Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Julestemningen kommer vel snikende når vi ikke lenger har 15 plussgrader og snøen omsider setter inn. Julesjokolade nå ? Fysjom, gi meg heller et kilo klementiner !
(Øh..nå er jeg nok litt gledesdreper men hva gjør dette temaet under emnet Hjemsøkte steder, ånder o.s.v ?)
Allvis skrev:her i Trondheim kom julebrusen på mandag... det er drøyt!
Jaaa.. ingen i familien her (unntatt ene søstra mi) kjøper ikke den brusen før 1 desember.. synes det er fælt at den kommer så tidlig.. tidligere å tidligere hvert år.. det er en skam..
Nei, verdens beste brus blir ikke kjøpt før 1 desember.
(Øh..nå er jeg nok litt gledesdreper men hva gjør dette temaet under emnet Hjemsøkte steder, ånder o.s.v ?)
Hmm, kanskje tråd starter mener julen er litt paranormal ?
hehe eg ikke så smart eg....så ikke at det var n tråd lengre nede der man kunne snakke om andre ting.....hehe jaja! alt er vell litt paranormalt, erd et ikke? HEHE nedda :mozilla_laughing:
Antall ord: 73
<3Du er ikke voksen før du innrømmer at du er barnselig<3
Allvis skrev:her i Trondheim kom julebrusen på mandag... det er drøyt!
her i bergen kom julebrusen for noen dager siden....å mammaen min er veldig san: ååå jul!!!! liksom så vi kjøper julebrus og kakemenner i lange baner for håpe eg ikke blir lei det til jul.....hehe nedda
Antall ord: 51
<3Du er ikke voksen før du innrømmer at du er barnselig<3
Hmm, kanskje tråd starter mener julen er litt paranormal ?
hehe eg ikke så smart eg....så ikke at det var n tråd lengre nede der man kunne snakke om andre ting.....hehe jaja! alt er vell litt paranormalt, erd et ikke? HEHE nedda :mozilla_laughing:
Hehe. Ja, det noe paranormalt med en feit mann som flyr i slede med flygende reinsdyr på hvertfall !
Antall ord: 93
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
lizziee skrev:åh? kom julebrusen nå?
den bynner alltid for tidlig den i trondheim..men enda tidligere nå da :mozilla_surprised:
jaja
ja den gjorde visst det.. svogern kjøpte han.. *sukk*
Jeg venter enda litt lengre jeg før jeg kjøper den.. verdens beste brus skal kun drikkes i julen.. hehe..
Uff, jula kommer fort nok som det er. Jeg skulle ønske at det ikke ble jul i butikkene før julegate åpningen har vært. Den er (om jeg husker rett) 1 Desember, det hadde vært greit.
Hallowen ja, det er ihvertfall plagsomt. Hvorfor i allverden har vi tatt til oss den amerikanske tradisjonen. Lurer på om ungene som kler seg ut vet hvorfor hallowen feires.
Men kommer det noen på døra, så skal jeg be om trick
Antall ord: 80
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Snufs..
Går glipp av alle juleforberedelsene med ungene i år jeg... lei meg...
Er på et opptreningssenter hele desember - kommer ikke hjem før 22..snufs.....
Tror ikke det blir særlig julestemning på meg nei..