Prøv om en bokhandel kan skaffe den, når du gir dem dette nr:Nymf_85 skrev:går d an å bestille den? finner den ikke =/
ISBN 82-509-2464-9
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Prøv om en bokhandel kan skaffe den, når du gir dem dette nr:Nymf_85 skrev:går d an å bestille den? finner den ikke =/
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
jeg gjorde det, men så den ikke der.. derfor sendte jeg dem en mail og spurteSol@ngelica skrev:Gå inn på bladkompaniet.no
Hide post links |
ville helst hatt den på norsk da:)anniren skrev:de har den i massevis i sverige
http://www.google.no/search?hl=no&q=VI+ ... PARE&meta=
Hide post links |
Det er artig å observere din måte å bevege deg på her inne, Sol@ngelica..Sol@ngelica skrev:Å ja det var bra, prøvde du å søke etter den ?
Hide post links |
ja, det var bare de andre bøkene hennes som var der =/ hvis jeg ikke overså den helt da..:OSol@ngelica skrev:Å ja det var bra, prøvde du å søke etter den ?
Hide post links |
Sol@ngelica skrev:Gå inn på bladkompaniet.no
Hide post links |
Hide post links |
Har du en link til meg til siden den ligger da?? siden jeg ikke så den...Sol@ngelica skrev:Når jeg leser nå om Margit Sandemo, så blir jeg så ivrig med å hjelpe jeg føler at jeg kan så mye om henne og har lest omtrent alt hun har skrevet og det som har blitt skrevet om henne.
Derfor så leste jeg ikke igjennom denne tråden. :mozilla_wink:
Jeg har mye jeg kan kalle unyttig kunskap, men når det er noen som vil vite mer om de emner jeg har lest mye om bir jeg overivrig.
Jeg var dessuten på bladkompaniets sider å så etter og jeg mener da bestemt at den boken var der. :mozilla_wink:
Hide post links |
Hide post links |