Skal den mørke stemmen bare plutselig ramse opp alle navnene? Line, håvard, matias, thomas, tomas, bert, lena, lene, helmer, ole, per, pål og espen.Vermilion Oriol skrev:TheTech skrev:Jeg og noen venner holdt på med spiritisme. Vi synes det var veldig morrsomt, men med ett hørte vi kraftige skritt nede i kjelleren. Vi hørte noen ropte Line (navnet fant jeg opp nå, husker ikke ekte navnet) En av de som satt rundt oss het Line. Vi kunne ikke stoppe henne, hun gikk ned og pang. Vi så ned, der lå hun. Hun kunne verken snakke eller røre seg.Vermilion Oriol skrev:TheTech skrev:Å gå over "den andre siden" er farlig. Tro meg, folk har blitt lam.
Hehe....du burde formulere det litt bedre. Å gå over...gjør du når du dør-
Og jeg har drevet med litt spiritisme en del.....jeg er nå ikke lam.....etter hva jeg vet.
Sikkert ikke p.g.a. spiritismen. Og nå skal jeg fortelle deg noe merkelig......har hørt av noen som kjenner noen....som opplevde akkurat det samme....og det sier meg kun at det er bare røverhistorie. Du kan ikke si at man blir lam av det. Hvorfor ble ingen andre det???
Hadde ikke det vært litt rart? Hvis du ha sett A haunted hell house. Så ser du at faren i huset kom aldri tilbake. Han forsvant.
1. Han ble sintere og sintere for vær dag som gikk
2. Han begynnte å spille orgel
3. Orgel musikken ble bare mer og mer demonisk for vær dag som gikk
4. Familien hadde fått nok, de skulle reise til noen andre.
5. Faren skulle komme dagen etter, men han kom aldri. Han hadde forsvunnet sporløst.