Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder1.Juledag skjedde det jeg var mest redd for..

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Nov 2006 12:34
18
Kjønn (valgfri): Andrgyn
Lokalisering: Hades
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Xirque Z'dataan »

Maritha skrev:
Xirque Zdataan skrev:
Maritha skrev:
Drusilla skrev:Maritha, det du fortalte var spennende og jeg skjønner at det var en stor opplevelse for deg. Du bør dra tilbake og se om du kanskje kan hjelpe denne mannen over. MEN det var ikke så lett å forstå hva du egentlig mente i det første innlegget ditt. Du skriver slik du snakker og da blir det mange underlige setninger og ikke alltid like lett å følge. Ikke noe kritikk !, det blir lett sånn for alle, når man skal skrive og er ivrig og oppglødd.
Jeg tror kanskje du er litt for nærtagende. Kan ikke se at du har fått så mye kritikk jeg. Bare respons og det må man tåle her inne selv om ikke all responsen går hånd i hånd med egne meninger og oppfatninger.
Det er jo slike tilbakemeldinger som får oss videre ikke sant ?
Hei takk for innlegget ditt =) nei kan ikke si at jeg er nærtagende. men noen ganger blir man litt oppgitt.. men går over like fort som det kom. =)

Du vet, vi opplever ting forskjellig. ingen av oss er like. =)

Ja.. kansje jeg skriver sånn jeg snakker, men da jeg skrev innlegget skrev jeg det første som kom inn i hode mitt etter hva som hadde skjedd der opp da. men hvist noen føler det sånn at jeg skriver sånn jeg snakker. så kan det nok kansje ja , bli vanskelig å følge med..

=))
du vet at vii nnerst inne prøver å hjelpe håper jeg, og jeg hadde ingen planer om å skremme, bare gi en forklaring, og gi deg vilje til å ville dette.
Hei ja kjære deg =) jeg tar i mot alt med åpent hjerte =) å ja jeg vet dere vil hjelpe =)

Noe jeg faktisk synes er veldig koselig, å jeg synes det er bra at dere deler erfaringer med meg =)

Jeg har vært mot tagelig i mange år. men da jeg var yngre, stengte jeg meg litt for det, men nå på bursdagen min i fjor fikk jeg en underlig beskjed av min mor. å så sa det bare pang. å nå går det ikke å lukke seg lenger,. for nå bare skjer det uannsett. så jeg tror at dette er min mening med livet. å da må man ta vare på det , å bruke fornuft =)

* men skriver til dere alle sammen , tusen takk for alle innlegg , jammen meg blitt ennå mer klok nå enn det jeg var gitt * =))

er du født med en evne så skal du bruke den, du gisikerer å bli sprø om du ikke gjør det.
Lykke til :D
Antall ord: 445
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Maritha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Sep 2006 14:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hedmark

Innlegg av Maritha »

Xirque Zdataan skrev:

er du født med en evne så skal du bruke den, du gisikerer å bli sprø om du ikke gjør det.
Lykke til :D

Hihi, .. ja jeg regner med det.. så laaaaaaaaaaaa det komme =) takk. å lykke til med deg og =)
Antall ord: 43
Smerte er bare feighet som forlater kroppen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
.::Adina::.
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Nov 2005 14:46
19
Lokalisering: Akershus

Innlegg av .::Adina::. »

Skjønner kjempegodt at du blei irritert over de første innlegga der!
Når man medeler noe for andre er man som regel gla og spent på svara, og når det høljer inn dritt om skrive feil og bedrevitende meldinger... Det er IRRITERENDE!!! :mozilla_yell:

Uansett; Så spennende det må ha vært!!! :)
Antall ord: 54
I wish my grass was emo, so it could cut itself!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Maritha
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Maritha »

.Adina::. skrev:Skjønner kjempegodt at du blei irritert over de første innlegga der!
Når man medeler noe for andre er man som regel gla og spent på svara, og når det høljer inn dritt om skrive feil og bedrevitende meldinger... Det er IRRITERENDE!!! :mozilla_yell:

Uansett; Så spennende det må ha vært!!! :)
Hei og takk for mld =)

koselig =)
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Drusilla
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Okt 2006 00:00
18
Lokalisering: Akershus

Innlegg av Drusilla »

Det må være kjempespennende å ha slike evner som du tydeligvis har ! Du må fortelle hvordan det går neste gang du drar til huset
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Maritha
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Maritha »

Drusilla skrev:Det må være kjempespennende å ha slike evner som du tydeligvis har ! Du må fortelle hvordan det går neste gang du drar til huset
Det skal jeg gjøre =)
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Xirque Zdataan skrev:Mange gode poeng, og jeg har ingen problemer med å forså hva du hva du mener, men det er andre ting som spiller inn på hvor store problemer man får med demoner av forekjellige type (disse svartkappene er høyst sansynlig demoner eller aller helst falne engler eller onde vampyr ånder). jeg vet ikke på hvilket felt du jobber, men enkelte har lettere for å få problemer/erfaring med demoner enn andre:
Jeg er healer og energimagiker/manipulator, og min "kundekrets" består primært av personer med plager som legene ikke finner forklaring på, og som får beskjed av leger om at det er psykisk. La meg understreke at disse ikke vet noe om klebeånder og demoner. lang mindre tror på dem, og på den måten ikke kan ha tiltrukket seg dem pga frykt.
Jeg er i kontakt med slike vesener daglig og har heller ikke frykt for dem, men når du jobber på denne måten, så skaper du deg fiender fra den andre siden. er du så "heldig" å få herskere på nakken så har du det gående, også forde at om du "elsker " *en* til "døde", så blir bare neste"mann" sent på deg, dette uansett om du frykter dem eller ikke.
Jeg kjenner klarsynte som til tider sliter med demoner, dette er ofte veldig sterke klarsynte som. av og til får problem med feilinformasjon. når infoen plutselig må sorteres, sliter dette. det er det som er grunnen til at selv "feilfrie" klarsynte tar feil.
Personer som ikke har en menneske ånd (stjernebarn) er mere utsatt enn mennesker, dette forde de er en trussel overfor "kjelleren": De er viktige brikker i krigen som pågår/har pågått astralt en god stund nå.
Medium har generelt mindre kontakt med Demoner, og overlater ofte den jobben til utdrivere, på den annen side er uerfarne medium lettere å besette da en fort kan glemme å sette opp forsvar mot slike, eller tror at ånden er av ett menneske.

Viser til overstående "hjemsøkt:A haunted House"

En Herskerdemon hadde slaveholdt 3 avdøde ånder i ett hus, de som flyttet inn i huset ble terrorisert av denne demonen; det startet faktisk med fysisk terror.,såkalt Poltergeist. Ingen av disse trodde på slike ting i utgangspkt.
Først av alt: Det finnes ingen ren ondskap. Det finnes ikke et absolutt mørke, kun uopplyste områder. Og vi tiltrekker oss kun negative energier dersom vi selv har tanker eller meninger av negativ energi.

Grunnen til at lysarbeidere møter på slike energier er fordi vi skal erfare hvordan de endrer seg etter vår egen tanke og forståelse rundt dette, og hvordan vi på en enkel måte unngår dette ved å ikke ha frykt/hat/irritasjon og ved å kun utstråle gode energier. Da hever vi vibrasjonsnivået over slike energier slik at de aldri kan bli en del av vår virkelighet.

Det er ikke negativiteten vi møter på som hindrer oss i livet, det er den vi har i oss selv. All negativitet vi møter på kan kun påvirke oss dersom vi ikke har en indre visshet om at vi er sterkere, og om at vi selv er fri fra negativitet. Vet vi dette, så er vi på et helt annet bevissthetsplan enn slik negativitet, da er ikke dette lenger vår virkelighet og da vil det heller ikke være nødvendig for oss å møte på dette fordi vi har allerede endret vår bevissthet til ikke å gjelde for denne type negativitet.

Og det er jo dette som er hele den såkalte oppstigningen som vi alle går gjennom nå frem mot den nye tiden som kommer etter 2012. Vi hever bevissthetsnivået ved å kvitte oss med negativiteten i oss (frykt, hat, misunnelse, egoisme osv.).

Det er tankene dine som maner frem disse vesnene i livet ditt, ikke nødvendigvis frykt. Alt begynner med en tanke, slik skaper du virkelighet. For å unngå å møte på negative energier så må man ikke være motstander av dem, og heller ikke av den negativiteten man har inne i seg. Man trenger å finne sine verste sider, og ta disse frem. Ikke for å være til bry for noen, men for å vite at man er en del av dette. Man må tilgi seg selv for det man har i seg av negative energier, for dette er helt naturlig og ingenting å være lei for. Man trenger å møte de energiene som man selv har, ikke hindre dem i å nå frem og tenke på de som noe ondt. De må erkjennes, men selvfølgelig uten å være til bry for andre.

Dette må komme frem før man kan gi slipp på negative energier som man omgir seg med, og ikke møter med kjærlighet og omtanke - slik man også trenger å gjøre med sine egne negative energier.

Det man møter på av negative energier er ikke noe mer ondt enn det negative man har inne i seg, som frykt eller hat. Og dette må man gi slipp på for å ikke møte på negativitet utenfra.
Antall ord: 865

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Maritha
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Maritha »

Søren asså.. Gaute jeg tror du er en veldig, veldig klok mann =)

Jeg blir så mye sikkrere på meg selv av å lese dine innlegg.. kjære deg, du er bare best =)
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Takk, det var hyggelig :oops: Fint å høre at det hjelper deg :)
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Maritha
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Maritha »

:mozilla_laughing:
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links