Xirque Zdataan skrev:Mange gode poeng, og jeg har ingen problemer med å forså hva du hva du mener, men det er andre ting som spiller inn på hvor store problemer man får med demoner av forekjellige type (disse svartkappene er høyst sansynlig demoner eller aller helst falne engler eller onde vampyr ånder). jeg vet ikke på hvilket felt du jobber, men enkelte har lettere for å få problemer/erfaring med demoner enn andre:
Jeg er healer og energimagiker/manipulator, og min "kundekrets" består primært av personer med plager som legene ikke finner forklaring på, og som får beskjed av leger om at det er psykisk. La meg understreke at disse ikke vet noe om klebeånder og demoner. lang mindre tror på dem, og på den måten ikke kan ha tiltrukket seg dem pga frykt.
Jeg er i kontakt med slike vesener daglig og har heller ikke frykt for dem, men når du jobber på denne måten, så skaper du deg fiender fra den andre siden. er du så "heldig" å få herskere på nakken så har du det gående, også forde at om du "elsker " *en* til "døde", så blir bare neste"mann" sent på deg, dette uansett om du frykter dem eller ikke.
Jeg kjenner klarsynte som til tider sliter med demoner, dette er ofte veldig sterke klarsynte som. av og til får problem med feilinformasjon. når infoen plutselig må sorteres, sliter dette. det er det som er grunnen til at selv "feilfrie" klarsynte tar feil.
Personer som ikke har en menneske ånd (stjernebarn) er mere utsatt enn mennesker, dette forde de er en trussel overfor "kjelleren": De er viktige brikker i krigen som pågår/har pågått astralt en god stund nå.
Medium har generelt mindre kontakt med Demoner, og overlater ofte den jobben til utdrivere, på den annen side er uerfarne medium lettere å besette da en fort kan glemme å sette opp forsvar mot slike, eller tror at ånden er av ett menneske.
Viser til overstående "hjemsøkt:A haunted House"
En Herskerdemon hadde slaveholdt 3 avdøde ånder i ett hus, de som flyttet inn i huset ble terrorisert av denne demonen; det startet faktisk med fysisk terror.,såkalt Poltergeist. Ingen av disse trodde på slike ting i utgangspkt.
Først av alt: Det finnes ingen
ren ondskap. Det finnes ikke et
absolutt mørke, kun uopplyste områder. Og vi tiltrekker oss kun negative energier dersom vi selv har tanker eller meninger av negativ energi.
Grunnen til at lysarbeidere møter på slike energier er fordi vi skal erfare hvordan de endrer seg etter vår egen tanke og forståelse rundt dette, og hvordan vi på en enkel måte unngår dette ved å ikke ha frykt/hat/irritasjon og ved å kun utstråle gode energier. Da hever vi vibrasjonsnivået over slike energier slik at de aldri kan bli en del av vår virkelighet.
Det er ikke negativiteten vi møter på som hindrer oss i livet, det er den vi har i oss selv. All negativitet vi møter på kan kun påvirke oss dersom vi ikke har en indre visshet om at vi er sterkere, og om at vi selv er fri fra negativitet. Vet vi dette, så er vi på et helt annet bevissthetsplan enn slik negativitet, da er ikke dette lenger vår virkelighet og da vil det heller ikke være nødvendig for oss å møte på dette fordi vi har allerede endret vår bevissthet til ikke å gjelde for denne type negativitet.
Og det er jo dette som er hele den såkalte
oppstigningen som vi alle går gjennom nå frem mot den nye tiden som kommer etter 2012. Vi hever bevissthetsnivået ved å kvitte oss med negativiteten i oss (frykt, hat, misunnelse, egoisme osv.).
Det er tankene dine som maner frem disse vesnene i livet ditt, ikke nødvendigvis frykt. Alt begynner med en tanke, slik skaper du virkelighet. For å unngå å møte på negative energier så må man ikke være motstander av dem, og heller ikke av den negativiteten man har inne i seg. Man trenger å finne sine verste sider, og ta disse frem. Ikke for å være til bry for noen, men for å vite at man er en del av dette. Man må tilgi seg selv for det man har i seg av negative energier, for dette er helt naturlig og ingenting å være lei for. Man trenger å møte de energiene som man selv har, ikke hindre dem i å nå frem og tenke på de som noe ondt. De må erkjennes, men selvfølgelig uten å være til bry for andre.
Dette må komme frem før man kan gi slipp på negative energier som man omgir seg med, og ikke møter med kjærlighet og omtanke - slik man også trenger å gjøre med sine
egne negative energier.
Det man møter på av negative energier er ikke noe mer ondt enn det negative man har inne i seg, som frykt eller hat. Og dette må man gi slipp på for å ikke møte på negativitet utenfra.