Jeg har selv også lett etter ting som plutselig har dukket opp, men alltid antatt det har vært barna, eller noe som har fjernet det.
TOk dette opp i en annen tråd her, men ingen har skrevet noe om det, er bare spent på å høre om flere har opplevd det, så kom gjerne med innspill!
![Smile :)](./images/smilies/mozilla_smile.png)
Vel, uansett, i går var jeg alene hjemme, da barna mine var hos deres far.
Vi hadde tidligere på dagen, jeg og datteren min, lett etter hårbørsten min. Den pleier ALLTID ligge ved vasken, men denne gang ei. Hun pleier alltid bruke min, hun synes den er bedre enn sin egen, og hun var sur og irritert over at jeg nok hadde lagt den en annen plass. Jeg tenkte mitt, og mistenkte henne, som er litt rotete av seg, til å ha forlagt den et annet sted,
Vel, hun fant frem sin egen fra skapet, og brukte den, og la den ved vasken. (der lå ikke noe annet der)
SÅ dro dem til sin far, altså.
Jeg skulle i dusjen, og skulle børste opp mitt eget hår. Jeg lette igjen litt etter børsten min, irriterte meg over fremdeles ikke å finne den, og brukte derfor hennes. Jeg børstet håret, la børsten hennes fra meg (fremdeles ved vasken, hvor intet annet lå¨), gikk i dusjen, dro deretter på pcen og skrev litt, og da jeg gikk tilbake til badet ca en liten time etterpå, DER LÅ hårbørsten min, SIDE OM SIDE ved børsten hennes, ved vasken.
Jeg ble bare stående og måpe, for denne gang KUNNE JEG ikke hverken skylde på barna, eller at jeg selv hadde vært glemsk. For jeg hadde bare en liten time før vært på badet og vært nødt å bruke hennes børste, og nå lå altså min hårbørste HELT SIDE OM SIDE ved hennes, helt borti hverandre.
Jeg ble bare stående og måte en stund, og jeg greier fremdeles ikke fatte og begripe hva som har skjedd.
Hvordan i huleste går det egentlig an???
Jeg har tro på at der finnes ånder, men IKKE i dette huset.... Det er nytt!
Kan det være en hjelper (med flokete hår hehe), eller småfolk, eller hva i alle dager er dette????
Er det flere som har opplevd dette???
Når det gjaldt min bror har han MASSEVIS av slike historier, og jeg selv har også overtatt leiligheter HAN har bodd i, men der opplevde jeg ALDRI noe mistenkelig.
Derfor begynner jeg å tenke at kan slike ting være ting som forfølger mennesket, og ikke henger igjen i huset?
Er bare forundret, har egentlig ingen klar mening selv om hva dette kan være.
Men episoden var skikkelig merkelig, siden den var så konkret.