Globeline skrev:Vel, jeg trodde faktisk ikke at det var for å irritere noen. men som jeg mener at jeg sa i forrige innlegg, så tenker jeg at jeg ville tro pleiademenneskene, med all sin visdom, var flinkere til å fatte seg i korthet. Spesielt ettersom det var spesiallaget for menigmann. Du må vel nesten kunne ta imot begrunnet kritikk uten å bli fornærma, eller?
Og at jeg syns din personlighet skinner gjennom kan ha flere grunner. Jeg tror ikke at det er fordi du lever etter sjelen - i såfall vil jo det bety at det ikke er en kanalisering, men du som setter ord på det du tenker sjelen din vil si. Noe som i tilfelle antyder at det i stor grad er din personlige mening om hva som kommer til å skje. Jeg oppfatter stor grad av personlig innblanding som stor grad av egentolkning. Noe som ikke trenger bety at kanaliseringen er dårlig i det hele tatt, det avhenger av i hvor stor grad du er i stand til å være objektiv til det som kommer.
Men som sagt, jeg tror ikke at Norge oversvømmes om to uker. Kjennes ikke slik ut for meg. Ikke i det hele tatt. Men vi får vente å se.
Jeg ble ikke fornærmet, synes det er artig jeg å se folks reaksjoner. Du forventet derimot at jeg skulle bli fornærmet, og derfor beklaget du deg på forhånd, det var ikke nødvendig.
Det er gode grunner for at kanaliseringene er såpass utfyllende, slik blir det mindre rom for misforståelser - og det er viktig. Kanaliseringene er ment for offentligheten ja, og nettopp derfor er det mye som må mates inn med teskje, for det er mange misoppfattelser ute og går, tankemønstre som må brytes og erstattes med en ny og bredere forståelse. Det er mye informasjon som må ut, og da holder ikke det med små stikkord.
Kanaliseringer handler ikke om å sile ut det man i den analytiske hjernehalvdelen mener er feil. Det handler om å gi slipp på alt dette, om å gi slipp på tankene og bare la ordene som kanaliseres frem flyte uhindret. Kanalisering handler om å formidle beskjeder gjennom sjelen, ikke hodet. Og kanaliseringer er aldri objektive, alt må gjennom hjertet til den som kanaliserer, så det er renheten i kanalen som avgjør renheten i kanaliseringen. En annen ting er at visdommen i det du kanaliserer kan aldri være høyere enn visdommen du har i hjertet, den kan ikke ligge på en høyere frekvens enn den du selv bærer.
Grunnen til at du merker at personligheten min skinner gjennom, er fordi jeg står for både deg jeg skriver og for det jeg kanaliserer muntlig. Slik blir det når du lever mer i samsvar i sjelen, som du tror jeg ikke gjør. Det er en utbredt tro at kanalisering handler om å motta informasjon ifra bevisstheter som ligger langt unna seg selv. Sannheten er at vi ikke er adskilte fra andre bevisstheter, vi er alle forbundet i sjelen. Så når jeg skriver noe du kan gjenkjenne i kanaliseringene, så er det fordi jeg skriver utifra mitt høyere selv og den visdommen vi alle har i sjelen.
Denne visdommen er universell, alle bevisstheter har denne i seg. Også hjelperne mine som jeg kanaliserer. Den synlige forskjellen på det jeg skriver, og det jeg kanaliser - er språket og formuleringen. Når jeg skriver kan jeg være påvirket av følelser eller ego som er med på å forme teksten. Dette kobler man altså ut når man kanaliserer, men visdommen kan være den samme, den blir bare ikke farget av følelser, ego og meninger. Vi åpner opp for å motta informasjon som er tilgjengelig for oss, og som sjelen våres gjenkjenner og kan stå for, selv om dette ikke alltid er like lett for hodet å stå for. Jeg står for denne informasjonen, og vet den kom til meg av gode grunner. Jeg har tillit til Universet, og tilliten er gjensidig.
Om Norge oversvømmes om to uker eller ikke får bare tiden vise. Det er uansett en mening med all informasjon som kommer. Og jeg er heller ikke alene om å kanalisere dette, altså er det tydelig at informasjonen har et formål. Om det
ikke skjer noe om et par uker, så kan jo det tyde på at universet vil vi skal skal være føre var i forhold til dette. Imidlertid kommer flodbølgen i Geiranger først, som en liten forsmak.