Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ forandrer ånder utseende?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
forandrer ånder utseende?
kan ånder forandre fasong og utseende?
Antall ord: 6
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Okt 2006 21:03
- 18
- Lokalisering: Buskerud
Min oppfatning av det er klart ja,for jeg og mannen har sett samme ånd men i forskjellig fasong / høyde / tykkelse etc
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jul 2006 22:39
- 18
- Lokalisering: Lørenskog
Ikke sånn som jeg oppfatter det hvertfall. Men nå har jeg aldri SETT en ånd (ikke som jeg vet om hvertfall). Jeg har bare hørt. Kjenner dog flere andre som har det og de har aldri sagt noe som tyder på at ånder viser seg i forskjellige fasonger hver gang de dukker opp.
Men, Graham Bishop hevder at de kan velge om de vil vise seg selv i form av den yngre eller eldre utgaven av seg selv. Ser ikke helt bort i fra at det kan stemme jeg altså Så kanskje de kan endre fasong likevel? hva vet jeg? Får vel greie på det en dag
Men, Graham Bishop hevder at de kan velge om de vil vise seg selv i form av den yngre eller eldre utgaven av seg selv. Ser ikke helt bort i fra at det kan stemme jeg altså Så kanskje de kan endre fasong likevel? hva vet jeg? Får vel greie på det en dag
Antall ord: 110
is there anybody out there...?
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jul 2006 19:53
- 18
- Lokalisering: Bodø
Hvis ånden av en du kjente viser seg for deg, så vil den nok sansynligvis vise seg slik du best husker dem. Altså slik de var i tiden rett før de døde:)Redfield skrev:Ikke sånn som jeg oppfatter det hvertfall. Men nå har jeg aldri SETT en ånd (ikke som jeg vet om hvertfall). Jeg har bare hørt. Kjenner dog flere andre som har det og de har aldri sagt noe som tyder på at ånder viser seg i forskjellige fasonger hver gang de dukker opp.
Så ja, ånder kan nok skifte utseende..
Antall ord: 153
Hide post links |