Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Lucid dreaming
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jan 2007 00:26
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Norge
Jeg har to ganger opplevd at jeg har vært våken samtidig som jeg har sovet, på en måte. Altså je har drømt, men alikevel vært klar over hva som skjer rundt meg. Også begynner jeg å riste. er dette begynnelsen på sånn LD? .. Jeg har ikke kunnet kontrollere drømmene mine da. . Noen som vet hva det er, hvis det ikke er LD?
Antall ord: 68
Steik vafler for samfunnet
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Nov 2006 19:28
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Forskjellen på LD og UKO er vanskelig å beskrive med ord og definisjoner, sånn som det er med mye annet. Disse opplevlese er for mange veldig like, men kan også varierer no ekstremt. Jeg tror vi mennesker forenkler mange av de inntrykkene vi får, fordi vi naturlig prøver å tilpasse disse opplevelsene til det vi allerede har opplevd gjennom livet og hverdagen vi befinner oss i. Nå vil ikke jeg starte no debatt, men forelskelse og kjærlighet, kan du definere disse opplevelsene/følelsene? De fleste ville definert det ulikt og med forskjellige nyanser. Kansje det er maaaange forskjellige type drømmer men at vi har en såpass snever kapasitet at vi ikke har kommet lenger enn å sette to definisjoner på di, og klarer ikke å bli enige om disse engang?
Antall ord: 133
"How do you achieve and maintain an enlightened sense of existence when you are surrounded by those whose consciousness is stuck in an inferior state?"
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |