Dette har jeg og nemlig hørt Og jeg kan jo gi som et godt eks til de som har små barn her inne på paranrmal. Kan du huske hvor du bodde før? Hva gjorde du da? osv.. noen ganger kan de overaske deg så voldsomt at du kanskje detter ut av stolengreen eyes skrev:Jeg tror at barn er mer åpne for slike ting,fordi at de fremdeles "husker" den andre siden.De har ikke blitt fortalt at det de ser er tull, derfor stoler de på det i stedet for å legge det bort.
Da jeg var liten, spurte jeg mamman min om hun husket at vi lekte sammen da hun var liten.Da jeg ble eldre gjennom gikk vi en regresjon sammen, hvor det viste seg at den venninnen hun hadde da hun var liten var min sjel, de mistet kontakten da de ble eldre, og venninnen, meg, döde i en bil ulykke.
Jeg syns denne historien er ganske fasinerende....
Jeg har altid hatt en spesile drøm eller opplevelse som jeg kommer altid til å huske. Jeg har forklart moren min denne episoden flere ganger også i eldre alder. Hun blå nekter på at dette var sant.. men det jeg synes er så rart er at jeg husker episoden som det er i dag og det er i hvertfall sikkert at jeg drømte drømmen da jeg var veldig liten.