Don't sweat the small stuff.
Fåglarne vet hvorfor dette innlegget ble gjentatt. Men det er det som har skjedd nå. Derfor har jeg vært inne og slettet dette gjentatte innlegget.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Har det vært mennesker på månen?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Hehe, der ble jeg lurt. Jeg satt og planla et innlegg for å debunke disse påstandene. Det som er sprøtt er at mange av disse argumentene faktisk brukes av månelandingsbenekterne. Det falske (første) bildet hvor visiret på hjelmen viser speilbildet av en fotograf er et faktisk "bevis" for månelandingsbenekterne.torgeir skrev:Her er beviset: http://www.nettxtra.no/mediasenter/deta ... age_id=326
Næsj.. skulle vel gå an å lande ett fartøy på månen ville jeg tro. Det er langt dit, men ikke sååå langt..
Når det ikke er noen atmosfære der, og veldig liten tyngdekraft, hva er det da som bremser bevegelsen i flagget?ludoburgero skrev:Noe av det bemerkelsesverdige med dette er flagget som vaier, når det står i ro i bakgrunnen mens ingen er nær ved flagget en gang.
Hvem hadde ikke blitt irritert over å bli fremstilt som løgner? At Armstrong og Aldrin blir provosert av slike spørsmål forstår jeg veldig godt.
Påstanden om å sette inn CIA til å myrde journalistene tror jeg ikke noe på.
Er dette bildet du tenker på med skygger i forskjellige retninger?
Har du hørt om perspektiv?
I tillegg er ikke månen et stuegulv, så det vil også det føre til at skygger går i litt forskjellige retninger.
Antall ord: 225
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |