har en mening, uansett hvor vanskelig det kan være å tro på. Men jeg er overbevist om at det kommer i nær fremtid, spørsmålet er når. Og det er dette jeg er usikker på, siden tid ikke eksisterer på "den andre siden". Tiden vil vise ja....
Antall ord: 480

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Lilja skrev:Noen (var det Hecate?) sa i en annen tråd om kanaliseringer noe om at
"det som ikke treffer deg med kjærlighet, skal du ikke ta til deg"!
(nei, beklager, lette men fant ikke igjen den tråden)

Vel... Noe kjærlighetsbudskap høres ikke dette ut som i mine ører...
Du får lese kanalisering nr. 1, 2 og 3 i denne tråden da, disse skulle ikke tilsi noe annet enn at det er ren kjærlighet. Her blir det gjort iherdige forsøk på å forklare at det vi venter oss ikke er noe å frykte. Det som gjør at så mange ser på det som kommer som noe negativt er jo bare pga illusjonen om at døden er forferdelig og meningsløs. Døden er ikke tilfeldig, den kommer når den skal uansett, så det er ingen vits i å grue seg til det. Det er ikke med dette sagt at vi alle skal dø i det som kommer, men døden blir fokusert på i kanaliseringene fordi det er nettopp dødsfrykten som kommer opp blant mange når de leser om jordskjelv og naturkatastrofer. Denne frykten er en illusjon, og den begrenser oss. Når det blir møtt så sterk motstand mot disse kanaliseringene, så er det kun pga denne frykten. Frykten overskygger folks forståelse for nødvendigheten av dette...det er nødvendig for at vi skal komme inn i den tiden som det blir kanalisert om i det første innlegget i denne tråden.

Noen temaer er ikke mulig å pakke inn. Bare fordi noe kan virke skummelt trenger ikke det å bety at det er feil og basert på frykt.

Jeg har selv kanalisert om kanaliseringer....og hva vi skal / skal ikke ta til oss av dette. Kanskje det var i denne tråden du hadde lest det? Kan godt lime det inn igjen. :)

Hvordan lese kanaliseringer

Sånn generelt så må dere vite at dere ikke må ta til dere det som dere ikke føler er riktig, men bare gi slipp på det og ikke tenk noe mer på det. Dette er viktig, fordi det som dere ikke finner interessant, eller det som gir dere negative følelser er noe dere ikke trenger å ta til dere. Etter hvert vil dere vite forskjellen på det som er riktig og galt av det som gir dere reaksjoner, fordi det er jo det som er riktig som også gir dere reaksjoner. Da trenger dere bare å fokusere på det i beskjeden som er interessant, og det som gir dere glede eller en følelse av fred.

Det som dere ikke føler noe særlig for, er ikke nødvendig for dere å ta imot. Men dette betyr verken at det er feil eller riktig, det betyr bare at det ikke er på deres energinivå. Alt det som kommer frem gjennnom kanaliseringer er energier, og det er derfor dere kjenner forskjell på ulike kanaliseringer, fordi de som er på deres energinivå går rett inn i underbevisstheten slik at dere føler at det er noe kjent. Det som dere vet er riktig, er det som dere gjenkjenner i hjertet. Det som skaper indre uro er det som har en frekvens som ikke er helt på deres nivå, denne frekvensen kan være lavere eller høyere. Det kommer an på hvilken energi dere selv har.

Dere må ikke bli redde av kanaliseringer, dersom dere blir det - er det ingenting der som dere trenger å ta med dere. Dette er viktig at dere får med dere. Det er viktig at dere ikke lar dere engasjere i noe som ikke kjennes riktig ut.
Bli heller mer modig i forhold til å gi slipp på frykt som har med døden å gjøre.
Fordi døden er ikke noe dere må frykte, selv om det er vondt å miste de man er glade i, så er ikke døden noen ende på livet, det er bare en begynnelse på et liv uten uten lidelser hvor det ikke kreves noe av dere. Det er et fristed hvor dere slipperalle de engstelsene som livet bringer med seg.

De kanaliseringene som tar for seg døden, er ikke nødvendigvis feil, men de vil fremstå på en måte som gir dere forståelse for det som skjer. De er ment for å hjelpe dere, ikke for å skremme dere. Men dette ser dere i de kanaliseringene det gjelder. De er skrevet på en måte som ikke virker fordømmende, men som er med på å vekke deres bevissthet i forhold til hva som er riktige handlinger. De som inneholder trusler, uten å peke på noe positivt, er ikke rene. Disse er ofte formidlet gjennom usikre mennesker som har egne meninger i forhold til det verste som kan skje dem. De har ingen veiledende råd som kan hjelpe dere på rett vei, og de fokuserer kun på det som er redselsfullt eller på det som gir dere tvil i forhold til deres egne meninger. Helt enkelt kan vi si at de er med på å endre deres meninger gjennom frykt, og ikke gjennom kjærlighet.
Antall ord: 855

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Feb 2007 23:12
17
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Dr. Doktor »

Hvordan ser langtidsutisktene ut for havren? Er dette en kornsort som vil være med oss inn i den nye tiden?
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Gaute skrev:Du kommer ingen vei med å kverulere på det jeg har skrevet, må du vel snart skjønne. Så du kan like gjerne la det være.
Det er ikke kverulering, Gaute.

Jeg viser gang på gang at du lyver. Det har ikke bygget seg opp med jordskjelv frem mot mars, slik som du skrev. Det har tvert imot roet seg etter de jordskjelvene vi hadde i januar.

Nå venter jeg til 16/3. Hvis du fortsatt er her da, så vil jeg se om du vil innrømme løgnene dine da.
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Feb 2007 23:12
17
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Dr. Doktor »

Men han har jo akkurat dekket rumpa si ved å forelle historien om at tid ikke finnes på den andre siden, og at det derfor ikke kan sies noe konkret tidspunkt. Jeg har såklart problemer med å forstå dette fult og helt.
Uansett så virker det sånn her:
Om det skjer noe så har han rett. Om det ikke skjer noe så har han også rett, da i at det ikke finnes noen tid på den andre siden, og at det er årsaken til at hendelsen ikke gikk down på riktig tidspunkt.
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Globeline skrev:Min intuisjon eller din kanalisering. Poenget er nemlig ikke at dersom det ikke stemmer så har det likevel en mening. Poenget er at mine sanser sier at dine sanser er helt på skjeve. Og hvis det viser seg at jeg har rett. Da er det ikke særlig mening med kanaliseringen din. I utgangspunktet avskriver jeg den ikke heller, fordi det er som sagt avhengig av din evne til å sette ord på informasjon - i og med at du blander ditt ego inn i så stor grad som du gjør. Er du flink til å vær eobjektiv trenger det likevel ikke ha særlig å gjøre.

I 1999 var det en gjeng Bergensere som pakket med seg snippsekken og løp til det høyeste fjellet de hadde i nærheten. Øøh - det var ganske mange fra pleiadene som hadde kanalisert det også.

Så om andre sier det samme så har det lite å si. Det viser vel heller at du har lest andre kanaliseringer og derav får preferanser for din egen fantasi når du selv kanaliserer. Sorry mac. Jeg sier ikke sorry fordi jeg tror du vil bli fornærmet. Jeg sier sorry fordi det er naturlig å unnskylde seg litt når man kommer med utsagn som er imot det folk ønsker å tro. Så altså, heller ikke denne gangen forventer jeg at du skal bli fornærmet. Men dersom du svarer "for å irritere deg" så vil jeg igjen oppfatte det som om at du ble fornærmet tross alt.
Jaja... Du får bare tro hva du vil om meg og mitt ego. :)
Men jeg kan ihvertfall bekrefte at du tar feil når du tror jeg er inspirert av andre kanaliseringer. Jeg kanaliserte informasjon om flodbølgen fra Nordsjøen for første gang rundt nyttår, og hadde ikke hørt et kvekk om dette på forhånd. Jeg ble overrasket...og lot det synke et par døgn, før jeg kontaktet venner av meg som også kanaliserer. Uten å røpe noe, ba jeg dem om å kanalisere samme tema. Da kunne de bekrefte MYE av det jeg selv hadde fått vite. Ergo så er altså ikke dette min egen fantasi. Og hvis mine sanser er "skjeve", så er også sansene til alle andre jeg kjenner som har kanalisert og sett i klarsyn detaljer rundt flodbølgene like skjeve. Og dette er ganske mange i min omkrets, ca 10 personer. Noen av disse har fortsatt vanskelig for å tro det de har fått inn :D

Jeg vet ikke om du husker det, men jeg leste tolkningen av tarot-legget ditt som gjaldt Paranormal i 2007, og kommenterte for deg at jeg følte dette stemte veldig godt. Du kan jo lese den spådommen din igjen. Jeg tviler ikke på dine tarot-spådomsevner... så du kan jo legge et legg på meg, og se hva sjelen din forteller om meg ;) Eller kanaliseringene for den saks skyld.
Antall ord: 493

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Globeline
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Globeline »

Gaute skrev:

Kan du senke skuldrene litt? Det er ingen som skyter her. :roll:
Du innledet innlegget ditt med: "Jeg må bare beklage" og skrev videre "sorry". Dette tolker jeg som om du forventet at jeg skulle bli fornærmet...og det er ikke noe galt i dette. Synes bare det var morsomt å observere, og det var det. Og du ga jo tydelig uttrykk for at du var irritert, og dette kunne jeg la være å kommentere. Det var ikke vondt ment, var jo bare artig. :) Og tar jeg feil, så hva så? Det er ihvertfall ikke jeg som har piggene ute...
Og det du sier om hvorfor du selv er synlig i kanaliseringen - det høres bare merkelig ut. Hvorfor det? Det eneste det sier meg er at du bruker dine egne holdninger og meninger når du kanaliserer - noe som åpner for feil. enten du liker det eller ikke. og det er nok også grunnen til at du har sagt feil.
Høres det merkelig ut at det vi lever for å oppnå her i livet er bedre kontakt med vårt høyere selv og sjelen? Finner du feil i alt det jeg har skrevet om her på forumet som har med dette å gjøre? Eller i kanaliseringene mine som omhandler dette, og som gir retningslinjer for hvordan vi skal oppnå kontakten med vårt indre..?

Det jeg har kanalisert om Jordens endringer er informasjon som jeg ikke har noen forutsetning for å vite noe om på forhånd, jeg ble overrasket selv da jeg fikk vite om dette i januar. Det er også flere andre som har kanalisert det samme, uavhengig av meg - så det er altså ikke mitt påfunn.
For andre uken i mars vil IKKE uvanlig mange mennesker dø av noen flodbølge. Vent å si. Tiden vil jo vise. Min intuisjon eller din kanalisering.
Neivel. Jeg vet ikke. Jeg bare videreformidler et budskap som alltid har en mening, uansett hvor vanskelig det kan være å tro på. Men jeg er overbevist om at det kommer i nær fremtid, spørsmålet er når. Og det er dette jeg er usikker på, siden tid ikke eksisterer på "den andre siden". Tiden vil vise ja....
Hva med å senke skuldrene selv i stede for å lade opp til kamp. Det er ene og alene deg som står for alt. Først med anklager og så med flere anklager og barnslige utsagn ang hva jeg måtte tenke og nå legger du føringer som om jeg skulle være anspent - også helt uten grunnlag. Du viser stadig dårligere og dårligere intuisjon og innsikt. Du kommer med stadig flere forsvarsutsagn som resulterer i at du viser din manglende evne til å sette deg inn i andre mennesker. Noe som da speiler videre og videre for meg. Du er jo helt på jordet.

Hva er det du er redd for? Hvorfor er du så i forsvar? Jeg er ikke sint, ikke anspent, ikke redd du skal bli fornermet. Jeg sier det jeg mener og kommer til å fortsette gjøre det. Dersom du ikke klarer å fordholde deg rolig til det så er det kanskje bedre du ber meg la være å prate til deg.

Men skal du opptre som en åndelig guru, bør du gjøre det et par hakk bedre enn dette. For dette her blir bare pinlig

Nei, jeg svarer nok ikke på alt du skrev. Leste første linjen og det var så usaklig at jeg stoppet der. Du er velkommen tilå ikke lese mine innlegg også om du syns det er like tullete. Helt greit. Men ellers har du kanskje litt å lære av mine beklagelser som du tar så tungt. Det er nemlig sunn høflighet og være åpen for at andre kan bli litt lei seg over det man sier - normal folkeskikk. Du blir ikke dårligere kanal om du skaffer deg litt.
Antall ord: 765

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

Nå har jeg faktisk brukt en time på å lese gjennom hele denne tråden på jakt etter kjærlighetens budskap...

Fant det ikke :(

Men jeg fant derimot ut at dere med direktelinje til Pleiadene rømmer fra Oslo samme uka som jeg reise til Oslo...

Betryggende...
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links