Drømmer, NDO & ut av kroppenEt Norskt bevisst drømming forum.

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Geremino
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Sep 2006 13:04
18

Et Norskt bevisst drømming forum.

Innlegg av Geremino »

Det er skremmendes lite informasjon om temaet bevisst drømming her i Norge.
Og siden jeg er veldig interesert i bevisst drømming, så bestemte jeg meg for å lage et Norskt forum om det, Skrevet på et språk vi alle kan forstå.

til nå er Forumet ganske mye på begynner stadiet, og vi har ikke så mange medlemmer.
men jeg håper at vi blir større etterhvert.

http://www.forum.ldnorge.moo.no

Vi hvasser ikke akkurat i penger heller, så vi har måtte nøye oss med gratisforum.
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Et Norskt bevisst drømming forum.

Innlegg av Dj_Devil »

Geremino skrev:Det er skremmendes lite informasjon om temaet bevisst drømming her i Norge.
Og siden jeg er veldig interesert i bevisst drømming, så bestemte jeg meg for å lage et Norskt forum om det, Skrevet på et språk vi alle kan forstå.

til nå er Forumet ganske mye på begynner stadiet, og vi har ikke så mange medlemmer.

Vi hvasser ikke akkurat i penger heller, så vi har måtte nøye oss med gratisforum.
spam
Antall ord: 95
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sjur
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Nov 2006 18:46
18

Innlegg av Sjur »

Dj_Devil skrev:
Geremino skrev:Det er skremmendes lite informasjon om temaet bevisst drømming her i Norge.

spam
Det du skrev, Dj_Devil skrev, er spam. Nei se der, der spamma jeg også! =/
Vil ikke kalle det Geremino skrev for spam.
Antall ord: 121

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Sjur skrev:
Dj_Devil skrev:

spam
Det du skrev, Dj_Devil skrev, er spam. Nei se der, der spamma jeg også! =/
Vil ikke kalle det Geremino skrev for spam.
para regler skrev:Reklame er ikke tillatt uten avtale med paranormal.no
Reklame uten avtale er forbudt! Dersom du driver næringsvirksomhet innen alternativ bransje, da har du mange potensielle kunder på dette nettstedet som kan ta nytte av dine tjenester.Men, du skal annonsere for dine tjenester uten avtale med paranormal.no - ta kontakt for pristilbud! Brytes denne regelen blir din IP (pc-adresse) og brukernavn utestengt fra nettstedet og du vil ikke kunne besøke oss igjen. Det vil også gi virksomheten din et useriøst ansikt utad. Dersom du ønsker å annonsere her, ta kontakt med paranormal.no via vårt kontaktskjema - Driver du næringsvirksomhet og bomber pararnormal.no med reklame for bedriften kan du blir anmeldt for forholdet.
dette inngår i kategorien reklame du..

edit: la til hele reklame regelen
Sist redigert av Dj_Devil på 06 Feb 2007 21:19, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 258
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sjur
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Nov 2006 18:46
18

Innlegg av Sjur »

Ok, sorry.
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Dj_Devil skrev: spam
Vel... jeg vet du egentlig har rett, men noe må det vel gå an å se gjennom fingrene på også? Det var jo tross alt noe som omhandler Lucid Dreaming(?) slik jeg forsto det, og jeg tok en titt på linken for å se om det ikke var noe sådan spam heller.

Det er kanskje litt feil å starte tråden på måten han gjorde, med hensikten for kun å annonsere linken. Men igjen; jeg synes jo ihvertfall det var et positivt bidrag som omhandlet et av de mange aktuelle temaene her inne. Og han var jo ikke ute etter å tjene penger. Kun et rent forum.
Antall ord: 108
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bob_stew
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Jul 2006 00:18
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Bob_stew »

Burde vært en egen tråd et sted på forumet for "reklame" for ting som er gratis. Forum etc.

Å banne dem hjelper ikke, de kommer ofte kun for å annonsere.
Antall ord: 30
Telepatè - Dessert utenfor rekkevidde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links