Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Da er det Åndenes Makt igjen i kveld
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Okt 2005 23:48
- 19
Enig. Har også tatt kurset, og før kurset hadde jeg ikke opplevd noe "Paranormalt" i hele mitt liv. 3 år senere er jeg ikke i tvil. Det er mer mellom himmel og jord, og jeg er 110% overbevist om at episoden i går ikke var humbug.Medi skrev:Deborah Borgen er en av instruktørene på kurset UltraSilvaMind. Jeg har vært det et slik kurs og det fungerer faktisk. jeg har etter det kurset vært i kontakt med den andre siden flere ganger, så på mine vegne så tviler jeg ikke på gårsdagens program.
For å si det sånn, fra gårsdagens episode har TVNorge dokumentert at det ligger noe mer i luften enn det vi kan se med våre normale 2 øyer, og alle som mener at ikke dette er nok som bevis, så får dere vise meg dokumentarer som motbeviser dette.
Antall ord: 150
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hey
Dere kan smile nå, for det blir 4 nye episoder til av serien etter det jeg har hørt.
så dette blir gøy =)
så dette blir gøy =)
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Okt 2006 07:54
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Langt oppi lia, der ligg det eit hus....;)
Re: Hey
olav moldestad skrev:Dere kan smile nå, for det blir 4 nye episoder til av serien etter det jeg har hørt.
så dette blir gøy =)
Så bra Gleder meg
Antall ord: 31
Mennesker som er vakre på innsiden blir vakre på utsiden, Men mennesker som er vakre på utsiden kan også være vakre på innsiden.............................................
PS: det er vørterøl:)
PS: det er vørterøl:)
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2006 18:06
- 18
Vel...i såfall har Herr Moldestad dårlig hukommelse, var ikke mye som stemte der i gården. :mozilla_wink:jaktmann skrev:Sol@ngelica skrev:Hvem vet om de ikke bare har avtalt ting på forhånd???[/quote]
Klart de har det, de hadde jo ikke fått noe seer tall om alt bare var galt
Antall ord: 57
Hide post links |