Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Jeg tror jeg så et gjenferd
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Apr 2006 16:27
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Østfold
- Har takket: 1 gang
Jeg tror jeg så et gjenferd
Jeg tror jeg så et gjenferd en natt for et par dager siden... Jeg lå i sengen og tittet opp mot døra til rommet mitt. Plutselig, i litt under et sekund eller no så jeg en hvit skygge eller energi som lignet på et gjenferd, omtrent 1,70 1,80... Det så ut som jeg så det/den fra siden...Jeg ble ikke redd eller noenting, bare veldig overrasket
Noen som har noen meninger om dette? Noen som har opplevd det samme?
Noen som har noen meninger om dette? Noen som har opplevd det samme?
Antall ord: 83
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Mai 2006 08:04
- 18
Med den linken i signaturen kan jeg iallefall ikke tro du snakker sant! Beklager, måtte bare...
Antall ord: 17
'Cause you start out stealing songs and then you're robbing liquor stores. And sellin' crack and runnin' over school kids with your car. - Albert Yankovic
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Selv med den signaturen har jeg ikke noen grunn til å lyve... Jeg er veldig spirituell og driver ikke no særlig med weed lenger uansett...
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Des 2006 20:04
- 17
- Blitt takket: 1 gang
Øøøøh...støtter meg til det Treo sier... Visste ikke engang hva weed var for noe, før jeg sjekket ut linken. Kunne ha vært mindre objektiv enn det Treo var, men velger heller å:
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Vel, hvis ingen tror på meg kan jeg liksågodt slette hele innlegget. Trodde dette var et forum for paranormale ting... Virker som dere hater røykere og tror at vi ikke har noen troverdighet i det hele tatt.. Skjønner godt at dere kanskje er skeptiske, men å ikke vise innlegget troverdighet pga. signaturen er for meg ganske merkelig...
Og til dere andre, har noen av dere hatt lignende opplevelser? Sett hvite avlange skikkelser eller noe lignende, som ikke er av denne verden.. Forresten så tror jeg at jeg har sjelesyn, så kanskje det forklarer det hele...
Og til dere andre, har noen av dere hatt lignende opplevelser? Sett hvite avlange skikkelser eller noe lignende, som ikke er av denne verden.. Forresten så tror jeg at jeg har sjelesyn, så kanskje det forklarer det hele...
Antall ord: 97
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 17
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
kun et spørsmål....: var du høy når du så dette gjenferdet?:) kunne jo ha vært en halusinasjon vet du...
men ikke veit jeg, kan d for all del være sant det du sier, da er det jo kjempespennende:D
men ikke veit jeg, kan d for all del være sant det du sier, da er det jo kjempespennende:D
Antall ord: 45
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Mai 2006 08:04
- 18
Innlegget mitt var mest ment på spøk pga den siste tids diskusjon om brukere på para ruser seg. Men det var litt alvor i det også, for det at du ruser deg gjør deg faktisk litt mindre troverdig.
Antall ord: 40
'Cause you start out stealing songs and then you're robbing liquor stores. And sellin' crack and runnin' over school kids with your car. - Albert Yankovic
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Des 2006 00:01
- 17
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: troms
så vidt jeg vet så er en mer nær det ånderlige når en er rusa( ikke at jeg sir du er eller var.. ) men har selv hatt oppleveleser med rus og det paranormale som ikke kan forklares. både på øl å hasj
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Nei, jeg var ikke høy eller "fjern" når dette skjedde.. Det skjedde for et par dager siden, og jeg røyker nesten ikke lenger uansett...kun et spørsmål....: var du høy når du så dette gjenferdet? kunne jo ha vært en halusinasjon vet du...
Og det en annen sier om at du kan være mer mottakelig for paranormale fenomen på stoff, tror jeg faktisk litt på... Før når jeg har røyket har jeg merka at jeg blir mer sensitiv og åpen for ting. Kanskje skjerpede sanser eller no...
Forresten, er det noen andre her som tror de har sjelesyn? Eller noen her som har oppnådd nirvana?
Antall ord: 118
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Okt 2005 16:49
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Først en kommentar vedrørende hasjrøyking og paranormale opplevelser: Det er forskjell på å faktisk BLI mer åpen og sensitiv for ting enn å TRO man blir det.
Over til det du først spurte om, jeg har opplevd noe lignende og tror nok du så et gjenferd.
Over til det du først spurte om, jeg har opplevd noe lignende og tror nok du så et gjenferd.
Antall ord: 48
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
jo,men så vet jeg at jeg ble åpen:) forskjell på det å tru at man blir detSatsuki skrev:Først en kommentar vedrørende hasjrøyking og paranormale opplevelser: Det er forskjell på å faktisk BLI mer åpen og sensitiv for ting enn å TRO man blir det.
Antall ord: 67
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
oh.må vel føye til at jeg faktisk er imot bruk av sånne ting
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Jan 2007 08:39
- 17
Bare det å legge en slik link i signaturen betyr jo at du ønsker at andre vil gå inn der. Jeg synes du burde ta ansvar å fjerne den. Det er nemlig veldig mange mindreårige her inne helt ned til under 13 år. Synes det er usmaklig, nesten som rekruttering. Mye som er spennende for de unge.
Elia.
Elia.
Antall ord: 57
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Kunne ikke vært mer enigelia skrev:Bare det å legge en slik link i signaturen betyr jo at du ønsker at andre vil gå inn der. Jeg synes du burde ta ansvar å fjerne den. Det er nemlig veldig mange mindreårige her inne helt ned til under 13 år. Synes det er usmaklig, nesten som rekruttering. Mye som er spennende for de unge.
Elia.
Antall ord: 65
Hide post links |