Universet & dets hemmeligheterJordens rensning i 2007

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
guardian
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Feb 2007 21:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Re: kanalisering

Innlegg av guardian »

Gaute skrev:
guardian skrev:veldig fin kanalisering :) mye spennende tider imøte no.
her er en veldig bra nettside med kanalisering :http://www.matthew.selvet.dk/default.asp?id=3&mnu=3

anbefalles ;)
Takker for linken! :)

Kom over noe spennende i en kanalisering på den siden. Dette kan jo rime med det jeg selv har fått vite. :

The period of January 2-5th will be a major shift of transition from the more negative into the more positive. We prefer to see it as a lower vibration into a higher vibration however you use the terms positive and negative. We see this transition from lower into higher occurring through March 12th or so. Any of these dates quoted may be seen as one or two days either side of the date we mention as these are phases rather than precise dates we speak of. As of the mid March date the period will continue to become more and more powerful as the old phases out and the new phases in. This will allow for a continued pattern of greater and greater consciousness through the year of 2007 as is mentioned above.

her er en fin kanalisering fra moder jord :) :http://www.spiritweb.dk/Kanal/vd0207.htm
Antall ord: 207
love'n peace

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Gaute skrev:Ja....vi har jo allerede hatt 3 uvanlig store jordskjelv etter hverandre. Den 7., 21. og 28. januar. Så at den seismiske aktiviteten bygges opp for tiden er det ikke noen tvil om. Og på Jan Mayen var det 13 jordskjelv på 2 døgn i forrige uke...uvanlig. Kanskje vulkanen Beerenberg forbereder et utbrudd?

Jeg har også lest at sol/måneformørkelser påvirker Jordens magnetfelt og seismiske aktivitet, så vi får se hva som skjer. Det har også kommet frem i utenlandske kanaliseringer at det vil bli et stort skifte i energiene på Jorden i mars, til en høyere vibrasjon. Kanskje dette har sammenheng med formørkelsene? Det er jo en sammenheng og en mening med alt. :)
25/07/2005 18:02:06 5.5 Grønlandshavet
04/07/2003 09:16:49 5.1 Ca. 221 km nord-nordøst for Bjørnøya
31/01/2005 21:29:09 4.4 Norskehavet
04/08/2003 05:08:32 4.4 Ca. 288 km vest for Brønnøysund
03/02/2000 16:53:16 4.4 Ca. 243 km vest-nordvest for Bjørnøya
02/04/2005 14:52:38 4.4 Ca. 170 km vest for Longyearbyen
17/09/2003 01:20:22 4.3 Ca. 245 km nordøst for Bjørnøya
02/04/2005 08:06:43 4.3 Ca. 175 km vest for Longyearbyen
29/10/2006 01:48:03 4.2 Ca. 244 km nord-nordøst for Bjørnøya
12/08/2000 16:27:29 4.2 Ca. 29 km øst-sørøst for Os
22/09/2003 22:45:14 4.1 Ca. 422 km nordvest for Longyearbyen
21/05/2000 21:58:50 4.1 Ca. 589 km vest for Jan Mayen
14/08/2005 01:23:22 4.1 Ca. 256 km vest-nordvest for Longyearbyen
Dette er jordskjelv, som alle er sterkere enn noen vi har hatt i år. 4 av dem var i 2005, 4 i 2003, 3 i 2000 og ett i 2006. Det skulle vise at årets jordskjelv ikke bygger opp til noe som helst.

Dermed må du vel snart innrømme at du lyver så det renner her?

Det var heller ingen spesielle jordskjelv i går, så dette håpet ditt gikk også i grus. Hvorfor måneformørkelse skulle påvirke den seismiske aktiviteten må du gjerne forklare meg, for det kan ikke jeg forstå.
Antall ord: 414

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

For en uendelig kamp du sliter med BA. Jeg ser at du prøver å overbevise deg selv om at jeg lyver. For du hadde ikke fortsatt med denne lavmålte kveruleringen din dersom du hadde vært sikker på det ene eller det andre.

Jeg "lyver" ikke når jeg sier at jordskjelvene vi hadde 7., 21. og 28 januar var uvanlig store...og at de dukket opp med uvanlig kort mellomrom...! Å påstå noe annet blir flisespikking og kverulering. Når... skal du begynne å se noe annet enn det du VIL se :?: Og ikke minst....når skal du se deg selv..?

7. januar, et skjelv i Nordsjøen på 4,8 Richters skala. Hvorfor "glemte" du å ta med dette på listen din? Jordskjelvene i listen din var jo også langt ut i havet, og ikke følbare på land. ALLE de 3 skjelvene i januar var følbare på land, også det i Nordsjøen. Og dette kom tilfeldigvis bare noen timer etter at det ble kanalisert at det kommer et stort jordskjelv med påfølgende flodbølge i Nordsjøen i mars.
Kraftig jordskjelv i Nordsjøen
Florø (NTB): Et kraftig jordskjelv rystet Nordsjøen søndag. Skjelvet målte 4,8 på Richters skala og var godt merkbart flere steder på Vestlandet.

Jordskjelvet, som hadde sentrum 200 kilometer vest for Florø, er det største i Nordsjøen siden 1988, skriver bt.no.
To uker senere, 21. januar, nytt kraftig jordskjelv på Sunnmøre
Kraftigste jordskjelv på land siden før 1980

Jordskjelvet som søndag rystet området nordøst for Ålesund målte 4,0 på Richters skala, opplyser forskningsinstituttet NORSAR.

Skrevet av: Stig Vågnes (søndag, 21.januar 2007 17:31)

Analytiker Berit Paulsen sier til NTB at det ofte blir registrert jordskjelv over 4 på Richters skala på norsk territorium, men de ligger nesten alltid i havet utenfor norskekysten.

Hun opplyser at så sent som 7. januar i år ble det registrert et kraftig skjelv på 4,8 i Nordsjøen. Det ble også følt på land.
Og 28. januar:
Jordskjelv på Sørvestlandet
Et jordskjelv rystet Sør-Rogaland og Vest-Agder søndag formiddag. Skjelvet målte 3,8 på Richters skala, og kunne godt merkes.

– Det er en ganske moderat styrke, vi har slike skjelv et par ganger i året, forteller Kuvvet Atakan ved Institutt for Geovitenskap ved Universitetet i Bergen til aftenbladet.no.

Skjelvet målte 3,8 på Richters skala. Jordskjelvet som rystet Vestlandet for en uke siden målte 4 på skalaen.

Det er uvanlig at to såpass store skjelv skjer med en ukes mellomrom her i landet, men skjelvene har ingenting med hverandre å gjøre.
Når disse sammentreffene er uvanlige for geovitenskapsmenn og analytikere, er de uvanlige nok for meg.
Men selvsagt ikke for deg, for din motvilje står jo i veien for å se dette.
Det var heller ingen spesielle jordskjelv i går, så dette håpet ditt gikk også i grus.
Hæh? Hvilket håp? At det var formørkelse i går visste jeg faktisk ikke. Jeg og Hecate snakket om formørkelsen som kommer i midten av mars. Så der gikk håpet ditt om at jeg forventet noe i går i grus. Håp får du bare ha for deg selv. Dette ordet finnes ikke i mitt vokabular. Håp er tvil. Og jeg har ikke tvil, slik du er proppfull av. Jeg har en visshet om at det kommer jordskjelv med påfølgende flodbølger. De nøyaktige datoene vet jeg ingenting om, og bryr jeg meg ingenting om. Men jeg vet den 11. mars er en viktig dato, hvorfor vet jeg ikke. Kanskje for å gi deg forventninger? Med påfølgende skuffelse...eller glede..? ;)
Antall ord: 636

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Gaute skrev:For en uendelig kamp du sliter med BA. Jeg ser at du prøver å overbevise deg selv om at jeg lyver. For du hadde ikke fortsatt med denne lavmålte kveruleringen din dersom du hadde vært sikker på det ene eller det andre.

Jeg "lyver" ikke når jeg sier at jordskjelvene vi hadde 7., 21. og 28 januar var uvanlig store...og at de dukket opp med uvanlig kort mellomrom...! Å påstå noe annet blir flisespikking og kverulering. Når... skal du begynne å se noe annet enn det du VIL se :?: Og ikke minst....når skal du se deg selv..?

7. januar, et skjelv i Nordsjøen på 4,8 Richters skala. Hvorfor "glemte" du å ta med dette på listen din? Jordskjelvene i listen din var jo også langt ut i havet, og ikke følbare på land. ALLE de 3 skjelvene i januar var følbare på land, også det i Nordsjøen. Og dette kom tilfeldigvis bare noen timer etter at det ble kanalisert at det kommer et stort jordskjelv med påfølgende flodbølge i Nordsjøen i mars.
Jeg glemte det ikke. I følge Norsars jordskjelv.no, http://www.jordskjelv.no/cgi-bin/showpa ... 1172885597 var jordskjelvet på 4.1, noe som gjorde at den ikke havnet i toppen på min sorterte liste.
Kraftig jordskjelv i Nordsjøen
Florø (NTB): Et kraftig jordskjelv rystet Nordsjøen søndag. Skjelvet målte 4,8 på Richters skala og var godt merkbart flere steder på Vestlandet.

Jordskjelvet, som hadde sentrum 200 kilometer vest for Florø, er det største i Nordsjøen siden 1988, skriver bt.no.
To uker senere, 21. januar, nytt kraftig jordskjelv på Sunnmøre
Kraftigste jordskjelv på land siden før 1980

Jordskjelvet som søndag rystet området nordøst for Ålesund målte 4,0 på Richters skala, opplyser forskningsinstituttet NORSAR.

Skrevet av: Stig Vågnes (søndag, 21.januar 2007 17:31)

Analytiker Berit Paulsen sier til NTB at det ofte blir registrert jordskjelv over 4 på Richters skala på norsk territorium, men de ligger nesten alltid i havet utenfor norskekysten.

Hun opplyser at så sent som 7. januar i år ble det registrert et kraftig skjelv på 4,8 i Nordsjøen. Det ble også følt på land.
Disse bruker også Norsar som kilde, så kanskje gå til kilden direkte, http://www.jordskjelv.no/cgi-bin/showpa ... 1172885597 og se styrken på jordskjelvene selv?

Og 28. januar:
Jordskjelv på Sørvestlandet
Et jordskjelv rystet Sør-Rogaland og Vest-Agder søndag formiddag. Skjelvet målte 3,8 på Richters skala, og kunne godt merkes.

– Det er en ganske moderat styrke, vi har slike skjelv et par ganger i året, forteller Kuvvet Atakan ved Institutt for Geovitenskap ved Universitetet i Bergen til aftenbladet.no.

Skjelvet målte 3,8 på Richters skala. Jordskjelvet som rystet Vestlandet for en uke siden målte 4 på skalaen.

Det er uvanlig at to såpass store skjelv skjer med en ukes mellomrom her i landet, men skjelvene har ingenting med hverandre å gjøre.
Ja, her har de også overdrevet jordskjelvene.Jordskjelvet 21/1 målte 3,8 mens det aktuelle jordskjelvet målte 3.4 i dette tilfellet. Sjekk selv på linken jeg ga ovenfor.
Når disse sammentreffene er uvanlige for geovitenskapsmenn og analytikere, er de uvanlige nok for meg.
Men selvsagt ikke for deg, for din motvilje står jo i veien for å se dette.
Det er ingen problem med å se at det kan være uvanlig, men noen sammenheng ser jeg ikke. Og se, i sitatet ovenfor står det jo; "Det er uvanlig at to såpass store skjelv skjer med en ukes mellomrom her i landet, men skjelvene har ingenting med hverandre å gjøre."
Det var heller ingen spesielle jordskjelv i går, så dette håpet ditt gikk også i grus.
Hæh? Hvilket håp? At det var formørkelse i går visste jeg faktisk ikke. Jeg og Hecate snakket om formørkelsen som kommer i midten av mars. Så der gikk håpet ditt om at jeg forventet noe i går i grus. Håp får du bare ha for deg selv. Dette ordet finnes ikke i mitt vokabular. Håp er tvil. Og jeg har ikke tvil, slik du er proppfull av. Jeg har en visshet om at det kommer jordskjelv med påfølgende flodbølger. De nøyaktige datoene vet jeg ingenting om, og bryr jeg meg ingenting om. Men jeg vet den 11. mars er en viktig dato, hvorfor vet jeg ikke. Kanskje for å gi deg forventninger? Med påfølgende skuffelse...eller glede..? ;)
Enda en løgn.

Hecate nevnte to formørkelser, måneformørkelse i gårkveld og solformørkelse 18. mars.

Du snakker om de samme formørkelsene i flertall.
Antall ord: 813

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Enda mer kverulering......

Poenget mitt var ikke å flisespikke på styrken på skjelvene. Jeg antok at avisene hadde riktige tall. Og ang. skjelvet i Nordsjøen; Norsars målestasjoner viste 4,1 , en annen målestasjon viste 4,8. Hvem som har mest rett kan ikke vi vite, og det er heller ikke interessant. For poenget mitt var altså nok en gang å vise deg at disse 3 skjelvene var store, de kunne føles godt på land, og de var de kraftigste på land siden før 1980....kraftigste i Nordsjøen siden 1988...og de skjedde med uvanlig kort mellomrom.
BA skrev:Det er ingen problem med å se at det kan være uvanlig, men noen sammenheng ser jeg ikke. Og se, i sitatet ovenfor står det jo; "Det er uvanlig at to såpass store skjelv skjer med en ukes mellomrom her i landet, men skjelvene har ingenting med hverandre å gjøre."
De har ingen sammenheng med hverandre nei....det de mener med det er at skjelvene ikke er etterskjelv av hverandre. Og det gjør det jo ikke akkurat mindre uvanlig. Store jordskjelv har ofte etterskjelv, disse hadde ikke det - men var uavhengig av hverandre.

Hvorfor gidder du å henge deg opp i dette når poenget er at dette er 3 store skjelv som har oppstått på uvanlig kort tid? Akkurat som det ble kanalisert...at det skulle komme flere skjelv frem mot mars måned.
Enda en løgn.

Hecate nevnte to formørkelser, måneformørkelse i gårkveld og solformørkelse 18. mars.

Javel....jeg merket meg bare datoen 18. mars. Sol OG måne-formørkelse ble nevnt fordi både sol og måne-formørkelser blir sagt å påvirke Jordens seismiske aktivitet.

Det var ingen løgn, din mistroiske apekatt.
Antall ord: 309

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Gaute skrev:Enda mer kverulering......

Poenget mitt var ikke å flisespikke på styrken på skjelvene. Jeg antok at avisene hadde riktige tall. Og ang. skjelvet i Nordsjøen; Norsars målestasjoner viste 4,1 , en annen målestasjon viste 4,8. Hvem som har mest rett kan ikke vi vite, og det er heller ikke interessant. For poenget mitt var altså nok en gang å vise deg at disse 3 skjelvene var store, de kunne føles godt på land, og de var de kraftigste på land siden før 1980....kraftigste i Nordsjøen siden 1988...og de skjedde med uvanlig kort mellomrom.
BA skrev:Det er ingen problem med å se at det kan være uvanlig, men noen sammenheng ser jeg ikke. Og se, i sitatet ovenfor står det jo; "Det er uvanlig at to såpass store skjelv skjer med en ukes mellomrom her i landet, men skjelvene har ingenting med hverandre å gjøre."
De har ingen sammenheng med hverandre nei....det de mener med det er at skjelvene ikke er etterskjelv av hverandre. Og det gjør det jo ikke akkurat mindre uvanlig. Store jordskjelv har ofte etterskjelv, disse hadde ikke det - men var uavhengig av hverandre.

Hvorfor gidder du å henge deg opp i dette når poenget er at dette er 3 store skjelv som har oppstått på uvanlig kort tid? Akkurat som det ble kanalisert...at det skulle komme flere skjelv frem mot mars måned.
Enda en løgn.

Javel....jeg merket meg bare datoen 18. mars. Sol OG måne-formørkelse ble nevnt fordi både sol og måne-formørkelser blir sagt å påvirke Jordens seismiske aktivitet.

Det var ingen løgn, din mistroiske apekatt.
Dette er egentlig masse tull. For det første så var poenget mitt ditt utsagn om at det skulle bygge seg opp frem mot mars. Men det har jo roet helt ned igjen. Vi hadde noen små jordskjelv i tillegg til det store, som ikke var på langt nær så stort som du ville ha det til, men stort nok til å være blant Norges Topp 15 de siste 7 år. (!)

Når seismologene sier at "Det er uvanlig at to såpass store skjelv skjer med en ukes mellomrom her i landet, men skjelvene har ingenting med hverandre å gjøre.", så mener de sannsynligvis at skjelvene ikke har noenting med hverandre å gjøre. Jeg ser ingen grunn til å tro at de mener noe helt annet.
Antall ord: 438

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Det er fortsatt uvanlig med 3 store skjelv følt på land, med så kort mellomrom. Årsgjennomsnittet av kraftige jordskjelv følbare på land er allerede overgått, og det er ikke tilfeldig at disse kom nå før det store jordskjelvet som vi får vite kommer i mars. Altså er det som er kanalisert om at det kommer flere skjelv frem mot mars allerede realisert. Du kan forsøke å vri disse skjelvene til å være så ubetydelige du bare vil, men seismologenes uttalelser om hvor uvanlig tett disse store skjelvene oppsto står fortsatt. "Så store som JEG ville ha det til?" Jeg siterer bare aviser og seismologer, jeg.

Nei selvfølgelig tror ikke seismlogene at jordskjelvene har noen sammenheng med hverandre....dette vet de jo ingenting om, annet enn konklusjonene de drar utifra hva de ser og måler, om det kan være etterskjelv eller om de ligger på samme plateforskyvning etc etc. Seismologene sier det er uvanlig at så sterke følbare jordskjelv kommer så tett, noe mer kan de ikke uttale seg om. Og noe mer trenger heller ikke jeg uttale meg om, siden du har sett hvor jeg står og hva jeg mener om dette tidligere i tråden. Du kommer ingen vei med å kverulere på det jeg har skrevet, må du vel snart skjønne. Så du kan like gjerne la det være.
Sist redigert av Gaute på 03 Mar 2007 04:30, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 233

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Feb 2007 23:12
17
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Dr. Doktor »

Sier du at det er ånder som prøver å hindre de virkelig stilige skjelvene?
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Dr. Doktor skrev:Sier du at det er ånder som prøver å hindre de virkelig stilige skjelvene?
Nei. Dette kan ikke forhindres. Det kommer uansett, det er en guddommelig plan med alt det som vil skje i år og en stund fremover.

Så vi kan bare glede oss til de virkelig stilige skjelvene :D
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Dr. Doktor »

Flott. Jeg er fornøyd bare noe går i stykker. Snakker vi skikkelige ødeleggelser her?
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Dr. Doktor skrev:Flott. Jeg er fornøyd bare noe går i stykker. Snakker vi skikkelige ødeleggelser her?
Jeg har ikke gått i detaljer om dette her inne før... Men det blir en del husløse langs norskekysten ja. Og i Storbritannia og deler av Europa. Jeg har fått vite at veldig mange vil komme til å flytte innover i landet etter dette. Samtidig vil det bli vanskeligere å flytte på seg utover året, siden drivstoff etterhvert vil bli forbeholdt de som "holder oss med livreddende midler", pga. stans i oljeproduksjon.

Her er noe jeg fikk 7. januar. :

Jeg har vanskelig for å tro at det kun er 2 måneder til.

Du vet jo at dere ikke vil få feil informasjon fra oss. Det er rent det som kommer gjennom dere, og dere vet innerst inne at det er riktig, derfor har dere ingen grunn til å tvile på det vi forteller dere. Ikke vær redd for at det ikke stemmer, for uansett så vil dette skje om ikke lenge. Og da er det bedre å være forberedt på det enn å ikke vite noe om det i det hele tatt. Og husk på at de to månedene er ikke lenge til, så det er viktig nå at dere fortsetter med å kanalisere og gi ut informasjon til menneskene. De trenger det sårt nå i denne tiden. Det er viktig at flest mulig får vite det som venter, fordi det er mange som ikke er forberedt i det hele tatt på dette.

Er det ikke neste år det vil skje da? Hvorfor akkurat nå?

Du må ikke lenger være så veldig i tvil, for nå er det viktig at du ikke har denne tvilen. Du trenger å gi informasjon til menneskeheten nå slik at de får sjansen til å bli helt fri fra sine negative energier. Fordi det er det som er viktig nå dersom de skal overleve det som venter dem. Og nå er det ikke lenge igjen, derfor er det desto viktigere at du får tilbake troen på deg selv slik som du har hatt tidligere. Aldri tvil på det du får vite, for nå er det viktig at du ikke legger bort den informasjonen du får men at du tar den helt alvorlig. Det er klart det er vanskelig for dere å forstå dette, siden dere aldri har opplevd slike naturkatastrofer tidligere. Ihvertfall ikke i så stor grad som denne gangen.

Hvordan blir jeg varslet da?

Vi vil sørge for at du får beskjed gjennom at vi gir deg hint om å ta kontakt med oss.

Så det er en flodbølge som kommer nå først?

Det er en flodbølge som vil komme fra de energiene som vil velte undersjøiske fjell, det er de som vil forårsake de enorme flodbølgene som dere vil oppleve langs hele den norske kysten.

Hvilke områder blir rammet da flodbølgen kommer?

Europa og en stor del av Storbritania vil bli oversvømmet. Dette er pga den enorme havenergien som vil komme ifra vest. Det er i Nordsjøen at det vil komme et undersjøisk fjellras, dette vil bli ødeleggende for flere land enn Norge og Storbritania. Det vil også føre til at områder i vest-Europa vil bli rammet.

Vil det komme mange tsunamier etter hverandre?

Det vil komme flere, men den første vil gjøre dere forberedt på de som kommer etterpå.
Dette fører til at flere flytter innover i landet, og det vil bli veldig stor trafikk i løpet av kort tid, dette vil dere få problemer med og det vil være vanskelig for dere å nå de innerste delene av landet dersom dere ikke er forberedt på dette. Og det vil være mye lengre å reise for dere fremover, fordi det vil ikke bli noe drivstoff i tidene som kommer.
Antall ord: 650

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Dr. Doktor »

Vet du noe om været? For det der kombinert med litt kaldere vær vil føre til at det er gunstig å gå på ski overalt. Det hadde vært ønskelig.
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Dr. Doktor skrev:Vet du noe om været? For det der kombinert med litt kaldere vær vil føre til at det er gunstig å gå på ski overalt. Det hadde vært ønskelig.
Hehe, på skøyter mener du? Nei jeg vet ikke noe om det...Vi har meterologer til å svare på slikt. God natt! :)
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
trafik

Innlegg av trafik »

hvorfår det er så stor forsjell på målestasjonene er ikke godt og si.for etter denne målestasonen her så hvar det to midels store skjelv i nordsjøen i denne uken

http://www.iris.edu/seismon/

25-FEB-2007 21:53:13 73.18 6.90 5.4 10.0 GREENLAND SEA
25-FEB-2007 09:13:55 73.32 7.86 4.9 10.0 GREENLAND SEA

:D :D :D
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Nov 2006 17:27
18

Innlegg av Globeline »

Jeg må bare beklage. Ettersom denne tråden har gått og gått, i så lang tid så tenkte jeg at jeg kanskje burde se hva det var.

Jeg begynte å lese. Det første jeg la merke til var at Gautes språkbruk, setningsbruk og personlighet skinte gjennom i kanaliseringen. Deretter kjente jeg at den ble utrolig lang. Så lang at jeg ikke orket lese hele. Etter en stund leste jeg den, men det var fjas. Følelser meg her og der og i mente. Syns det var det samme om og om igjen.

Fortsatt tenkte jeg at når skal jeg ikke være sånn. Jeg skal gi det en sjanse. Og jeg så gjorde. Så kom jeg ned til kanalisering nr to - først "hvordan lese en kanalisering" - så selve kanaliseringen. Jeg hoppet direkte til kanaliseringen, fordi at "hvordan lese en kanalisering" var en mil i seg selv. Så begynte jeg på selve kanaliseringen og så at det var samme greia enda en gang. laaaaaangt.

Det ble for langt i forhodl til innholdet. Jeg orket ikke lese det. Sorry,.

Og jeg sier ikke dette for å si at det bare var dårlig. Men heller for å si at dersom disse pleiadefolkene virkelig ønsket noe som var til menigmann - hvorfor i allverden skriver de så krøkkete at det kjennes som en dagsjobb å lese det?
Antall ord: 227

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links