:mozilla_smile: Det var bra, linken er borte!
Forresten så kan det godt være en ånd du har sett, men det å kombinere utforskningen av det åndelige/åndeverdenen med stoff er ikke så lurt. Dette vet du jo sikkert. Det er veldig lett å bli utolmodig når man utvikler seg og som oftest er det så subtilt det som skjer. Å bruke stoff vil bare gjøre folk mer sårbare slik at det naturlige åndelige "immunforsvar" blir så svakt at det blir vanskelig å kunne lukke seg. For man skal IKKE ha kontakt hele tiden. Det er faktisk du som skal ha kontrollen, og det viser du jo både ved å ikke bruke stoff lengre og ved å fjerne linken.
Neste gang du ser noen, be de om å gå. Det har du rett til, det er jo ditt bosted.
Vennlig hilsen Elia.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Jeg tror jeg så et gjenferd
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Jan 2007 08:39
- 17
Elia sa:
Ikke i profilen nei. Jeg måtte jo sjekke. Så; ser jeg en underliggende agenda her? tor86 har i alle fall vist hva han står for.Det var bra, linken er borte!
Antall ord: 35
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Jan 2007 08:39
- 17
Ja da må jeg si meg enig . Sjekket ikke der.Aron skrev:Elia sa:Ikke i profilen nei. Jeg måtte jo sjekke. Så; ser jeg en underliggende agenda her? tor86 har i alle fall vist hva han står for.Det var bra, linken er borte!
Antall ord: 47
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Okt 2006 10:12
- 18
- Blitt takket: 3 ganger
Teit at dere begynner å snakke om dop i stedet for hva han faktisk skrev om!
Jeg tror han snakker sant og jeg har selv opplevd noe lignende, såg en hvit tåkeaktig skikkelse som var formet som et menneske. Men fant vist ikke igjen tråden jeg lagde om det, ser ut til at den ikke finnes lengre... :mozilla_surprised:
Jeg tror han snakker sant og jeg har selv opplevd noe lignende, såg en hvit tåkeaktig skikkelse som var formet som et menneske. Men fant vist ikke igjen tråden jeg lagde om det, ser ut til at den ikke finnes lengre... :mozilla_surprised:
Antall ord: 61
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Jan 2007 22:38
- 17
Man hallusinerer ikke av weed da karer..
Men, det var nok litt creepy ja!
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
Kunne ikke vært mer enigLilja skrev:Kunne ikke vært mer enigelia skrev:Bare det å legge en slik link i signaturen betyr jo at du ønsker at andre vil gå inn der. Jeg synes du burde ta ansvar å fjerne den. Det er nemlig veldig mange mindreårige her inne helt ned til under 13 år. Synes det er usmaklig, nesten som rekruttering. Mye som er spennende for de unge.
Elia.
Antall ord: 73
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
erfaring hører eg?OoM skrev:Man hallusinerer ikke av weed da karer..
Antall ord: 20
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Des 2004 21:29
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Det er faktisk fullt mulig det. Spesielt hasj, ettersom det ofte er penslet med både lsd og heroin, noe man ikke vet på forhånd. Da kan virkningen være en ganske så annen enn om det bare hadde vært hasj.OoM skrev:Man hallusinerer ikke av weed da karer..
Antall ord: 59
Ain't that the way it goes
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
vel vel... så rus åpner noen kanaler...? men har dere tenkt på at de lukker andre kanaler?
og er man på søken.. vil denne aldri føre hen før man er helhetlig og ren.. da er det søken på sidelinja vel? man trenger de kanaler man blir født med uten rus.. for å utvikle seg og nå på mest ærlig og redelig vis.. og er det så ille.. å måtte jobbe ekstra for å åpne de kanaler man trenger og ikke jukse med rus?
for meg holder det å se folk som "bare" bruker hasj i mer eller mindre grad å få lyst til å holde meg unna... det oppstår en del fellestrekk man ikke vil ha... og en del man ikke vil miste om man er rusfri... og da snakker jeg ikke om å ta en øl... da snakker jeg om å ta eks antall øl med en agenda utover det å syns det smaker godt, det samme med å ta en joint... en joint har langt kraftigere virkning på kort tid enn en øl.. veldig mange... ønsker noe mer eller søker en tilstand med rus av ulike typer... og klarer det ikke uten rusen.. og egentlig har de alle verktøy de trenger for å oppnå dette uten rus.. Amen..
Og jeg blir skremt over at.. rus blir kombinert med eks antall daglige gjøremål der det er et krav at man er klar i huet.. som kjøring... jeg vet om en del.. jeg aldri i verden kommer til å sitte på med i bil :mozilla_surprised:
jeg vet også om en del.. som forteller om opplevelser og jeg klarer ikke å finne de troverdig fordi de for gode kompiser med rus av ymse slag... og du vet de er venner pga ulike signaler de gir iforhold til rus.. som her en www adresse til promotering av en type rus som er forbud ved norsk lov.. av gode grunner.
og er man på søken.. vil denne aldri føre hen før man er helhetlig og ren.. da er det søken på sidelinja vel? man trenger de kanaler man blir født med uten rus.. for å utvikle seg og nå på mest ærlig og redelig vis.. og er det så ille.. å måtte jobbe ekstra for å åpne de kanaler man trenger og ikke jukse med rus?
for meg holder det å se folk som "bare" bruker hasj i mer eller mindre grad å få lyst til å holde meg unna... det oppstår en del fellestrekk man ikke vil ha... og en del man ikke vil miste om man er rusfri... og da snakker jeg ikke om å ta en øl... da snakker jeg om å ta eks antall øl med en agenda utover det å syns det smaker godt, det samme med å ta en joint... en joint har langt kraftigere virkning på kort tid enn en øl.. veldig mange... ønsker noe mer eller søker en tilstand med rus av ulike typer... og klarer det ikke uten rusen.. og egentlig har de alle verktøy de trenger for å oppnå dette uten rus.. Amen..
Og jeg blir skremt over at.. rus blir kombinert med eks antall daglige gjøremål der det er et krav at man er klar i huet.. som kjøring... jeg vet om en del.. jeg aldri i verden kommer til å sitte på med i bil :mozilla_surprised:
jeg vet også om en del.. som forteller om opplevelser og jeg klarer ikke å finne de troverdig fordi de for gode kompiser med rus av ymse slag... og du vet de er venner pga ulike signaler de gir iforhold til rus.. som her en www adresse til promotering av en type rus som er forbud ved norsk lov.. av gode grunner.
Antall ord: 317
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Sep 2006 17:18
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Smurfeland?
Re: Jeg tror jeg så et gjenferd
kan være bare hjernen som fucker med deg,uansett hasj eller ikketor86 skrev:Jeg tror jeg så et gjenferd en natt for et par dager siden... Jeg lå i sengen og tittet opp mot døra til rommet mitt. Plutselig, i litt under et sekund eller no så jeg en hvit skygge eller energi som lignet på et gjenferd, omtrent 1,70 1,80... Det så ut som jeg så det/den fra siden...Jeg ble ikke redd eller noenting, bare veldig overrasket
Noen som har noen meninger om dette? Noen som har opplevd det samme?
Antall ord: 98
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jan 2006 06:28
- 18
- Lokalisering: Drammen
Jeg har også vært borti det der. Med alkohol vel å merke. Hadde en fest i Danmark for noen år siden i et hus vi leide, og i dette huset var det orb'er på nesten hvert eneste bilde (Jeg veit nesten 100% sikkert at det var en ekte orb, for jeg sendte inn bildet til en ekspert i USA for å dobbeltsjekke.). Vi stod ute, og bestekompisen min kom mot meg. Da han nærma seg, og begynnte å snakke, forandra stemmen seg helt, og fikk et merkelig mørkt skjær over ansiktet. Det var skikkelig ekkelt! Vi som stod der, blei skikkelig skremt, og da han kom til seg selv etter ett par sekunder, huska han ikke noen ting av hva som skjedde eller hva han hadde sagt. Så denne påstanden støtter jeg meg til.child_in_time skrev:så vidt jeg vet så er en mer nær det ånderlige når en er rusa( ikke at jeg sir du er eller var.. ) men har selv hatt oppleveleser med rus og det paranormale som ikke kan forklares. både på øl å hasj
Antall ord: 186
Quantumphysics holds the key to the truth.
NGH http://www.ghosthunters.no
NGH http://www.ghosthunters.no
Hide post links |