Drusilla skrev:BA skrev:Dark Lord skrev:men de fleste av dem blir faktisk laget om natten, og viss noen menesker skulle gjjort det så vet ikkje eg vordan :S mange av dem ville jo tatt dager og laget.
Og mange har sikkert tatt dager å lage også.
Ikke undervurder hva man kan få til som et lag heller. Det utrolig mye en liten gruppe mennesker kan gjøre på kort tid.
Enten er du ute etter å provosere ( hvilket du også greier ) eller så ser du ikke selv hvor banale motagumentene dine er. Hvis du seriøst mener at en gruppe mennesker kan greie å lage de største og mest innviklede mønstrene vi så på dokumentaren i går så syns jeg du bør komme med en ide om hvordan du mener de skal ha greid det.
Videre kan du jo forklare følgende faktum :
-> De kornaksene som er bøyd er blitt strukket i leddene. dette kan bare gjøres ved å utsette aksene for kort- intens varme. I sirklene laget av mennesker er aksene brukket i leddene.
Noe av det de viste på TV har jeg sett på helt vanlig korn også. Annet kan være fusket med. Vi vet jo at mange fusker i UFO- og kornsirkelmiljøet.
-> hvordan det kan ha seg at flere av sirklene inneholder matematiske og geometriske formler som ingen hadde greid å løse før. Bl.a. den hvor en sirkel er laget over et kvadrat og hvor volumet av de to er lik.
Selvfølgelig har noen klart å lage slike figurer før. Det er bare ikke gjort med passer og linjal. Det er ikke sikkert de brukte bare passer og linjal for å lage disse kornsirklene heller.
-> hvordan store sirkler er blitt til innenfor en time ( rapportert av piloter )
Har de det? Det jeg så var en som sa at de hadde flydd forbi stedet, og ikke lagt merke til kornsirkelen, så kom de tilbake og oppdaget sirkelen da. De mente den må ha blitt laget i mellomtiden, mens jeg ikke kan utelukke at de har oversett figuren første gangen.
-> hvordan flere av dem er laget i en skala hvor avstandene tilsvarer avstander mellom jorden, månen og solsystemet
Hvorfor kan ikke mennesker skalere slikt?
-> hvordan de siste innholder to tall som allerede er omtalt innen matematikken og fysikken som grunntall i mye av det som eksisterer rundt oss. 1x2x3x4x5x6x7 = 5040 og 8x9x10x11 = 7920. I den største er disse sirklene opptrer det samme tallmønsteret med bare med den forskjellen at de opptrer som 504,0 og 792,0. Hvis disse legges sammen får du 1296 som igjen tilsvarer 6x6x6x6. Når ekspertene dekodet disse gjennom gresk alfabet fikk de følgende " Gudinnen over all skapelse "
Dette står det en del om
her. Der kan vi også lese at
jordens diameter er
7920 milesog summen av månens og jordens diameter er 5040
miles. Noe som tilsier at månens diameter er 2880 miles, eller 4635 km. Månens diameter er
3476 km. Dermed er faller hele denne argumentasjonen i grus. Hva "eksperter" kan få til ved sine analyser av tall er ubegrenset, men kombinasjonene ved 504(0) og 792(0) var morsomme.
Er de ikke dyktige de som lager kornsirklene?
Man kan jo mene det man vil om dette men hvordan forklarer du at mennesker skal ha kunnet lage dette,- og tror du virkelig at en slik symbolikk kan oppstå på slump ?
Noe av denne symbolikken oppstår fordi det er lovmessig, annet på slump. På skolen syntes jeg det var morsomt å lage blomster med passeren min. Jeg hadde ingen anelse om pi den gangen, men likevel var dette en viktig del av blomstene mine.
Hver gang du tegner et kvadrat eller en sirkel benytter du deg av grunnleggende geometriske formler. Kornsirkelforskerne kan legge mye mer i disse tallene enn du hadde tenkt selv.