Drømmer, NDO & ut av kroppenLucid dreaming

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
fru_luna
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Jan 2007 00:26
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge

Innlegg av fru_luna »

Jeg har to ganger opplevd at jeg har vært våken samtidig som jeg har sovet, på en måte. Altså je har drømt, men alikevel vært klar over hva som skjer rundt meg. Også begynner jeg å riste. er dette begynnelsen på sånn LD? .. Jeg har ikke kunnet kontrollere drømmene mine da. . Noen som vet hva det er, hvis det ikke er LD?
Antall ord: 68
Steik vafler for samfunnet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
triaz
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Nov 2006 19:28
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av triaz »

Forskjellen på LD og UKO er vanskelig å beskrive med ord og definisjoner, sånn som det er med mye annet. Disse opplevlese er for mange veldig like, men kan også varierer no ekstremt. Jeg tror vi mennesker forenkler mange av de inntrykkene vi får, fordi vi naturlig prøver å tilpasse disse opplevelsene til det vi allerede har opplevd gjennom livet og hverdagen vi befinner oss i. Nå vil ikke jeg starte no debatt, men forelskelse og kjærlighet, kan du definere disse opplevelsene/følelsene? De fleste ville definert det ulikt og med forskjellige nyanser. Kansje det er maaaange forskjellige type drømmer men at vi har en såpass snever kapasitet at vi ikke har kommet lenger enn å sette to definisjoner på di, og klarer ikke å bli enige om disse engang?
Antall ord: 133
"How do you achieve and maintain an enlightened sense of existence when you are surrounded by those whose consciousness is stuck in an inferior state?"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Spiírit

Innlegg av Spiírit »

Flott innlegg, synest dette burde bli dyttet opp!
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links