Ok... Med de siste kommentarene der til Mandi og Christina forsvant troverdigheten din fullstendig! Du kan ikke forvente at alle på paranormal skal tro på absolutt alt du forteller om. Dette er et diskusjonsforum der alle kan si sin ærlige mening så lenge de følger reglene, og derfor må man tåle at andre er skeptisk til historiene man forteller.Ghostlover skrev:Jeg håper dere er fornød med dere selv.Mandi skrev:Og jeg vil jo heller ikke kalle det baksnakking så lenge det er i DIN tråd som vi diskuterer detteGhostlover skrev:Christina skrev:Skal heller ikke si at det ikke skjedde, men det hele virket litt for "villt" for meg også etterhvert..........Mandi skrev:Hm.. Hva skjedde videre i går? Det høres litt merkelig ut hele greiene, men skal ikke si det ikke har skjedd. Har kanskje noe med måten du skriver på.
Men for all del, la oss høre resten! :mozilla_smile:
kanskje hvis det var noen andre enn meg, litt mer følsomme, ville kanskje sagt at DET var litt frekt. baksnakk meg så mye dere vil, jeg tok nært av det.
det skjedde faktisk. det endte med spysjuka, vondt i magen, og my mer.
Dere skulle jammen meg ønske å være borte fra skolen hele uka, sitte hjemme med krampe, og spy !?
Mandi og Christina sa i fra på en grei måte at de hadde litt problemer med å tro på historien din, helt uten noen spydige kommentarer, og det er verken frekt eller kan anses som baksnakking! Det at du reagerer som du gjør, gjør at du fremstår som temmelig useriøs...
Jeg opplevde noe rart som barn (har lagt inn historien i en tråd her på forumet), og den historien er det svært få av venner og bekjente som tror på. Selv om jeg skulle ønske flere trodde på meg, respekterer jeg likevel at det blir litt for drøyt for andre.
Hvis du forventer at andre skal være åpen for dine historier og opplevelser, må du også være åpen for andres ærlige innspill i trådene dine.