Det er skremmendes lite informasjon om temaet bevisst drømming her i Norge.
Og siden jeg er veldig interesert i bevisst drømming, så bestemte jeg meg for å lage et Norskt forum om det, Skrevet på et språk vi alle kan forstå.
til nå er Forumet ganske mye på begynner stadiet, og vi har ikke så mange medlemmer.
men jeg håper at vi blir større etterhvert.
http://www.forum.ldnorge.moo.no
Vi hvasser ikke akkurat i penger heller, så vi har måtte nøye oss med gratisforum.
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Et Norskt bevisst drømming forum.
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Sep 2006 13:04
- 18
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
Re: Et Norskt bevisst drømming forum.
spamGeremino skrev:Det er skremmendes lite informasjon om temaet bevisst drømming her i Norge.
Og siden jeg er veldig interesert i bevisst drømming, så bestemte jeg meg for å lage et Norskt forum om det, Skrevet på et språk vi alle kan forstå.
til nå er Forumet ganske mye på begynner stadiet, og vi har ikke så mange medlemmer.
Vi hvasser ikke akkurat i penger heller, så vi har måtte nøye oss med gratisforum.
Antall ord: 95
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Nov 2006 18:46
- 18
Det du skrev, Dj_Devil skrev, er spam. Nei se der, der spamma jeg også! =/Dj_Devil skrev:spamGeremino skrev:Det er skremmendes lite informasjon om temaet bevisst drømming her i Norge.
Vil ikke kalle det Geremino skrev for spam.
Antall ord: 121
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
Sjur skrev:Det du skrev, Dj_Devil skrev, er spam. Nei se der, der spamma jeg også! =/Dj_Devil skrev:spamGeremino skrev:Det er skremmendes lite informasjon om temaet bevisst drømming her i Norge.
Vil ikke kalle det Geremino skrev for spam.
dette inngår i kategorien reklame du..para regler skrev:Reklame er ikke tillatt uten avtale med paranormal.no
Reklame uten avtale er forbudt! Dersom du driver næringsvirksomhet innen alternativ bransje, da har du mange potensielle kunder på dette nettstedet som kan ta nytte av dine tjenester.Men, du skal annonsere for dine tjenester uten avtale med paranormal.no - ta kontakt for pristilbud! Brytes denne regelen blir din IP (pc-adresse) og brukernavn utestengt fra nettstedet og du vil ikke kunne besøke oss igjen. Det vil også gi virksomheten din et useriøst ansikt utad. Dersom du ønsker å annonsere her, ta kontakt med paranormal.no via vårt kontaktskjema - Driver du næringsvirksomhet og bomber pararnormal.no med reklame for bedriften kan du blir anmeldt for forholdet.
edit: la til hele reklame regelen
Sist redigert av Dj_Devil på 06 Feb 2007 21:19, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 258
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Nov 2006 18:46
- 18
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Vel... jeg vet du egentlig har rett, men noe må det vel gå an å se gjennom fingrene på også? Det var jo tross alt noe som omhandler Lucid Dreaming(?) slik jeg forsto det, og jeg tok en titt på linken for å se om det ikke var noe sådan spam heller.Dj_Devil skrev: spam
Det er kanskje litt feil å starte tråden på måten han gjorde, med hensikten for kun å annonsere linken. Men igjen; jeg synes jo ihvertfall det var et positivt bidrag som omhandlet et av de mange aktuelle temaene her inne. Og han var jo ikke ute etter å tjene penger. Kun et rent forum.
Antall ord: 108
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Jul 2006 00:18
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Blitt takket: 2 ganger
Burde vært en egen tråd et sted på forumet for "reklame" for ting som er gratis. Forum etc.
Å banne dem hjelper ikke, de kommer ofte kun for å annonsere.
Å banne dem hjelper ikke, de kommer ofte kun for å annonsere.
Antall ord: 30
Telepatè - Dessert utenfor rekkevidde
Hide post links |