Atmi skrev:
nei, jeg syns du skal holde på din brennende interesse. men du klarer ikek holde på seriøsiteten når du er så kjapp med å fortelle andre at de er trangsynte eller firkanta eller lignende.
Jeg trodde jo du hadde fått det med deg nå da... at jeg IKKE har fortalt noen at de er firkanta, og jeg har heller ikke kalt deg trangsynt. Det var meningene dine som var firkantet. Men nå dropper vi vel snart hele geometrien..?
Blir svada nå...
Og det er heller ikke så veldig verken seriøst eller saklig og drive å lese mellom linjene.
Så hvorfor driver du og skriver til andre om at jeg blir så sur?
Det har jeg ikke blitt over noen av innleggene dine.
Jeg kan telle på et par hender, max, hvor mange ganger jeg har blitt sur her gjennom 2-3 år, og det er bare også 2-3 andre personer som har klart å få til det.
Du leser jo mellom linjene selv.
Og at jeg nok ikke har svart deg på ting, det tror jeg på. Men det har jeg også forklart deg grunnen til. Jeg har bare lest en brøkdel av det du har sagt til meg i dag. Det er nok ikke så veldig snilt, men vet du - når jeg ser et innlegg som faktisk ikke har en slutt, da mister jeg hele motivasjonen for å lese det. Så da bare svarer jeg på det jeg har sett.
Det forklarer jo veldig mange av misforståelsene dine, og det at du feilsiterer meg. Så det er jo din egen skyld, nesten alene, at "ting har gått skeis" i en diskusjon som ellers kunne vært mer seriøs.
Og hvis du ikek vil ha personlige greier - så slutt å gjøre det da. Jeg vet ikek hvor mange ganger i dag du har fortalt som her at jeg for eksempel beseirer min egen dobbeltmoral og diverse.
En gang.
Det gjør ikke meg noe egentlig, jeg er trygg på det jeg mener. Men det gjør det mindre interessant å ha en skikkelig diskusjon med det. For det første fordi du tar ugudelig stor plass og er skikkelig anstrengende å diskutere med .- for det andre fordi du ikke klarer å forholde deg saklig.
Men jeg må si at det er hyggelig å høre at du ikke blir sur, og at du da bare høres slik ut.
Atmi
Synd for deg at jeg er skikkelig anstrengende å diskutere med.
Er du påvirket av Rema-reklamen? "Det enkleste er ofte det beste"
Fint, si ifra om du vil diskutere enkelt... da kan vi korte ned på ordforrådet, bruke forkortelser, evt. sms-språk og snakke om været. Seriøst, bare si ifra.