Det er det her også Men jul uten snø blir ikke jul .. Kom tilbake 21.desember snøFaria skrev:Snø oppi her
Ingen gaver kjøpt, og enda ikke fått stemningen heller ..
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Det er det her også Men jul uten snø blir ikke jul .. Kom tilbake 21.desember snøFaria skrev:Snø oppi her
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Jaaa.. ingen i familien her (unntatt ene søstra mi) kjøper ikke den brusen før 1 desember.. synes det er fælt at den kommer så tidlig.. tidligere å tidligere hvert år.. det er en skam..Allvis skrev:her i Trondheim kom julebrusen på mandag... det er drøyt!
Hide post links |
Hide post links |
Hmm, kanskje tråd starter mener julen er litt paranormal ?Martine skrev:
(Øh..nå er jeg nok litt gledesdreper men hva gjør dette temaet under emnet Hjemsøkte steder, ånder o.s.v ?)
Hide post links |
hehe eg ikke så smart eg....så ikke at det var n tråd lengre nede der man kunne snakke om andre ting.....hehe jaja! alt er vell litt paranormalt, erd et ikke? HEHE nedda :mozilla_laughing:un0rmal skrev:Hmm, kanskje tråd starter mener julen er litt paranormal ?Martine skrev:
(Øh..nå er jeg nok litt gledesdreper men hva gjør dette temaet under emnet Hjemsøkte steder, ånder o.s.v ?)
Hide post links |
her i bergen kom julebrusen for noen dager siden....å mammaen min er veldig san: ååå jul!!!! liksom så vi kjøper julebrus og kakemenner i lange baner for håpe eg ikke blir lei det til jul.....hehe neddaAllvis skrev:her i Trondheim kom julebrusen på mandag... det er drøyt!
Hide post links |
Hehe. Ja, det noe paranormalt med en feit mann som flyr i slede med flygende reinsdyr på hvertfall !stinebaben skrev:hehe eg ikke så smart eg....så ikke at det var n tråd lengre nede der man kunne snakke om andre ting.....hehe jaja! alt er vell litt paranormalt, erd et ikke? HEHE nedda :mozilla_laughing:un0rmal skrev:Hmm, kanskje tråd starter mener julen er litt paranormal ?Martine skrev:
Hide post links |
Hide post links |
ja den gjorde visst det.. svogern kjøpte han.. *sukk*lizziee skrev:åh? kom julebrusen nå?
den bynner alltid for tidlig den i trondheim..men enda tidligere nå da :mozilla_surprised:
jaja
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Jeg kjøpte julebrus i går. Jaja.. sånn blir det med unger i butikkenAllvis skrev:her i Trondheim kom julebrusen på mandag... det er drøyt!
Hide post links |