Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Når jeg leser nå om Margit Sandemo, så blir jeg så ivrig med å hjelpe jeg føler at jeg kan så mye om henne og har lest omtrent alt hun har skrevet og det som har blitt skrevet om henne.
Derfor så leste jeg ikke igjennom denne tråden. :mozilla_wink:
Jeg har mye jeg kan kalle unyttig kunskap, men når det er noen som vil vite mer om de emner jeg har lest mye om bir jeg overivrig.
Jeg var dessuten på bladkompaniets sider å så etter og jeg mener da bestemt at den boken var der. :mozilla_wink:
Sol@ngelica skrev:Når jeg leser nå om Margit Sandemo, så blir jeg så ivrig med å hjelpe jeg føler at jeg kan så mye om henne og har lest omtrent alt hun har skrevet og det som har blitt skrevet om henne.
Derfor så leste jeg ikke igjennom denne tråden. :mozilla_wink:
Jeg har mye jeg kan kalle unyttig kunskap, men når det er noen som vil vite mer om de emner jeg har lest mye om bir jeg overivrig.
Jeg var dessuten på bladkompaniets sider å så etter og jeg mener da bestemt at den boken var der. :mozilla_wink:
Har du en link til meg til siden den ligger da?? siden jeg ikke så den...
Beklager jeg har nå søkt og søkt igjen.
Finner den ikke noe sted, håper du får svar av bladkompaniet, men det gjør du sikkert.
(Jeg var ute etter Margit Sandemos beste føljetonger for en stund tilbake det var ikke å oppdrive noe sted, men nå har de heldigvis begynt å produsere de igjen.)
Men ta deg en tur innom brukt butikker også, det er meget mulig de kan ha noe der
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her