issi skrev:Hellu! Det høres ut som om du har hatt en slags omvendt ut av kroppen opplevelse. Det som pleier å hende er at man føler seg vektløs. Og den følelsen pleier å være god. Har hørt at man flyter rundt, du bare tenker på et sted så er du der. Jeg har lest mange historier om folk som kunne beskrive innsiden av hus de aldri hadde vært i. Men...
Jeg har også hatt denne omvendte ut av kroppen "greia" . Jeg falt også nedover og plutselig var det mange stemmer som kom med ukjente ord (/språk?) i munnen på hverandre, rett ved øret mitt. Det var shit vemmelig, og jeg lå igjen med en kald og ekkel følelse av at jeg hadde hørt/opplevd noe jeg ikke skulle. Jeg ble så redd at jeg faktisk ikke klarte å røre meg på en laang stund. Det var akkurat som om jeg fikk en advarsel. Om hva vet jeg forsatt ikke, men hva om det finnes et sted hvor de/det "onde" samler seg. Kanskje de prøver å påvirke oss mens vi er forsvarsløse og i hvilemodus? Kanskje vi ble vist dette for å være klar over at "den" siden faktisk finnes for å kjempe imot den /dem.
Ihvertfall. Etter denne episoden merket jeg at jeg bl.a kunne "se svarte sjeler "(svart omriss rundt folk). Mennesker som "tar" av energien til andre . Har du merket noe nytt ved deg selv? :mozilla_wink:
Tusen takk for svar. Kanksje det er dette sm har skjedd meg meg og. Hvem vet?. Hmm Merket noe nytt med meg selv, jo jeg har vel egentlig det, jeg har lutt mye mer bevisst på livet, alt som skjer rundt meg og sånn liksom. Klar over alt det som r vakkert, men også alt som er vondt på en måte. Jeg føler også, selv om jeg opplever positive ting, n slags dysterhet, nesten hele tiden.Men jeg ve ikke jeg. Hmm.. Jeg skal prøve å legge enda mer merke til ting, og se om jeg ser noen antydninger til slike "Svarte sjeler, som du så. Men ja Silje, forresten, tror kanskje det kan ha noe med fortid eller fremtid å gjøre jeg og, kanskje. Får se hva jeg drømmer om det skjer igjen, kanskje jeg skjønner litt mer da.
Og Gliset, ja kanskje det er trane også.. Jeg vet så lite om hva det kan være..
Men takk for svar, det hjelper, for jeg hadde ingen anelse i det hele tatt før dere ga deres mening, nå bygger jeg opp en tanke rundt det i alle fall!
Takk:)