Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Mandi skrev:Hm.. Hva skjedde videre i går? Det høres litt merkelig ut hele greiene, men skal ikke si det ikke har skjedd. Har kanskje noe med måten du skriver på.
Skal heller ikke si at det ikke skjedde, men det hele virket litt for "villt" for meg også etterhvert..........
Men for all del, la oss høre resten! :mozilla_smile:
kanskje hvis det var noen andre enn meg, litt mer følsomme, ville kanskje sagt at DET var litt frekt. baksnakk meg så mye dere vil, jeg tok nært av det.
det skjedde faktisk. det endte med spysjuka, vondt i magen, og my mer.
Og jeg vil jo heller ikke kalle det baksnakking så lenge det er i DIN tråd som vi diskuterer dette
Jeg håper dere er fornød med dere selv.
Dere skulle jammen meg ønske å være borte fra skolen hele uka, sitte hjemme med krampe, og spy !?
Ok... Med de siste kommentarene der til Mandi og Christina forsvant troverdigheten din fullstendig! Du kan ikke forvente at alle på paranormal skal tro på absolutt alt du forteller om. Dette er et diskusjonsforum der alle kan si sin ærlige mening så lenge de følger reglene, og derfor må man tåle at andre er skeptisk til historiene man forteller.
Mandi og Christina sa i fra på en grei måte at de hadde litt problemer med å tro på historien din, helt uten noen spydige kommentarer, og det er verken frekt eller kan anses som baksnakking! Det at du reagerer som du gjør, gjør at du fremstår som temmelig useriøs...
Jeg opplevde noe rart som barn (har lagt inn historien i en tråd her på forumet), og den historien er det svært få av venner og bekjente som tror på. Selv om jeg skulle ønske flere trodde på meg, respekterer jeg likevel at det blir litt for drøyt for andre.
Hvis du forventer at andre skal være åpen for dine historier og opplevelser, må du også være åpen for andres ærlige innspill i trådene dine.
Antall ord: 362
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Mandi
Standard bruker
Startet: 02 Mar 2006 12:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: østfold
Innleggav Mandi »
Jepp! Der tror jeg faktisk vi fikk svaret på hvor sann historien i bunn og grunn er.
At du blir så defensiv sier vel det meste. Ikke moro å være syk, har hatt tre barn som har gjort det e uke nå, men det er vel søren ikke vår feil? Les innleggene du skrev om hendelsen en gang til så skjønner du kanskje hva vi mener.
Jeg må bare legge til at jeg.. ble faktisk veldig usikker på historien din jeg og etter at jeg sendte priv mld til deg.
Jeg skrev til deg at du burde få tak i en healer som kunne rense huset ditt, sånn at du slapp å være syk.
Å du svarte : jeg er Healer =P ellers takk ;]
Da skjønte ikke jeg helt , hva jeg har gått glipp av her da.. for om du er healer, .. hvorfor sitter du å skriver at han gjør deg syk ? hvorfor ikke bare rense huset ? i stede for å la han fortsette ??
Da er vi fler. Jeg ville ikke hatt en healer med det tempremanget til å helbrede meg :mozilla_surprised:
Men seriøst- Når vi skrev så saklige innlegg som vi gjorde så var det vel ingen grunn til å ta sånn på vei.
Mandi skrev:Da er vi fler. Jeg ville ikke hatt en healer med det tempremanget til å helbrede meg :mozilla_surprised:
Men seriøst- Når vi skrev så saklige innlegg som vi gjorde så var det vel ingen grunn til å ta sånn på vei.
hihi ja igrunn.. synes vel egentlig ikke at dere skrev noe så veldig farlig da.. hihi.. vi må jo få ha våres meninger.. jeg trodde faktisk litt på det jeg men.. men ble svært usikker..
iallfall etter priv mld.. mener at vist man er healer,. så lar en vel ikke bli syk, burde vel heller rense huset.. jeje.. men hva vet vel jeg.. hihi
Mandi skrev:Da er vi fler. Jeg ville ikke hatt en healer med det tempremanget til å helbrede meg :mozilla_surprised:
hihi ja igrunn.. synes vel egentlig ikke at dere skrev noe så veldig farlig da.. hihi.. vi må jo få ha våres meninger.. jeg trodde faktisk litt på det jeg men.. men ble svært usikker..
iallfall etter priv mld.. mener at vist man er healer,. så lar en vel ikke bli syk, burde vel heller rense huset.. jeje.. men hva vet vel jeg.. hihi
Hun sa at når en healer er syk, så er det ikke bare å rense huset.. når hun var tom for energi.. så var det vanskelig.. men hun begynte å komme seg da. å han forsvarn av seg selv..
Så da er vel det det..
Å jeg forsvinner.. jeg mister nettet i dag... så da er det bare biblioteket som har nett fremover.. så jeg titter innom i ny og ne =)
Kos dere alle sammen. åh Ghostlover, kansje du har opplevd noe.. men er bare du som vet sannheten likevel.
Maritha skrev:Hun sa at når en healer er syk, så er det ikke bare å rense huset.. når hun var tom for energi.. så var det vanskelig.. men hun begynte å komme seg da. å han forsvarn av seg selv..
Så da er vel det det..
Å jeg forsvinner.. jeg mister nettet i dag... så da er det bare biblioteket som har nett fremover.. så jeg titter innom i ny og ne =)
Kos dere alle sammen. åh Ghostlover, kansje du har opplevd noe.. men er bare du som vet sannheten likevel.
GOD HEEELG
mhm, ja jeg evt bare sannheten. som de andre tydligvis ikke tror på . .
go'hlg ;]
Mandi skrev:Jeg kan ikke si om jeg tror deg eller ikke. Syns bare du ble litt fort defensiv.
Hvis du hadde vært i mine sko, hadde du skrudd tiden tilbake for å endre det dere har sagt.
Jeg sitter her med magneter og hele meg, og har det jævlig. (unnskyld)
jeg sover usansynligmye, har magekramper, og er helt inntørka. jeg hadde blitt smitta av ei venninne av litt forkjølelse og litt 'sånn smårusk' som pappa sier det, så begynte jeg å komme meg vettu. så kam han fyrn, og alt ble fire ganger verre enn det var i starten.
Hvordan hadde dere følt dere hvis dere mistet energi, var slapp, kunne ikke være sammen med venner og mye mer, og itilleg; ha dere oppi trynet på meg!?
Vis litt medfølelse'a! Prøv å tenk dere hvordan jeg har det!
jeg spiser ærlig talt ingenting! og på en ussel uke har jeg gått ned 5 kg!
si hva dere vil, jeg bare ber dere om å ikke rakke ned på meg, og vri og vrenge på alt en stakkars meg sier.
Ghostlover skrev:Hvis du hadde vært i mine sko, hadde du skrudd tiden tilbake for å endre det dere har sagt.
Jeg sitter her med magneter og hele meg, og har det jævlig. (unnskyld)
jeg sover usansynligmye, har magekramper, og er helt inntørka. jeg hadde blitt smitta av ei venninne av litt forkjølelse og litt 'sånn smårusk' som pappa sier det, så begynte jeg å komme meg vettu. så kam han fyrn, og alt ble fire ganger verre enn det var i starten.
Hvordan hadde dere følt dere hvis dere mistet energi, var slapp, kunne ikke være sammen med venner og mye mer, og itilleg; ha dere oppi trynet på meg!?
"Oppi trynet på deg"? Ehm, det er vel strengt tatt du som har oppsøkt paranormal av egen fri vilje og utsatt deg selv for å få folk "oppi trynet på deg"...
Og forresten; når du selv valgte å ikke prøve å få denne energistjelende ånden ut var du strengt tatt selv med på å gjøre deg selv syk! Du fikk flere tips her i tråden som du valgte å ikke ta til etterretning, og du sa til Maritha at du var healer, så jeg fatter ikke hvorfor du lot ånden være hos deg og snylte på energien din... Når du blir så syk og svarer på et råd om å komme deg bort med følgende kommentar "løpe fra en sånn event? skjer ike", mister du temmelig mye troverdighet og sympati...
Vis litt medfølelse'a! Prøv å tenk dere hvordan jeg har det!
jeg spiser ærlig talt ingenting! og på en ussel uke har jeg gått ned 5 kg!
Medfølelse? Som man sår høster man... Hvis du viser medfølelse og respekt for andre får du det også igjen...
si hva dere vil, jeg bare ber dere om å ikke rakke ned på meg, og vri og vrenge på alt en stakkars meg sier.
Hva er det som har blitt vridd og vrengt på? Kan du vise til et eksempel?
Antall ord: 346
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap