Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Får ikke lov til å være her
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Nov 2006 00:38
- 18
- Kjønn (valgfri): jente
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Feb 2007 19:35
- 17
-
- Nybegynner
- 18
jeg er jente, og hvor gammel er du? har du egentlig lov til å være hær?:P
Antall ord: 18
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Nei, hadde mamma funnet ut av dette hadde hun satt meg i kjelleren.. så hadde pappa tatt frem beltet.. men det er en annen historie.
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
ja sånn som du komenterer alle ,så må jo det hvertfall være unnskyldningen din
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Kommenterer jeg alle fordi jeg ikke har lov til å være her og får straff hvis noen finner det ut? Hvordan gir det mening?
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
jeg har ingen anelse på hvor gammel du er, men sånn som du kommenterer alle, så er du vel ikke mer enn 13. å jeg så du gjorde litt "narr" av andre her, så da må du nesten tåle å få igjen
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Feb 2007 16:02
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Telemark
Jaja,hvis det er så ille for dere som ikke får lov så kan dere jo få med foreldra deres på dette,som jeg har gjort hihi..Jeg ble myndig for 4,snart 5 år siden men like morsomt er det å få med familie/venner og bekjente inn på forumet
Antall ord: 51
Fersking
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Feb 2007 05:23
- 17
- Lokalisering: Bergen
Folk har ulike motiv. For noen kan et forum være det eneste stedet det er noe fornuft i. Jeg har ennå til gode å lese noe skikkelig skummelt her inne, kanskje med unntak av den som sa noe om en kjeller og et belte. Og synes tonen mennesker imellom her inne er krass. Er ikke hensikten med forumet her å stimulere til et åpent sinn? Hvem er moderatorene her, anyway?
Peace.
Eller love and light: Mytji lys og mytji varme som vi buddhister sier.
Peace.
Eller love and light: Mytji lys og mytji varme som vi buddhister sier.
Antall ord: 83
"I am not searching, I am finding"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 17:27
- 18
Re: Får ikke lov til å være her
Dersom foreldrene dine sier du ikke bør være her så kanskje du skal høre på d em heller? Foreldre er ikke alltid bare dumme, stort sett har de grunner for det de gjør. Og hadde jeg vært din foreldre hadde ikke jeg heller latt deg være her. Det er alt for mye uriktig informasjon. Syns du skal slutte å være her jeg, nesten så jeg får lyst å sende deg en melding. Men det skal jeg ikke gjøre. Jeg tror folk velger best selv, også unge folk.Hurricane skrev:eg får ikke lov til å være her så eg vil ikke at noen skal skrive til meg.
Men jeg tror også at foreldrene dine har helt rett. Det du lærer her er ikke den informasjonen du trenger. Ikke gjør det deg lurere ang ånder og spøkelser, og ikke vokser du på det åndelig. Tvert om får du en masse med informasjon der stordelen er preget av ironi, du vet ikke hva som er rett eller ikke, og til sammen har du mindre svar enn du hadde da du startet.
Antall ord: 191
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Ja, det endrer seg ofte når man blir eldre. Derfor hadde en naturlig utvikling vært mye bedre enn en pepring av diverse mer eller mindre usannheter fra et forum som dette. For det som skjer her inne, de interessene, fokuset og intensjonene - kan lett føre til en nærmest sugerrerende opplevelse. Og alle vet jo at det er lett å "ta av" på det åndelig. En 13 åring er ikke særlig utrustet for dette og den naturlige vokseprosessen, erfaringsprosessen og utsilingsprosessen vil da ikke skje. Fordi de har samlet seg rundt ett område og opplevelser rundt alternativene kommer i andre rekke. Forferdelig usunt.karina skrev:Det viktigste er vel å ikke tro på alt man leser. Man kan også tro på mye uten at det vil skade deg akkurat, bare man ikke blir for ekstrem. Trøsten for bekymrede foreldre med unger som er her inne, er vel at det man begynner å tro på som 12-13-åring, ofte endrer seg etterhvert som man blir eldre. Ikke med alle riktignok, men jeg tror det er sånn med mange, selv om jeg selv for så vidt har trodd på det samme i en god del år nå.
Antall ord: 200
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Spirit. Blir du mer barnslig over nett enn i virkeligheten?Spiírit skrev:Gji et eksempel (på pm)BA skrev:Etter å ha lest noen (få) av dine innlegg her ville jeg nektet deg tilgang til denne siden. Du ser ut til å mangle evnen til å se rasjonellt på livet, og å ta ansvar for egne handlinger.Spiírit skrev:Hadde samme problem. Men etter noen dagers overtaling fikk jeg lov
Alle synest jeg er for ung til dette, men ingen kan styre mine interesser.
Og forresten, hva vet du om meg? En kan ikkje kjenne noen gjennom et forum. Jeg uttrykker meg på en helt annen måte på et forum, og det gjør alle andre. Alle er en smule mer barnsli og det er fordi di ikke er flaue når di snakker over nettet. Jeg kan ta ansvar for mine handlinger, så bare pass deg! Jeg ser på livet slik det er, kanskje ikke slik som deg, men det må du respektere. Så det kunne du bare holdt for deg selv!
Og en ting til: Jeg trodde du var et barn hele tiden..
Og dersom du virkelig er seriøs og tar ansvar for handlingene dine og sånn - dersom du er moden slik som du sier over. Da ville du aldri ha svart BA med setningen "jeg trodde du var et barn hele tiden" fordi at det var utrolig barnslig sagt. BA gjør sjelden barnslige ting. I hvert fall ikke barnslige ting i målestokk 13 er voksen og 30 er gammal.
Antall ord: 255
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Må bare beklage å si det. Men dersom du lever under forhold som beskrevet ovenfor - da bør du i hvert fall IKKE være her inne. Da trenger du en helt annen type hjelp og oppfølging. Og jo eldre du er, jo mer trenger du den oppfølgingen.Melvin skrev:Kommenterer jeg alle fordi jeg ikke har lov til å være her og får straff hvis noen finner det ut? Hvordan gir det mening?
Et barn under slike forhold som evt hadde "løst" det ved å være på steder som dette vil... jeg tør ikke tenke på det. Det er i hvert fall en ytterst dårlig løsning.
Antall ord: 113
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Des 2005 00:12
- 18
- Lokalisering: vestfold
BA skrev:Etter å ha lest noen (få) av dine innlegg her ville jeg nektet deg tilgang til denne siden. Du ser ut til å mangle evnen til å se rasjonellt på livet, og å ta ansvar for egne handlinger.Spiírit skrev:Hadde samme problem. Men etter noen dagers overtaling fikk jeg lov
Alle synest jeg er for ung til dette, men ingen kan styre mine interesser.
Herreguud....såpass?
Antall ord: 67
"If you want to catch something, running after it isn't always the best way."
- Lois McMaster Bujold
- Lois McMaster Bujold
Hide post links |