Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderDa er det Åndenes Makt igjen i kveld

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
katt
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Okt 2005 23:48
19

Innlegg av katt »

Syntes også at det anonyme tipset var kanon :D
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NoMore

Innlegg av NoMore »

Medi skrev:Deborah Borgen er en av instruktørene på kurset UltraSilvaMind. Jeg har vært det et slik kurs og det fungerer faktisk. jeg har etter det kurset vært i kontakt med den andre siden flere ganger, så på mine vegne så tviler jeg ikke på gårsdagens program.
Enig. Har også tatt kurset, og før kurset hadde jeg ikke opplevd noe "Paranormalt" i hele mitt liv. 3 år senere er jeg ikke i tvil. Det er mer mellom himmel og jord, og jeg er 110% overbevist om at episoden i går ikke var humbug.

For å si det sånn, fra gårsdagens episode har TVNorge dokumentert at det ligger noe mer i luften enn det vi kan se med våre normale 2 øyer, og alle som mener at ikke dette er nok som bevis, så får dere vise meg dokumentarer som motbeviser dette.
Antall ord: 150

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
olav moldestad

Hey

Innlegg av olav moldestad »

Dere kan smile nå, for det blir 4 nye episoder til av serien etter det jeg har hørt.
så dette blir gøy =)
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
catseye78
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Okt 2006 07:54
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Langt oppi lia, der ligg det eit hus....;)

Re: Hey

Innlegg av catseye78 »

olav moldestad skrev:Dere kan smile nå, for det blir 4 nye episoder til av serien etter det jeg har hørt.
så dette blir gøy =)

Så bra :D Gleder meg :)
Antall ord: 31
Mennesker som er vakre på innsiden blir vakre på utsiden, Men mennesker som er vakre på utsiden kan også være vakre på innsiden.............................................

PS: det er vørterøl:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tom_34
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 09 Nov 2006 18:06
18

Innlegg av Tom_34 »

jaktmann skrev:
Sol@ngelica skrev:Hvem vet om de ikke bare har avtalt ting på forhånd???[/quote]

Klart de har det, de hadde jo ikke fått noe seer tall om alt bare var galt
Vel...i såfall har Herr Moldestad dårlig hukommelse, var ikke mye som stemte der i gården. :mozilla_wink:
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links